Komt door De Peelquote:
De piel in brand is het danquote:Op donderdag 30 december 2021 16:25 schreef TommyL0204 het volgende:
De Peel In Brand.. het is maar hoe je je jongeheer noemt
Dronk meestal gewoon lekker een paar speciaalbiertjes in de avond, niet echt zuipen. Stamkroeg waar ik kwam had geen entreegeld. En altijd gezellig (want veel bekenden en mensen die niet vaak meer uit gingen enzo).quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond oud en nieuw altijd een van de vervelendste avonden in de stad. Je moet en weken van tevoren je kaarten scoren omdat je anders veroordeeld bent tot kroegen die niet leuk waren. En zelfs kroegen waar normaal niemand was, vragen ineens entree. En je hangt al half lam van champagne en drank op de bank en dan moet je om half 1 nog de stad in.
De piel in hand?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De piel in brand is het dan
Ik vind Street Spirit (Fade Out) beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel by far de beste van RH
Vrijdag patatdag. Al zal de snackbar wel dicht zijn morgen, dus ben benieuwd wat we doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij eten vandaag friet
#viesdik
staat er maar 8 keer in blijkbaar, ik heb ook het idee dat ie er echt 15 keer instaat of zo, en dan is er echt maar eentje 's nachts gedraaid of zoquote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef ok01 het volgende:
Of er staat verdomd veel Rowen Hèze in de lijst, of ik heb gewoon de paar die er in staan allemaal gehoord![]()
Eens of gewoon spelletjes spelen en zuipen tot je er bij neer valt.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
Leukste feesten waar ik ben geweest met O&N waren huisfeesten bij iemand. Lekker dansen in de kamer op foute muziek. Even naar buiten rond 12 uur met goedkope champagne en plastic bekertjes om met wildvreemden op straat te toasten. Even vuurwerk kijken en weer terug, om de rest van de nacht op sokken verder te dansen![]()
![]()
Ja bij ons in het dorp is het daar op vrijdag altijd #viesdrukquote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijdag patatdag. Al zal de snackbar wel dicht zijn morgen, dus ben benieuwd wat we doen.
Dat zegt wel wat over de bagger die ze verder hebben gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel by far de beste van RH
Daarom wordt die ook in brand gestoken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |