Ik zal de knuppel ook maar even in het hoenderhok gooien: Beter dan het origineelquote:Op donderdag 30 december 2021 15:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit staat gewoon terecht zo hoog.
Ah nice. Met LSD had ik iets teveel visuals. fluoriscerende stift op mn arm waar een heel dorp uit groeide was nog wel grappig en de panter die uit t schilderij kwam ook, maar op een gegeven moment gingen mn gedachten zo snel dat ik niet de tijd had ze uit te denken. Was echt flits flits flits flits totdat ik er kneiter misselijk van werd. Iets te grote dosis denk ik. Eerste keer had ik een vrij lage dosis dus wilde net wat meer. Nou dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euh ligt aan hoeveel je neemt. Laaggedoseerd wel iets, met wat vervormingen, maar ik had iets meer, dan hele hoop mooie visuals, time issues etc. Erg interessant.
Dat wordt over een paar jaar een uitdrukkingquote:
Straks als mijn nieuwe keuken helemaal klaar is.. dan kan ik serieus kokkerellenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou van woede KOKEN, kortom serieuze Joe Cockerrellen
Heidevolkquote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over de zeeën, VOORWAARTS! NEHALENNIAAAAAAAA [ afbeelding ]
2CB is wel ook belangrijk dat je niet probeert te controleren. Dat deed ik eerst, maar dat was geen succes.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah nice. Met LSD had ik iets teveel visuals. fluoriscerende stift op mn arm waar een heel dorp uit groeide was nog wel grappig en de panter die uit t schilderij kwam ook, maar op een gegeven moment gingen mn gedachten zo snel dat ik niet de tijd had ze uit te denken. Was echt flits flits flits flits totdat ik er kneiter misselijk van werd. Iets te grote dosis denk ik. Eerste keer had ik een vrij lage dosis dus wilde net wat meer. Nou dat heb ik geweten
Die hadden ook geen BJ Wilson hèquote:Op donderdag 30 december 2021 15:38 schreef Isorden het volgende:
Toch is die KUFFER van de Kevers beter, ondanks het matige drumwerk.
Nooit meer naar de snackbarquote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks als mijn nieuwe keuken helemaal klaar is.. dan kan ik serieus kokkerellen
Nou sla je doorquote:
He said "I like it, I want itquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben met drugs nooit verder gekomen dan een paar ervaringen op Jamaica
Al snel toepasselijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou zeggen dat het een klootzak is @:TT
Volgend jaar in de lijst.quote:
10cc genotquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
He said "I like it, I want it
I'll take it off your hands
And you'll be sorry you crossed me
You'd better understand that you're alone
A long way from home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |