Had ook daar gekund natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.
Eenmaal op Bonaire veranderden de maatregelen, behalve vooraf een PCR-test moest je vanaf vorige week woensdag een sneltest bij aankomst en na drie dagen op het eiland nog eens een PCR-test doen, kosten voor 2 personen $250.
Ja, het zijn landschildpadden. Het is niet helemaal duidelijk of ze geïmporteerd zijn. Ze komen op meerdere Caribische eilanden voor (en in een groot deel van Zuid-Amerika).quote:Op donderdag 30 december 2021 13:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:domnivoor Dat zijn landschildpadden toch ? Die zullen wel ooit geïmporteerd zijn op dat eiland , of niet?
Dit lijkt op de Prisha UIquote:
Aha. Onduidelijk.. dat is een leuk mini mysterie dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het zijn landschildpadden. Het is niet helemaal duidelijk of ze geïmporteerd zijn. Ze komen op meerdere Caribische eilanden voor (en in een groot deel van Zuid-Amerika).
En dat is geen toeval.quote:
Knap dat je dat herkent, ze lagen daar met een stuk of 12 bij elkaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Dank je![]()
Dit zijn kolenbranderschildpadden (Chelonoidis carbonarius), denk ik.
Schildpadden orgie.. dat zal een hels kabaal geweest zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap dat je dat herkent, ze lagen daar met een stuk of 12 bij elkaar.
Ik had die kosten dus niet, want ik was voor woensdag aangekomenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ook daar gekund natuurlijk.
Wel balen dat het je nog even extra kost zo
Leuk geweest wel?
(heb 2 collega's die ook in dat gebied zaten, die hebben beide nu voor de 2de keer een besmetting)
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha. Onduidelijk.. dat is een leuk mini mysterie dan.
Zouden ze ooit voor voedsel kunnen zijn uitgezet? Al lijkt me dat onlogisch en een beetje traag
Mooi zoquote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die kosten dus niet, want ik was voor woensdag aangekomen
En het was een super vakantie, je bent daar vooral buiten, dus weinig kans op besmetting, ik denk dat je de grootste kans op besmetting in het vliegtuig hebt.
Inderdaad, het werd weer eens tijd voor een Groot-ttquote:
Nu heb ik weer zin om de film te kijken.quote:
die eerste hap lucht....wat mooiquote:
Fijne verjaardagquote:
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd puzziepiequote:
Ah, zulke verjaardagen vergeet ik ook niet. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag was mijn oma ook jarig (106) geweest als ze nog geleefd had, kom ik net achter
Mijn oma was 3e kerstdag jarig geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag was mijn oma ook jarig (106) geweest als ze nog geleefd had, kom ik net achter
Dat zou mijn oma ook kunnen zijn, ik weet niet precies meer wanneer ze is geboren.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, zulke verjaardagen vergeet ik ook niet. Gefeliciteerd
Dan kan het dus ook iets anders zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou mijn oma ook kunnen zijn, ik weet niet precies meer wanneer ze is geboren.
Dat is wel leuk, extra lang feestquote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn oma was 3e kerstdag jarig geweest
Vroeger dus altijd nog een extra dagje op rij met een etentje
Toevalligquote:
Niet als je die overledene zelf de hand gaat schuddenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef D. het volgende:
Is dat trouwens 'done' iemand feliciteren met iemand die dood is?
Volgens mij zit mijn oma het daarboven gewoon zelf te vierenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef D. het volgende:
Is dat trouwens 'done' iemand feliciteren met iemand die dood is?
Ik zei ook 'met iemand'quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als je die overledene zelf de hand gaat schudden
🥳🥳Gefeliciteerdquote:
Nog een reden om niet op gezichtsboek te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Op Facebook zie dat wel trouwens, mensen die overleden mensen feliciteren
De overledenen worden niet verwijderd. Als je het niet weet. Een paar jaar terug, overleed een goede kennis uit de kroeg 2 weken voor haar verjaardag. Ook mensen die een felicitatie stuurden. Toen heb ik maar een stukje op haar pagina geschreven.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Op Facebook zie dat wel trouwens, mensen die overleden mensen feliciteren
Ja, dat kan, maar ik zie het ook bij mensen die al jaren dood zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De overledenen worden niet verwijderd. Als je het niet weet. Een paar jaar terug, overleed een goede kennis uit de kroeg 2 weken voor haar verjaardag. Ook mensen die een felicitatie stuurden. Toen heb ik maar een stukje op haar pagina geschreven.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik zie het ook bij mensen die al jaren dood zijn.
Als je het dan nog niet weet had je zo'n slecht contact dat verjaardagswensen sowieso niet nodig waren
Ik feliciteer ook niemand op Facebookquote:
Het resultaat mag er zijnquote:
Kom je nog in de buurt van Den Haag vandaag?quote:
Ik wel. Heb veel kennissen uit de kroeg. Die hoef ik niet allemaal in mijn telefoon.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik feliciteer ook niemand op Facebook
En ben ook weleens op een forum weggegaan omdat 90% van de posts felicitaties waren
En suikerbrood!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik vorige week. En ik heb vandaag geleerd dat het kniepertjes zijn
Nee, toevallig nietquote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom je nog in de buurt van Den Haag vandaag?
Ja. Dat woord kende ik welquote:
Hier eet ik tikka masala met paneerquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat eten we vanavond? Iemand nog een goed idee?
Linkt goedquote:Op donderdag 30 december 2021 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier eet ik tikka masala met paneer
Zelf gekochtquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linkt goed
Paneer zelf gemaakt of zelf gekocht?
- Erwtensoep met worstquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
- Erwtensoep met worst
- Vanile kwark
- Toastjes met kaas
Zelf maken lijkt me ook wel leuk om een keer te doen!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zat eens te kijken. Best simpel zelf te maken ook.
Moet ik gaan proberen
Mooi voor in een weekend ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf maken lijkt me ook wel leuk om een keer te doen!
Ik heb ook ooit zelf ricotta gemaakt. Met sommige kazen is dat heel makkelijk
Ik had Dishoom even van de bieb geleend, omdat het boek nog niet binnen is. Maar hij komt dus nog welquote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi voor in een weekend ofzo
Had jij nou pas dat Indiaas kookboek gekocht?
Staan zeker leuke dingen in jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had Dishoom even van de bieb geleend, omdat het boek nog niet binnen is. Maar hij komt dus nog welIk had hem wel even doorgebladerd en er staan lekkere recepten in, en leuk dat het ook meteen een reisverslag is, die vind ik ook altijd leuk om te lezen
Carabonara voor de verandering.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat te nassen die kipstukjes?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef cafca het volgende:
Wraps met rauwkost, feta en vega kipstukjes
Oeh lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef cafca het volgende:
Wraps met rauwkost, feta en vega kipstukjes
Ik en mijn familie vinden die lekker, maar hoor verder heel wisselende verhalen. Ook van mensen die het heel smerig vonden.quote:
Mijn moeder eet geen kip en soms is kip lekker in maaltijden. Ik ga het zelf een keer proberenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hoor, dat is prima te eten. gewoon die van de appie
De meeste vega dingen die op vlees proberen te lijken zijn helemeaal niet lekker, maar kip blijkt redelijk makkelijk te benaderen te zijn, kwa structuur en smaak.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekker
[..]
Ik en mijn familie vinden die lekker, maar hoor verder heel wisselende verhalen. Ook van mensen die het heel smerig vonden.
Ja er zijn heel veel vleesvervangers die ik echt niet lekker vind. Als iets op basis van tofu of eiwit of groenten is, vind ik het vaak wel lekker. En vegaworstjes vind ik vaak ook goed te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste vega dingen die op vlees proberen te lijken zijn helemeaal niet lekker, maar kip blijkt redelijk makkelijk te benaderen te zijn, kwa structuur en smaak.
Zoals heel veel naar kip schijnt smaken...
M'n ouders gebruiken het ook wel eens. Soms merk ik het niet eens. Zelfde met gehakt....ligt een beetje aan het recept ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
De meeste vega dingen die op vlees proberen te lijken zijn helemeaal niet lekker, maar kip blijkt redelijk makkelijk te benaderen te zijn, kwa structuur en smaak.
Kip heeft ongekruid ook niet bijster veel smaak en de struktuur van het witte vlees valt ook redelijk na te boosten.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja mensen ook, vooral de muis van je handquote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Funghi klinkt een beetje bedorven dus wees blijquote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had een pizza proscuitto funghi besteld en kreeg een quattro formaggi.
normaal gesproken heb ik geen problemen met fromaggi, maar deze pizzaboer doet er een half wiel camenbert op oid.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Funghi klinkt een beetje bedorven dus wees blij
Ok ik maak het ook liever zelfquote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik geen problemen met fromaggi, maar deze pizzaboer doet er een half wiel camenbert op oid.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Funghi klinkt een beetje bedorven dus wees blij
quote:
Ja is ook zoquote:
Ah jammer. Hopelijk houd je ook van lekker veel kaasquote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had een pizza proscuitto funghi besteld en kreeg een quattro formaggi.
Dat soort taarten zijn mooi maar niet te vreten door de lagen marsenpijn als je mazzel hebt.quote:
Er kan nooit genoeg marsepein op zo'n taart zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort taarten zijn mooi maar niet te vreten door de lagen marsenpijn als je mazzel hebt.
Oh gefeliciteerd. Puzziepie
Ik hoop dat je wint Mario. Tip morgen overdag zijn er niet veel mensen.quote:
Daarom zeg ik mazzel. Ik heb ooit een verjaardagstaart in Engeland gekocht en ipv marsenpijn was het een kei harde laag. En als klap op de vuurpijl was de binnenkant een soort krentenbrood.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kan nooit genoeg marsepein op zo'n taart zitten
Neequote:
Jawelquote:
Ik luister liever muziek of radio wat ik leuk vindquote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
hoezo niet ?
dit ur kiss,bon jovi,
en du
Ik wat ?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
hoezo niet ?
dit ur kiss,bon jovi,
en du
Jazekerquote:
Ah dat lijkt echt zo'n klassieke vruchtentaart met glazuur eromheen. Is nogal een acquired tastequote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zeg ik mazzel. Ik heb ooit een verjaardagstaart in Engeland gekocht en ipv marsenpijn was het een kei harde laag. En als klap op de vuurpijl was de binnenkant een soort krentenbrood.
Is daar al actie danquote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JazekerMaar ik ben vandaag weer even terug in mijn thuishonk ESF om daar mee te typen
Ja dat was het idd. Niet te vreten ook niet te snijdenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat lijkt echt zo'n klassieke vruchtentaart met glazuur eromheen. Is nogal een acquired taste
Daar wordt er ook naar de top 2000 geluisterdquote:
deze ur bij emilyquote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawelmaar niet de hele dag non stop. Het staat vaak een beetje op de achtergrond
Ik ben er ook niet zo dol op... Zoveel lekkerdere taarten te bedenkenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was het idd. Niet te vreten ook niet te snijden
Oh ....quote:Op donderdag 30 december 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar wordt er ook naar de top 2000 geluisterd
Ja nu green day.....lekker hoorquote:
Aan de buitenkant was het prachtig iigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo dol op... Zoveel lekkerdere taarten te bedenken
De koninklijke familie in het VK hebben altijd die taarten bij bruiloften. Ziet er prachtig uit inderdaad. Deze was van koningin Elizabeth:quote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan de buitenkant was het prachtig iig
Net als de queen herselfquote:Op donderdag 30 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De koninklijke familie in het VK hebben altijd die taarten bij bruiloften. Ziet er prachtig uit inderdaad. Deze was van koningin Elizabeth:
[ afbeelding ]
En daar zit dan zoveel drank in dat die taarten jarenlang nog eetbaar blijven
zie je dat ook ,dat ze zo oftquote:
Nah ze heeft stalpoten. Je maakt een kansquote:Op donderdag 30 december 2021 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie je dat ook ,dat ze zo oft
groeten vor manon en tom
doorzeggen? zallen zich
wel trouwen denk ik
Ah dat zou kunnen. Ik kijk darten dus het was mij niet opgevallen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie je dat ook ,dat ze zo oft
groeten vor manon en tom
doorzeggen? zallen zich
wel trouwen denk ik
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:38 schreef Goosehonk het volgende:
[..]
Nah ze heeft stalpoten. Je maakt een kans
Ow heeft die weer een vakantie voor zichzelf geeregeld?quote:
Beter toch maak je kans, al heb je al gewonnenquote:
ah op die manierquote:Op donderdag 30 december 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
nee maar hij zegt
altijd dat manon
stalpoten heeft
Zo'n witte chocoladekorst, dat je denkt marsepein te happen is het die flauwe meuk, en krentenbrood, die Engelsen hebben echt geen smaak.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zeg ik mazzel. Ik heb ooit een verjaardagstaart in Engeland gekocht en ipv marsenpijn was het een kei harde laag. En als klap op de vuurpijl was de binnenkant een soort krentenbrood.
Heeft ze ookquote:Op donderdag 30 december 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
nee maar hij zegt
altijd dat manon
stalpoten heeft
Mattie Valk is voor mij genoeg reden om nooit meer q-music te luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag overgeschakeld van de uitgemolkenTop 2000 naar DeFoute 1500 van Q Music, en dat beviel me wel.
Net zo erg als Wietze en Klaas?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Mattie Valk is voor mij genoeg reden om nooit meer q-music te luisteren.
Wie is Klaas? En Wietze is daar toch al heel lang weg?quote:
Kijk even goedquote:
Wietze zit bij 538, hij gaat Frank Dane in de ochtendshow vervangen, samen met Klaas en dat is de meest irritante vent die ik ook op de radio heb gehoord met zijn irritante lachje.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wie is Klaas? En Wietze is daar toch al heel lang weg?![]()
Ik snap het niet
Ik luisterde dat vaak in de auto in de ochtend. Vond 538 wel vermakelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wietze zit bij 538, hij gaat Frank Dane in de ochtendshow vervangen, samen met Klaas en dat is de meest irritante vent die ik ook op de radio heb gehoord met zijn irritante lachje.
Wat er boven staatquote:
quote:
Ik ook, vooral toen Edwin Evers de ochtendshow nog deed, maar hij is er een paar jaar geleden mee gestopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luisterde dat vaak in de auto in de ochtend. Vond 538 wel vermakelijk
ahhhhquote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wietze zit bij 538, hij gaat Frank Dane in de ochtendshow vervangen, samen met Klaas en dat is de meest irritante vent die ik ook op de radio heb gehoord met zijn irritante lachje.
En dat is sinds 2007 nooit veranderdquote:
Die ochtenshow van Frank Dane vind ik ook best okay. Luister zelf meestal 3fm maar dat is ook niet geweldig ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, vooral toen Edwin Evers de ochtendshow nog deed, maar hij is er een paar jaar geleden mee gestopt.
Nee wie heeft dat gesloopt tijdens mijn vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt je zoekbalkje van MyCroft inmiddels weer goed?
Ik raad het ten strengste af zelfs.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
ahhhhIk vond Wietze bij q-music wel leuk maar ik ken die klaas dus niet. Gelukkig.
Heb het gevonden wat het was, je moet de sneeuw uitschakelen in instellingen. Dan doet mycroft het weer goed. Ervoor deed ie het goed omdat er geen sneeuw ingeschakeld was.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee wie heeft dat gesloopt tijdens mijn vakantie?
Wat stond er eerst dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is sinds 2007 nooit veranderd
Squeeeekquote:
ik vond Frank ook wel prima, leuk om naar te luisteren, sowieso het best om onderweg naar het werk te luisteren, want die andere ochtendshows vind ik niet veel aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die ochtenshow van Frank Dane vind ik ook best okay. Luister zelf meestal 3fm maar dat is ook niet geweldig ofzo.
Heb je het nou al gezien? of moet ik het weer veranderenquote:
Ochtendshow van Veronica vind ik leuk maar die begint te storen na Venray dus dan moet ik wisselenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vond Frank ook wel prima, leuk om naar te luisteren, sowieso het best om onderweg naar het werk te luisteren, want die andere ochtendshows vind ik niet veel aan.
Verrek! Jij bent goehoedquote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb het gevonden wat het was, je moet de sneeuw uitschakelen in instellingen. Dan doet mycroft het weer goed. Ervoor deed ie het goed omdat er geen sneeuw ingeschakeld was.
wat ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het nou al gezien? of moet ik het weer veranderen
Ow jaquote:
Waar jij Naomi hebt staan ZUCHT !!!quote:
Die kan ik volgende week wel weer een kans gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ochtendshow van Veronica vind ik leuk maar die begint te storen na Venray dus dan moet ik wisselen
Zijn de oude sidekicks van Evers en ook beetje zelfde sfeertje. Maar niet iedereen kan Wilfred Genee uitstaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan ik volgende week wel weer een kans geven
Ja dat het godverdomme nodig is.quote:
Ik mag Genee welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn de oude sidekicks van Evers en ook beetje zelfde sfeertje. Maar niet iedereen kan Wilfred Genee uitstaan.
Ow ja Wilfred Geneequote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn de oude sidekicks van Evers en ook beetje zelfde sfeertje. Maar niet iedereen kan Wilfred Genee uitstaan.
quote:
quote:
DTS als Dot zich een beetje inhoudtquote:
Moet hij vooral zichzelf bolkenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
DTS als Dot zich een beetje inhoudt
Moet lukken danquote:Op donderdag 30 december 2021 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
DTS als Dot zich een beetje inhoudt
Dat is een mooi nummerquote:
Abbaquote:
Nee en verder maakt het hier niemand wat uit. Maar ik gun je hetquote:
Heel scherpquote:
Ik vind het hun mooiste.quote:
Was het niet een nummer van één van die dames die blonde dus niet Abba (Oh nee, dank google)quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het hun mooiste.
Laarzen graag.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zet schoenen weer onder je voeten.
Wel één van hun mooiste ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het hun mooiste.
Dacht ook dat het een solo was van Agnetaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het niet een nummer van één van die dames die blonde dus niet Abba (Oh nee, dank google)
Oh wacht. Nu ga ik het luisterenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat geluid in dit liedje vond ik altijd op de ruitenwisser van een auto lijken
Nu niet meer?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Lay all your love on me vond ik ook heel goed van Abba.
ja day before zingt zijquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een solo was van Agneta
Hahaha nou het ritme welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij het ook hoort.
Ook mooie, The day before you came heeft iets aparts wat andere nummers niet hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef mario390 het volgende:
chiquitita![]()
is het
mooiste,en i have
a dream
Komt waarschijnlijk ook door de clip, daarin goot het als een gekquote:
hai endjequote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook mooie, The day before you came heeft iets aparts wat andere nummers niet hebben.
Die is mooiquote:
Komsikomsaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je reserve a huit, c'est la!
Hey mario, ik mag niet meer in DTS komen.quote:
Dit is mijn favoquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef mario390 het volgende:
chiquitita![]()
is het
mooiste,en i have
a dream
Ik koet hem weer eens kijken dat is zeker een tiental jaren geleden... maar het was er eentje die mijn romantische ziel raakte destijds.quote:
zeker mag jequote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik mag niet meer in DTS komen.
misschien kunnen we er een FOK! 40+ filmavond van maken, samen jankenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik koet hem weer eens kijken dat is zeker een tiental jaren geleden... maar het was er eentje die mijn romantische ziel raakte destijds.
Oef! I'm in.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien kunnen we er een FOK! 40+ filmavond van maken, samen janken
emily de wiltquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Zijn handige websites voor zodat je synchroon de film kijkt, als je het serieus meent.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat meent ze/wequote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn handige websites voor zodat je synchroon de film kijkt, als je het serieus meent.
Er wordt even een portretje gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef mario390 het volgende:
met dit lange lied
van pink floyd kann
ik niet veel anfangen
Leukquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja zie ikquote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er wordt even een portretje gemaakt
Kan dat niet andersomquote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er wordt even een portretje gemaakt
Echt?! Kom maar door, eens kijken of er animo voor is.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn handige websites voor zodat je synchroon de film kijkt, als je het serieus meent.
Ah shitquote:
1 nachtje ziek en nu nog wat kriebel in de keel... Maar heel Spanje krijgt het ... 160.000 gevallen afgelopen dagquote:Op donderdag 30 december 2021 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Balen!! Hopenlijk komt ze er snel en goed doorheen
Een portret van Emmely zeker?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan dat niet andersom
Snap ikquote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een portret van Emmely zeker?Zou ik zelf eigenlijk ook liever willen
Het makkelijkst is als iemand het streamt op Twitch. Dan kan iedereen daar gewoon kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat meent ze/we
Links?
Echt hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
't meiske kan nog best goed tekenen ook![]()
Regel dat en meld je bij Deissy, dan gaat het goed komenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het makkelijkst is als iemand het streamt op Twitch. Dan kan iedereen daar gewoon kijken.
Je hebt voor Netflix Teleparty maar dan moet denk ik wel iedereen Netflix hebben. Kan dat wel eens opzoeken.
< Beetje verliefdquote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt hoorEn ze doet nog goed haar best ook, helemaal zweetdruppels
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
't meiske kan nog best goed tekenen ook![]()
Ik snap je wel hoor, leuke vrouwquote:
Ik zal het morgen wel eens proberen. Heb zo wel met anderen film gekeken maar dat nog niet zelf gestreamd.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Regel dat en meld je bij Deissy, dan gaat het goed komen
We hebben een Twitcher in ons midden.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het makkelijkst is als iemand het streamt op Twitch. Dan kan iedereen daar gewoon kijken.
Je hebt voor Netflix Teleparty maar dan moet denk ik wel iedereen Netflix hebben. Kan dat wel eens opzoeken.
Dat is balen.quote:
Heyla, erg vervelendquote:
Dat is even schrikken chufi. Hopelijk niet al te veel klachten.quote:
Haar focus maakt mij kriebeligquote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, leuke vrouw
Tonja zit op Twitch en streamt dr tekenshows af en toequote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar zijn soms wel leuke muziek of game streams te vinden. @tonja is denk ik meer de Twitch expert hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben een Twitcher in ons midden.
Oh ook al van die enorme aantallenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
1 nachtje ziek en nu nog wat kriebel in de keel... Maar heel Spanje krijgt het ... 160.000 gevallen afgelopen dag
Fijn dat het meevalt, en inderdaad bijna iedereen raakt denk ik wel een keer besmet.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
1 nachtje ziek en nu nog wat kriebel in de keel... Maar heel Spanje krijgt het ... 160.000 gevallen afgelopen dag
Die bedoel ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar zijn soms wel leuke muziek of game streams te vinden. @:Tonja is denk ik meer de Twitch expert hier.
Nee is al weer bijna over ... licht hriepjequote:Op donderdag 30 december 2021 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is even schrikken chufi. Hopelijk niet al te veel klachten.
Ah zoquote:
No Twitch, No Gloryquote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben een Twitcher in ons midden.
Delegeren hoef jij niet meer te lerenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee is al weer bijna over ... licht hriepje
Ik prefereer het wederzijds genoegen te noemenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Delegeren hoef jij niet meer te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |