Love Over Gold is het beste album.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:20 schreef Gretzl het volgende:
Beter dan die ellenlange DIre Straits die hoger staan en nog komen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echoes ook vanavondquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja die komt ook nog, zin in
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Gretzl het volgende:
Beste nummer over Juliet en Romeo blijft overigens deze![]()
BOHHHHHHHHquote:
Wel een lekker nummer hoor, maar niet beter dan dit neequote:
Engelengeduldquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Berg je dan maar voor Slayer vanavond
Die twee gaan aan het eind dood, Taylor. Niets romantisch aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Gretzl het volgende:
Beste nummer over Juliet en Romeo blijft overigens deze![]()
Oh nee hèquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik spreek je graag weder tussen 19-20quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh nee hè
Ach zo erg is het niet. Leuk om eens wat divers te horen hier in de top 2000.
De kerstman is al weg toch? Waarom staat die Slayer nog?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die er niks van snappen en dan maar boomer gaan roepen om te doen alsof ze er boven staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat de Top2000 een boomerlijst is
Godverquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
De kerstman is al weg toch? Waarom staat die Slayer nog?
Top 2000 is voor boomersquote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel boem-boem muziek staat er niet in (lol)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het @Bargehassusquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Bayswater het volgende:
Toen mijn buurman 2 keer per week zijn auto ging wassen met Dire Straits aan is mijn liefde bekoeld.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:20 schreef Bargehassus het volgende:
Dire Straits.![]()
![]()
Toch wel een van mijn favoriete bands.
Van iedereen hier was jij de laatste van wie ik had verwacht dat ie zou happenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Bull gaf hem vleugelsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
De kerstman is al weg toch? Waarom staat die Slayer nog?
23 minuten lang genietenquote:
Dat is wel een fijne cover idd, sowieso wel een leuk album waar dat op staat met ook nog Shadowplay en dat nummer met Lou Reed.quote:
"En waarom staat [vul willekeurige hipsterband in] niet in de lijst?!"quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die er niks van snappen en dan maar boomer gaan roepen om te doen alsof ze er boven staan.
Maar eigenlijk zijn het Strabucks Macbook hipsters
Ik zal even kijken of ik hem mee kan pikkenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik spreek je graag weder tussen 19-20
Ghehe. Nee, mijn auto gaat door de wasstraat.quote:
Dat valt me dan weer tegenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Isorden het volgende:
The Dire Straits
Dat is echt direct
Ik citeerde jou ook bewust niet omdat ik dacht dat jij aan het trollen was. Maar je hoort het wel echt mensen vaker zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van iedereen hier was jij de laatste van wie ik had verwacht dat ie zou happen
Sawdustquote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een fijne cover idd, sowieso wel een leuk album waar dat op staat met ook nog Shadowplay en dat nummer met Lou Reed.
Nee het gaat om het punt dat de band Dire Straits heet, niet The Dire Straitsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen
Telegraph Road genot -o-
Grutjes?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Theo Rutjes die houdt heel erg van..
Loof...hutjesquote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Theo Rutjes die houdt heel erg van..
Talking about The Thequote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee het gaat om het punt dat de band Dire Straits heet, niet The Dire Straits
Heb verdomme zelf op Telegraph Road gestemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |