Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan deze.quote:
Ja, maar die kennen demense niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Hadden ze hier dan niet beter die Duitse versie kunnen doen
maar hij kan nog zingen, dat is toch bij heel artiesten niet het geval.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ergste is nog dat ie zowat niks zelf heeft geschreven en nog steeds de hemel in wordt geprezen.
Echt verreweg voor mij de meest overrated artiest uit Nederland.
Origineel van Guus en Meeuwisquote:
Origineel van Guus en Meeuwisquote:

nee, die is niet relevant genoeg, dat is gewoon een aandachtsgeil ventje die teert op de naam van z'n vader.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is die lul van een zoon van hem...
Klassiekerquote:
In Amsterdam is ie er gisteren al van afgehaaldquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Hoe lang gaan we deze middelmatige volkszanger nog op een voetstuk plaatsen?
Als ie van LEGO is niet langquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Hoe lang gaan we deze middelmatige volkszanger nog op een voetstuk plaatsen?
Tja, Amsterdams hequote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat accent in deze zo gruwelijk lelijk he
Hoiquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef essnhills het volgende:
Ik kom hier voor de blikken in je ogen genot
Jammer weer dat ik maar 1 like kan geven.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ergste is nog dat ie zowat niks zelf heeft geschreven en nog steeds de hemel in wordt geprezen.
Echt verreweg voor mij de meest overrated artiest uit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |