He said "I like it, I want itquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben met drugs nooit verder gekomen dan een paar ervaringen op Jamaica
Al snel toepasselijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou zeggen dat het een klootzak is @:TT
Volgend jaar in de lijst.quote:
10cc genotquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
He said "I like it, I want it
I'll take it off your hands
And you'll be sorry you crossed me
You'd better understand that you're alone
A long way from home
die is al geweest tochquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
A long way from home
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
A long way from home
Kapot gedraaid op de radioquote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Solotovski het volgende:
holiday in spain![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom kan ik die helemaal meezingen
ER ZIJN VLIEGTUIGSTOELENquote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Solotovski het volgende:
holiday in spain![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT HEP OP FEESBOEK GESTAAN.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je baseren op je Facebook-tijdlijn
MILJOENEN BIJ BEDOELINGEN EN BOVENDIEN ZIJN ER LIMOUSINESquote:
Als je de juist kanalen volgt is daar niks mis meequote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je baseren op je Facebook-tijdlijn
EN ER ZIJN LEUGENS OVER STERREN DIE WE TOCH NOOIT ZIEN MISSCHIENquote:Op donderdag 30 december 2021 15:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
MILJOENEN BIJ BEDOELINGEN EN BOVENDIEN ZIJN ER LIMOUSINES
MISCHIEN.... NEEM IK SPANJE ALS BESLUIT LAAT MN SCHEPEN ACHTER.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN ER ZIJN LEUGENS OVER STERREN DIE WE TOCH NOOIT ZIEN MISSCHIEN
Deze man weetquote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef Fred_B het volgende:
Twee Nederlandstalige plaatjes achter elkaar nu.
Eerst gigantische bagger.![]()
Daarna misschien wel de beste ooit.
Ik heb al zin in Verdronken Vlinder (want dat is de beste ooit na Scheef en die staat niet in de Top 2000)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef Fred_B het volgende:
Twee Nederlandstalige plaatjes achter elkaar nu.
Eerst gigantische bagger.![]()
Daarna misschien wel de beste ooit.
Ja, daar heb ik ook niet zoveel mee (als Blof-fan)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dat vreselijke Holiday in sPain
Omdat je te laat de radio uitzettequote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Solotovski het volgende:
holiday in spain![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So I point one back at 'em, but not the index or pinkiequote:
Aquote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag uit mn pubquiz van t diner met vrienden gisteren. Wat is geen Blof-zin?
A. De grond verandert nooit: een koude steen die ligt te glimmen in de zon. Hij is al oud maar nog steeds wel mooi.
B. Ik voel het gebeuren. Vanavond is jouw tong de rode loper naar de première van mijn geluk.
C. Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien. Zijn er limousines, en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien.
D. De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier, ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |