De enige zakker als je op ABBA zoekt in de lijst op Radio2.nlquote:
Het begint uit te werkenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef asco het volgende:
[..]
Niet nog dronken zijn van gisteren.
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Peter Gabriel
Hier had overigens ook sledgehammer kunnen staan
Maar Freebird is vandaag ook al geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veel beter dan Solsbury Hill gaat het niet worden vandaag
Jawel, maar zonder Tony Banks, Mike Rutherford, Steve Hackett en Phil Collins.quote:
Spend the night togetherquote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
My heart going BOOM BOOM BOOM BOOM
I want you in my room
Dat is van French Affair toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
My heart going BOOM BOOM BOOM BOOM
I want you in my room
Together in my roomquote:
Ik zeg niet in plaats van he, maar die had gewoon hoger mogen staanquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zeg niet in plaats van he, maar die had gewoon hoger mogen staan
Heb het ook over de rest van de dagquote:Op donderdag 30 december 2021 15:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar Freebird is vandaag ook al geweest
Zelfs dit uur wordt het nog mooier.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb het ook over de rest van de dag
Ze maken mij de Thé niet Lauquote:
Jij kan alleen maar op dit nummer doelenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zelfs dit uur wordt het nog mooier.
Daar is een reden voor.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man kan totaal niet zingen
Is ook lastig na 12 flessen wijn. Ik heb weleens geprobeerd in die staat op Fok! te posten, dat was geen onverdeeld succes.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertelquote:
Ik heb vannacht gedronken en gezienquote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Zorro het volgende:
Dit vind ik een vervelend saai nummer.
Blaaaauuuw blaaaaauuuwwwwww blaaaaaaauuwwww.
Nou geweldig.
Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedronken en gezien
Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar op dit nummer doelen
stemplaat die ik moest missenquote:
I'm blue dabedeedabedeiquote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
hier had ook Blue van Eiffel 65 kunnen staan
Jawel man. Lekker rauwquote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waaromquote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
stemplaat die ik moest missen
Ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.
Uiteraard Jefferson Airplane en Nelis.
En daarom blauw (als een tientje / 20 euro biljet)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedronken en gezien
ik verstond zelf 'I will bleed I will die' eerstquote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'm blue dabedeedabedei
If I were green I would die
Ook een bekende is...quote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik verstond zelf 'I will bleed I will die' eerst
Al voortekens voor wat voor gek ik uiteindelijk geworden ben
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik verstond zelf 'I will bleed I will die' eerst
Al voortekens voor wat voor gek ik uiteindelijk geworden ben
Ik heb het ook gered.quote:
De Kecksquote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan liever Rick de Leeuw, in dezelfde categorie
Verdammt ja, mijn eerste stemnummer. Voelt alweer een jaar geleden.quote:
Het stoort me in dit geval niet eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Menig Costa-dansvloer op onveilig gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens zou Eifel 65 er uit jeugdsentimentoverwegingen alleen al in mogen staan
Slaap heeft voor mij toch prioriteitquote:
Daar zat de man van Annemieke Schollaardt in.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Kecks
Honderd keer beter dan dit broddelwerkje.
Slapen kan je in januari weerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slaap heeft voor mij toch prioriteit
Oh nee echt nietquote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan liever Rick de Leeuw, in dezelfde categorie
Wut waat?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat de man van Annemieke Schollaardt in.
De Leeuw in september nog live gezien. Deed ie gewoon 'Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen, alsjeblieft'quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Kecks
Honderd keer beter dan dit broddelwerkje.
In de biografie van Barry Hay komt ie langs en ging er na 6 flessen wit nog een open, dus vermoed van wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij was Thé ook wel eens blauw, of niet?
Ritmo!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Menig Costa-dansvloer op onveilig gemaakt
You can't always get what you want.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slaap heeft voor mij toch prioriteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |