Ja. Als er meer mensen zijn die zich laten vaccineren daardoor, betekent dat ook minder mensen op de IC. Dat is toch waar het om gaat. Niet de besmettingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen gaat 2G ook niet werken, geloven mensen nou echt nog in dat fabeltje.
Of we zijn gewoon allemaal geen monsters of wappies of boomers, of whatever. Mensen denken alleen anders; dat kan.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb andere ideeën bij monsters, zeker in dit topic.
Het gaat wel werken, maar het werkt op een andere manier dan antivaxxers denken dat het werkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen gaat 2G ook niet werken, geloven mensen nou echt nog in dat fabeltje.
zolang ze allemaal gewoon in leven mogen blijvenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon allemaal geen monsters of wappies of boomers, of whatever. Mensen denken alleen anders; dat kan.
Het inmasseren is begonnen.quote:
En alsnog een lagere vaccinatiegraad dan Nederland. Stupide landquote:Op donderdag 30 december 2021 15:05 schreef capricia het volgende:
Als ik het zo lees, gaat alles wat nu 3G is naar 2G in Italië.
Super greenpass.
https://community.italiapass.com/feed/italy-travel-updates
Leg eens uit..voor mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat wel werken, maar het werkt op een andere manier dan antivaxxers denken dat het werkt.
quote:
Deze quote is zowel hilarisch als dieptriest. Wat. een. landquote:''We komen in de buurt van het hebben van data om te bepalen of de huidige lockdown nodig is. De eerste data zijn gunstig.''
Door de kwetsbaren overal uit te sluiten, verklein je de kans dat ze in aanraking komen met het virus. Hoe minder kwetsbaren in aanraking komen met het virus, hoe minder van hen op de IC komen.quote:
Te beginnen met mensen zo snel mogelijk weer georganiseerd te kunnen sporten lijkt me een goed begin een gezondheidscrisis.quote:
het effect is iig dat er non vaxxers zijn die dan toch aan de prik gaan, de echte anti moet je gewoon maar vergetenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat wel werken, maar het werkt op een andere manier dan antivaxxers denken dat het werkt.
Ah zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door de kwetsbaren overal uit te sluiten, verklein je de kans dat ze in aanraking komen met het virus. Hoe minder kwetsbaren in aanraking komen met het virus, hoe minder van hen op de IC komen.
wat is er dieptriest aan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Deze quote is zowel hilarisch als dieptriest. Wat. een. land
En wij verlengen de lockdown nog even hoor.quote:
Na 14 januari hoop ik toch niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me goed, cijfers nog verder naar beneden voor omikron hier verder om zich heen gaat grijpen.
Eerst scholenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Te beginnen met mensen zo snel mogelijk weer georganiseerd te kunnen sporten lijkt me een goed begin een gezondheidscrisis.
Je spreekt jezelf wat tegen in deze post?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef popje het volgende:
[..]
En wij verlengen de lockdown nog even hoor.
[..]
Na 14 januari hoop ik toch niet meer.
Volgens mij was het een aan de voorkant verlengde kerstvakantie dus dat lijkt me in feite logisch.quote:
Je kan echt niet zo'n zware en destructieve maatregel als een lockdown invoeren, en pas daarna gaan kijken of hij wel daadwerkelijk nodig was. Een lockdown is absoluut niet een middel dat je zo maar even 'voor de zekerheid' instelt.quote:
Dat is zeker nog niet zo. Er zou worden gekeken of de scholen na het reguliere einde van de kerstvakantie weer open zouden gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij was het een aan de voorkant verlengde kerstvakantie dus dat lijkt me in feite logisch.
Hoezo georganiseerd... sporten kun je overal en altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Te beginnen met mensen zo snel mogelijk weer georganiseerd te kunnen sporten lijkt me een goed begin een gezondheidscrisis.
FRANSMANNED.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Prima cijfers
Op naar het grote herstel.
Humorloos.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Questular het volgende:
[..]
waarom moet ik om zo een soort dingen lachen.... wat maakt me dit?
Rutte:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan echt niet zo'n zware en destructieve maatregel als een lockdown invoeren, en pas daarna gaan kijken of hij wel daadwerkelijk nodig was. Een lockdown is absoluut niet een middel dat je zo maar even 'voor de zekerheid' instelt.
Dus Omicron is coming homequote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Tot nu toe kleine stijging van 10% betreft de besmettingen t.o.v. vorige week.
Moeten we al naar onze schuilkelders?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Tot nu toe kleine stijging van 10% betreft de besmettingen t.o.v. vorige week.
Dit vind ik te kort door de bocht.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo georganiseerd... sporten kun je overal en altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |