Had ook daar gekund natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.
Eenmaal op Bonaire veranderden de maatregelen, behalve vooraf een PCR-test moest je vanaf vorige week woensdag een sneltest bij aankomst en na drie dagen op het eiland nog eens een PCR-test doen, kosten voor 2 personen $250.
Ja, het zijn landschildpadden. Het is niet helemaal duidelijk of ze geïmporteerd zijn. Ze komen op meerdere Caribische eilanden voor (en in een groot deel van Zuid-Amerika).quote:Op donderdag 30 december 2021 13:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:domnivoor Dat zijn landschildpadden toch ? Die zullen wel ooit geïmporteerd zijn op dat eiland , of niet?
Dit lijkt op de Prisha UIquote:
Aha. Onduidelijk.. dat is een leuk mini mysterie dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het zijn landschildpadden. Het is niet helemaal duidelijk of ze geïmporteerd zijn. Ze komen op meerdere Caribische eilanden voor (en in een groot deel van Zuid-Amerika).
En dat is geen toeval.quote:
Knap dat je dat herkent, ze lagen daar met een stuk of 12 bij elkaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Dank je![]()
Dit zijn kolenbranderschildpadden (Chelonoidis carbonarius), denk ik.
Schildpadden orgie.. dat zal een hels kabaal geweest zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap dat je dat herkent, ze lagen daar met een stuk of 12 bij elkaar.
Ik had die kosten dus niet, want ik was voor woensdag aangekomenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ook daar gekund natuurlijk.
Wel balen dat het je nog even extra kost zo
Leuk geweest wel?
(heb 2 collega's die ook in dat gebied zaten, die hebben beide nu voor de 2de keer een besmetting)
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha. Onduidelijk.. dat is een leuk mini mysterie dan.
Zouden ze ooit voor voedsel kunnen zijn uitgezet? Al lijkt me dat onlogisch en een beetje traag
Mooi zoquote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die kosten dus niet, want ik was voor woensdag aangekomen
En het was een super vakantie, je bent daar vooral buiten, dus weinig kans op besmetting, ik denk dat je de grootste kans op besmetting in het vliegtuig hebt.
Inderdaad, het werd weer eens tijd voor een Groot-ttquote:
Nu heb ik weer zin om de film te kijken.quote:
die eerste hap lucht....wat mooiquote:
Fijne verjaardagquote:
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd puzziepiequote:
Ah, zulke verjaardagen vergeet ik ook niet. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag was mijn oma ook jarig (106) geweest als ze nog geleefd had, kom ik net achter
Mijn oma was 3e kerstdag jarig geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag was mijn oma ook jarig (106) geweest als ze nog geleefd had, kom ik net achter
Dat zou mijn oma ook kunnen zijn, ik weet niet precies meer wanneer ze is geboren.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, zulke verjaardagen vergeet ik ook niet. Gefeliciteerd
Dan kan het dus ook iets anders zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou mijn oma ook kunnen zijn, ik weet niet precies meer wanneer ze is geboren.
Dat is wel leuk, extra lang feestquote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn oma was 3e kerstdag jarig geweest
Vroeger dus altijd nog een extra dagje op rij met een etentje
Toevalligquote:
Niet als je die overledene zelf de hand gaat schuddenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef D. het volgende:
Is dat trouwens 'done' iemand feliciteren met iemand die dood is?
Volgens mij zit mijn oma het daarboven gewoon zelf te vierenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef D. het volgende:
Is dat trouwens 'done' iemand feliciteren met iemand die dood is?
Ik zei ook 'met iemand'quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als je die overledene zelf de hand gaat schudden
🥳🥳Gefeliciteerdquote:
Nog een reden om niet op gezichtsboek te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Op Facebook zie dat wel trouwens, mensen die overleden mensen feliciteren
De overledenen worden niet verwijderd. Als je het niet weet. Een paar jaar terug, overleed een goede kennis uit de kroeg 2 weken voor haar verjaardag. Ook mensen die een felicitatie stuurden. Toen heb ik maar een stukje op haar pagina geschreven.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Op Facebook zie dat wel trouwens, mensen die overleden mensen feliciteren
Ja, dat kan, maar ik zie het ook bij mensen die al jaren dood zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De overledenen worden niet verwijderd. Als je het niet weet. Een paar jaar terug, overleed een goede kennis uit de kroeg 2 weken voor haar verjaardag. Ook mensen die een felicitatie stuurden. Toen heb ik maar een stukje op haar pagina geschreven.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik zie het ook bij mensen die al jaren dood zijn.
Als je het dan nog niet weet had je zo'n slecht contact dat verjaardagswensen sowieso niet nodig waren
Ik feliciteer ook niemand op Facebookquote:
Het resultaat mag er zijnquote:
Kom je nog in de buurt van Den Haag vandaag?quote:
Ik wel. Heb veel kennissen uit de kroeg. Die hoef ik niet allemaal in mijn telefoon.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik feliciteer ook niemand op Facebook
En ben ook weleens op een forum weggegaan omdat 90% van de posts felicitaties waren
En suikerbrood!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik vorige week. En ik heb vandaag geleerd dat het kniepertjes zijn
Nee, toevallig nietquote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom je nog in de buurt van Den Haag vandaag?
Ja. Dat woord kende ik welquote:
Hier eet ik tikka masala met paneerquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat eten we vanavond? Iemand nog een goed idee?
Linkt goedquote:Op donderdag 30 december 2021 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier eet ik tikka masala met paneer
Zelf gekochtquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linkt goed
Paneer zelf gemaakt of zelf gekocht?
- Erwtensoep met worstquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat eten we vanavond? Iemand nog een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |