Alleen auto vliegtuug was snachts volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat er maar 8 keer in blijkbaar, ik heb ook het idee dat ie er echt 15 keer instaat of zo, en dan is er echt maar eentje 's nachts gedraaid of zo
In de nog met zijn allen bij elkaar kom tijd was dat ook vaak mijn ergernis.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom je vrijwillig uit zou gaan tijden oud en nieuw.
Gewoon lekker met maten op de bank hangen.
Dit klinkt bekend inderdaad. Alleen sinds iedereen kinderen heeft is dat een stuk minder.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
Leukste feesten waar ik ben geweest met O&N waren huisfeesten bij iemand. Lekker dansen in de kamer op foute muziek. Even naar buiten rond 12 uur met goedkope champagne en plastic bekertjes om met wildvreemden op straat te toasten. Even vuurwerk kijken en weer terug, om de rest van de nacht op sokken verder te dansen![]()
![]()
Zal ze leren!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom wordt die ook in brand gestoken!
Ook een aantal keren gedaan idd. Dat zijn de betere O&N'squote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens of gewoon spelletjes spelen en zuipen tot je er bij neer valt.
ja dit, gewoon eigen feestje of chillings van maken met elkaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
Leukste feesten waar ik ben geweest met O&N waren huisfeesten bij iemand. Lekker dansen in de kamer op foute muziek. Even naar buiten rond 12 uur met goedkope champagne en plastic bekertjes om met wildvreemden op straat te toasten. Even vuurwerk kijken en weer terug, om de rest van de nacht op sokken verder te dansen![]()
![]()
November heb ik liever, maar deze is ook meer dan prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel by far de beste van RH
Wtfquote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat er maar 8 keer in blijkbaar, ik heb ook het idee dat ie er echt 15 keer instaat of zo, en dan is er echt maar eentje 's nachts gedraaid of zo
Oh God. Ik mis huisfeestjes wel. Beste O&Ns iddquote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
![]()
Tja, als je weinig maten hebt moet je toch wat. Bijna mijn hele sociale leven speelt zich af in de kroeg, dus dan voelt dat als een huiskamer.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom je vrijwillig uit zou gaan tijden oud en nieuw.
Gewoon lekker met maten op de bank hangen.
Ja, nu hebben we helaas geen plannen, wordt met z'n tweeen meezingen met de Top 2000 en wat spelletjes spelen denk ik. En aan de zuip. Mogelijk potentieel.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook een aantal keren gedaan idd. Dat zijn de betere O&N's
Ja het werd al wel minder met het gefeest idd de laatste paar keer voor corona..quote:Op donderdag 30 december 2021 16:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend inderdaad. Alleen sinds iedereen kinderen heeft is dat een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |