Niet in de winter.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wetsuit kopen en niet mieten. Hoe denk je dat triathleten trainen?
Lol, ik woon in Amsterdam. Worden die dingen elders echt goed gedragen?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Ben nu in een Albert Heijn in Amsterdam en zie veel meer mensen zonder mondkapjes (en zelfs personeel) dan bij mijn ‘eigen’ Albert Heijn.
Van God los hiero.
Dat is leuk, maar daar heeft lang niet iedereen de financiele middelen voor natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, heb vanaf aanvang van deze crisis: handgrippers, dumbells, hardloopschoenen en een nieuwe mountainbike aangeschaft.
Dit om andere sporten te compenseren die niet meer mogelijk zijn.
Ja dan heb je het wel over de topamateurs. Die zullen inderdaad even wat creatiever moeten zijn in het fit blijven. Maar een paar weken zonder gerichte training overleven die ook wel weer, in de zomerstop worden ze ook geacht zelf fit te blijven.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zat teams die op niveau spelen die gewoon doortrainen hoor, of die normaliter maar een korte winterbreak hebben.
Mensen vergeten bijvoorbeeld voor het gemak even dat er ook een heel groot sociaal aspect aan sport en sportclubs hangt.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sport is wel wat meer dan alleen fit blijven.
Die eerste lockdown kon ik nog wel enigszins begrijpen omdat we toen nog niet echt wisten waar we mee te maken hadden en er nog geen vaccins waren, ik denk dat het wel levens heeft gered.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Complete idioterie. Laat die Omikron z'n ding doen en je bent over een half jaar van Corona af. Sowieso komt die golf hoe dan ook, wat is het nut om hem in februari/maart te krijgen?
Nee hoor; er wordt alleen gemeld dat dat bij andere sectoren net zo goed is. Ofwel: werkelijk iedereen is de lul met dit zwalkend beleid.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen vergeten bijvoorbeeld voor het gemak even dat er ook een heel groot sociaal aspect aan sport en sportclubs hangt.
Ik zie anders dagelijks zwemmers in de zee.quote:
Het nut van een latere besmettingspiek is dat er dan meer plek in het ziekenhuis is.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Complete idioterie. Laat die Omikron z'n ding doen en je bent over een half jaar van Corona af. Sowieso komt die golf hoe dan ook, wat is het nut om hem in februari/maart te krijgen?
die zijn op weg naar Engeland want daar mag alles nogquote:Op donderdag 30 december 2021 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie anders dagelijks zwemmers in de zee.
Illegale migranten bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zijn op weg naar Engeland want daar mag alles nog
Kan ook prima met een wetsuit. Het is natuurlijk niet ideaal, maar je kunt je conditie ook op een andere manier op peil houden en je zwemspiergroepen op een andere manier trainen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vooral de vasthoudendheid staat me erg tegen. Volgende week evalueren aangezien de cijfers in het buitenland alles mee lijken te vallen zou toch logisch zijn, maar Hugo ziet wat lichtpuntjes en besluit alleen over de scholen maandag.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste lockdown kon ik nog wel enigszins begrijpen omdat we toen nog niet echt wisten waar we mee te maken hadden en er nog geen vaccins waren, ik denk dat het wel levens heeft gered.
Nu de bevolking grotendeels is gevaccineerd heb ik er toch wel moeite mee, dit heeft gewoon teveel impact op de hele samenleving en staat niet meer in verhouding met de paar honderd mensen wiens leven je gaat redden.
Iedereen woont aan zee natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tenzij er bijvoorbeeld een griepepidemie overheen komt. Die is er nu niet maar kan zo komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het nut van een latere besmettingspiek is dat er dan meer plek in het ziekenhuis is.
Nope, ideaal is natuurlijk anders. Maar dat is een pandemie sowieso niet, ideaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan ook prima met een wetsuit. Het is natuurlijk niet ideaal, maar je kunt je conditie ook op een andere manier op peil houden en je zwemspiergroepen op een andere manier trainen.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen woont aan zee natuurlijk.
Er is inderdaad absoluut geen sportverbod. Ik sport dagelijks. Vandaag nog langs een politieagent gerend en ik kreeg geen boete.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef nostra het volgende:
Ah ja, er is geen praktisch sportverbod, want er is altijd nog de zee. Of een wetsuit.
Vooralsnog valt het volgens mij wel mee met de griep. De maatregelen tegen covid zullen ook wel het aantal griepgevallen verminderen, lijkt me.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij er bijvoorbeeld een griepepidemie overheen komt.
Voorspelling: half januari > richting eind januari barst de griep los.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooralsnog valt het volgens mij wel mee met de griep. De maatregelen tegen covid zullen ook wel het aantal griepgevallen verminderen, lijkt me.
Als ik aan zee zou wonen zou ik het doen. Elke ochtend een duikje, als een soort van Wim Hof zeg maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef nostra het volgende:
Ah ja, er is geen praktisch sportverbod, want er is altijd nog de zee. Of een wetsuit.
Met of zonder wetsuit? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef josja het volgende:
[..]
Als ik aan zee zou wonen zou ik het doen. Elke ochtend een duikje, als een soort van Wim Hof zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |