abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202923684
pi_202923694
@exode isotone sportdrank is fijn. Blauwe Aquarius, of van AA de witte of doorzichtige (die verpakking is oranje met groen). Let goed op of er iso/isotone op de verpakking staat, die moet je hebben. Mariakaakjes hou ik ook altijd redelijk snel weer binnen, en bouillon en rijst inderdaad. Hopelijk voelt ze zich snel beter :*

Booster had ik Pfizer na 2x moderna hiervoor, en vrijwel nergens last van. Beetje gevoelige arm, beetje stijve schouder en beetje pijn onder m'n oksel en dat was het. Bij de vorige twee heb ik twee keer m'n arm twee dagen nauwelijks kunnen gebruiken en ook echt wel ziek van geweest, dus ik teken hiervoor!
pi_202924439
Vandaag zou ik naar de winkel, maar ik heb me behoorlijk vergist in de na pijn van de kies trekken. Misschien omdat er ook een ontsteking bij zat ofzo.
Deed gisteren wel zeer op een gegeven moment, maar te doen. Kon ook gewoon eten.
Nu werd ik (laat) wakker met pijn. Wang voelt ook stuk dikker aan, pijn trekt door naar boven en mijn oor.
Zal wel normaal zijn toch? Eten gaat lastiger dan gisteren. Wordt er direct onzeker van, ook al slaat dat nergens op.

Gelukkig is de oliebollenmix en appelbeignetmix al in huis. Gaat mijn vriend morgen aan de bak.
Tyler is bij opa en oma en er is net een vriendinnetje voor het eerst te chillen bij Kim.
Ga toch maar kalm aan doen vandaag.

Exode heb geen tips, maar hoop dat je verloofde snel opknapt!
pi_202924725
Misschien voor de zekerheid even de tandarts bellen Ingrid?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_202924727
Gelukkig zet ik tegenwoordig alles in mijn agenda met reminder.....B en Juul zitten op de bank mee te doen met de Ajax bingo. Ik had ze daar weken geleden al voor opgegeven maar was het volledig vergeten. Helemaal blij zijn ze.
  donderdag 30 december 2021 @ 13:19:28 #7
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202924780
Tegen misselijkheid ( ik heb dat eigenlijk alleen bij migraine) helpt hier altijd gek genoeg vette hap, pizza of patat, en goed kotsen, heel raar :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202925047
Ik dacht altijd dat die witte van aquarius ook isotoon was... die heb ik altijd wel in huis, maar misschien toch eens de blauwe halen dan...

Ingrid, ik zou even overleggen met de tandarts denk ik... als het zoveel meer zeer doet. Misschien is het logisch, maar dat weet ik niet. Bellen kan geen kwaad.

Ik was gister (de dag na de booster) wel moe, maar had ook niet zo lekker geslapen. Mn arm deed gisteren nog een beetje zeer, nu bijna niet meer.
Fake it till you make it...
pi_202925117
quote:
Intrigued! Welke Challenge?
pi_202925210
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Intrigued! Welke Challenge?
Laatste bankje van 2021?!?

Nu deze lekker snel vol maken :9

Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten :')
  donderdag 30 december 2021 @ 13:46:35 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202925575
Wat in geen 6 jaar gebeurde, gebeurde vandaag. We sliepen allemaal uit tot ..... 9:45 :o Kan het nog steeds niet geloven. Precies op dat tijdstip zou iemand een fietsje komen ophalen en om 10:00 uur zouden mijn ouders koffie komen drinken. Bizar.

Hadden het nodig, want gister met Max een dagje A'dam gedaan. Langs een vriendin, die me een beetje onder valse voorwendselen had gelokt en een complete verrassingslunch had georganiseerd incl. vermaak voor de kinderen O+ Ter ere van mijn verjaardag vandaag. Zo lief O+ O+

Dus op mijn 42e ga ik nu een nieuwe carrière beginnen: een zangcarrière (ik kreeg Let's Sing 2022 voor de Nintendo Switch) :+
pi_202925642
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten :')
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
pi_202925976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
pi_202926000
Nou ik heb toch maar gebeld tnx! Wil dan ook geen zeikerd zijn, of ze lastig vallen. Stom he!
Maar het is helemaal niet raar. Komt inderdaad door de ontsteking die er zat.
Moet met de paracetamol en eventueel naproxen spiegel houden. En spoelen met zout water of ander spul.
Als het morgen nog hetzelfde is of erger dan met de tandarts van dienst bellen dan kan het wel ontstoken zijn of raken. En rust houden, dus niet de trap gaan doen om de hondenharen weg te vegen, pannen afwassen ed.
Maar de boel de boel laten en delegeren. Dat is moeilijk joh!
Ga ik nu weer proberen wat te eten.

Mijn vader heeft trouwens van de booster helemaal geen last gehad.
pi_202926413
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
Wil ik best doen hoor, maar totaal niet interessant.
Ik moest op zoek naar een vrij specifieke laptop hoes.
En dat lijkt gelukt.
We hebben de laptops van internet.
Maar dezelfde (school)laptop kun je ook huren. Als je hem huurt dan krijg je een hele stevige hoes erbij. Die hoes is speciaal van dat bedrijf, maar alleen voor abonnees. En dat zijn we niet.
De challenge was dat ik toch aan die hoezen zou komen.
En toen bedacht ik dat een vriendin ze wel huurt voor haar kinderen. Dus zij gaat ze bestellen voor ons
  donderdag 30 december 2021 @ 14:15:56 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202926415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hopelijk is het op tijd klaar. Had vanmorgen vroeg al op de bbq gemoeten maar vannacht zaten we nog even met de HAP aan de telefoon omdat M ineens bijna niks meer met zijn arm kon, pijnscheuten had en helemaal naar werd. Gelukkig gaat het nu wat beter.
We hebben al een keer eerder pulled pork gemaakt maar toen heeft het van 7.00 tot 2.30 op de bbq gelegen.

Gefeliciteerd met S 🥳🎉🥳
Morgen he. ;)

Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.

Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar. ;)
  donderdag 30 december 2021 @ 14:17:15 #17
176471 oh-oh
pi_202926451
:') Mss komt er hier weer een opvanghond. Woops.
Beterschap Ingrid, kiespijn zuigt!
Vriendin van me haalde gisteren de booster en die is nu echt heel erg beroerd, hoor je toch wel erg vaak!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202926543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef BE het volgende:

[..]
Morgen he. ;)

Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.

Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar. ;)
Oops, dagje te vroeg :@

Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.

Deze duurt nog wel een paar uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 december 2021 @ 14:23:47 #19
176471 oh-oh
pi_202926617
Ik heb gele kip in de sc voor vanavond, er komt een meisje van Lush met de honden knuffelen, ze hebben een date haha O+
( Groucho Marx )
pi_202926701
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
pi_202926893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
Kern is nu 66 op plek 1 en 71 op plek 2.
Mijn man houdt zich bezig met het vlees. 😁
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202927034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Snel, bedenk een goedlopende opsom!
pi_202927055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:

[..]
De was!
pi_202927173
Over klusjes: ik heb een werkverslag afgemaakt waar ik tegen op keek, mijn fotoboek opgehaald, gaatjes in de muur gevuld, een doosje sterretjes gezocht (en gevonden!) in onze verbouwingschaos, kind blij gemaakt met een stapel oude Taptoes (driekwart jaar Donald Duck had hij al uit), de was gedaan en de konijnen een schoon hok gegeven. Zometeen nog de verfspullen opruimen en dan vind ik het wel weer even best.
pi_202927367
@amaranta Bedankt voor het delen, hier heeft vast íemand iets aan ^O^
pi_202927396
Klusjes opsom!

Afzuigkap uit elkaar gehaald want die druppelde en schoongemaakt, was gedaan, boodschapjes gehaald, kinderen aan de bingo gezet, de boodschappen die klaar stonden voor de Beekse Bergen opgeruimd, binnengekomen kattenvoer in de bak gegoten (zonder de knoeieeeeen).
Nog op de planning:
Schuur dak 'vegen' aangezien het dak lekt doordat de regenpijp verstopt zit, kattendrollen uit de tuin scheppen en met de kinderen de Hot Wheels banen opruimen zodat we in de woonkamer kunnen slapen morgen. En daarna zet ik ze aan een filmpje zodat ik nog snel naar de AH kan fietsen aangezien ik wat vergeten ben. En eigenlijk wil ik de toiletten nog schoonmaken, doe ik altijd op vrijdag maar morgen heb ik gereserveerd voor helemaal niets doen aangezien de kinderen de hele dag weg zijn.

Ja op 1 dag, gelukkig hebben we kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken.
pi_202927414
quote:

[..]
Goede voornemens? :+
pi_202927601
@oh-oh ze schijnen de 3 pannetjes slowcooker bij de zeeman te verkopen momenteel
pi_202927661
quote:

[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!

Ik begin.

Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).

Meer bewegen.
  donderdag 30 december 2021 @ 14:58:25 #30
176471 oh-oh
pi_202927784
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
( Groucho Marx )
pi_202927972
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!

Ik begin.

Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).

Meer bewegen.
26 boeken lezen (in het kader van SMART geformuleerde voornemens ;) )

Nu wel naar Denemarken op vakantie
  donderdag 30 december 2021 @ 15:09:13 #32
176471 oh-oh
pi_202928123
Oh ja, meer lezen, minder werken, maar gaat beiden al falen denk ik :D :P
( Groucho Marx )
pi_202929430
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
Geen idee las het in de fb sc pagina
pi_202929743
Goede voornemens? Nope.
pi_202929885
Meer bewegen. Minder boos. Meer doorzetten. Gezonder eten. Minder vloeken. :+
pi_202930107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Hoi Amaranta
pi_202930115
Ik probeer elk jaar in januari de 30 dagen yoga van Yoga with Adriene te doen en verder vind ik het wel mooi met de voornemens :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202930182
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoi Amaranta
:D
Deze nemen we even mee tot het nieuwe deel. :+
pi_202930455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef exode het volgende:

[..]
De was!
_O-
pi_202930479
Ik doe nooit aan goede voornemens voor het nieuwe jaar, die start ik gewoon wanneer ik ze heb. :D
Heb wel dromen en hoop voor het nieuwe jaar, geen goede voornemens.
  donderdag 30 december 2021 @ 16:34:44 #41
176471 oh-oh
pi_202930543
:D Minder vloeken?
Ik ga proberen nog meer te vloeken!!!
Mijn vader belt net : ja wij komen zo naar jou he?
Ik heb echt gevloekt. Ik krijg bezoek doe ff lekker normaal met me.
Volgend jaar of zo hoor, die worden met de dag onaangepaster en asocialer die mensen.
Toen ik ze vorige week belde of ze wilden komen toen de kinderen hier waren was het nee we zitten nog in de pyjama om 13:30.
:')
( Groucho Marx )
pi_202930627
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?

Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
pi_202930795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef exode het volgende:
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?

Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
Nou, stel hij is besmet. Dan heeft hij wel z’n champie binnen.
pi_202930855
Ik verkocht net iets via mp. Ofja. Ze komt het mogelijk straks ophalen.
Want HOE TOEVALLIG… haar vriend is ook NET met iemand in onderhandeling.
Ik geloof dr niks van. Zeg gewoon. Ohnee, ik hoef het toch niet.
  donderdag 30 december 2021 @ 16:50:59 #45
176471 oh-oh
pi_202931016
Er zit hier nu een testding beneden op het winkelcentrum, of nou ja, het zat er al een poos maar je zag er nooit een levend wezen. Nu dus hele massa's mensen die daar hoestend naar buiten komen he.
Ik mijd ze als de pest :')
( Groucho Marx )
pi_202931099
quote:
Dit ook!!

En SMART doel lezen: 35 boeken! Staat al in m'n Hebban-challenge ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 31-12-2021 14:00:11 (Typfout ) ]
pi_202931184
@exode :o :( Wát een volk is er toch op deze planeet :{
pi_202931186
@oh-oh Ja, minder vloeken. Als je jonge kinderen hebt is het soms wel even ok om meer op je taal te letten. :')
Niet stoppen met vloeken, dat doel haal ik toch niet. :P
pi_202933459
Goede voornemens: een manier vinden om beter met mijn pms om te gaan en mijn studieschuld aflossen. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_202935366
Goed voornemen: doorwerken met de verbouwing zodat ik daarna m'n huis weer op orde kan maken. Ik ben de stapels dozen en troep overal zat. Hopelijk kan ik nog wat verkopen op Marktplaats en anders gaat er een boel naar de kringloop.
pi_202935769
quote:
Ik doe mee :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 december 2021 @ 19:30:15 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202935879
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o Wat een homp vlees joh!
pi_202937765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef BE het volgende:

[..]
:o Wat een homp vlees joh!

Op tijd klaar. Nu nog uit elkaar trekken en sausje erdoor. Stiekem al van gesnoept. Smaakt nu al lekker.

Goede voornemens.. hmm soort van. Ik wil echt wat kilootjes afvallen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202938967
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.

Maar wel opruimen na seks.

Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 30 december 2021 @ 20:49:38 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_202939160
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:

Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent. :s)
Dat zou voor mij het voornemen van meer seks alweer aardig saboteren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_202939497
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:

Ja als je het altijd beneden doet moet je wel de boel enigszins netjes achterlaten.
Al vraag ik me af wat er allemaal op te ruimen valt?

Mijn collega vond ooit een gebruikt condoom in haar klaslokaal. (Eigenlijk was het een ouder die hem vond)
Blijkbaar had de werkster een leuke avond gehad.
  donderdag 30 december 2021 @ 21:00:17 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202939627
Goede voornemens?
Uit mijn comfortzone en een eigen pand hebben voor eind 2022.
30 kilo afvallen (5 is ook al ok. ;) )
Zorgen dat ik echt goeie back-up heb.
Gebruik maken van de back-up en niet meer zelf steeds ja zeggen. ;)
Quality time met family plannen en er aan houden.

Oh, en een werkster regelen!
  donderdag 30 december 2021 @ 21:09:25 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202939961
Goede voornemens? Uhm... Wat gezonder gaan eten weer. Ik heb de teugels wat veel laten vieren de afgelopen maanden. En me niet neerleggen bij 'wel oke voelen' maar bij de endocrinoloog voor mezelf opkomen.

En als gezin meer spelletjes doen, elke avond door de kamer dansen (zijn we een paar dagen geleden mee begonnen), een mooie reis maken voordat de oudste naar school gaat straks, wat vaker voor humor gaan ipv mopperen en heel veel buiten zijn.

Dus kom maar door met die kindvriendelijke campings met een peuterveld, eigen sanitair of een slaaphuisje voor de kinderen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202940710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef exode het volgende:
kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken
Waar koop je die?
pi_202941419
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁

Heb wel al de oliebollen en appelbeignets in huis. En de 0% champagne. Mot wat😊
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202942022
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
pi_202942288
Mijn goede voornemen is regelmatig opruimen en schoonmaken, dat gebeurt nu incidenteel (muv de keuken). En een kapstok kopen èn ophangen.

Respect voor jouw lijstje met dingen die je vandaag al gedaan hebt Hupje!
pi_202942483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]
Waar koop je die?
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
pi_202942592
- Op gewicht blijven
- Meer van mezelf gaan houden
- Minder spullen kopen (ik ben al vrij minimalistisch hoor) en meer sparen voor écht leuke dingen
- Eindelijk een weekendje weg met mijn zoon
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202943427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
Die van mij wel morgen! Die is nu nog wakker omdat oud en nieuw zo spannend is... :')
pi_202943506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef F_r het volgende:
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
Toeval of zo om gevraagd?
pi_202943683
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Toeval of zo om gevraagd?
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
pi_202943954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef F_r het volgende:

[..]
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
Dat is dan wel toevallig
  donderdag 30 december 2021 @ 22:43:47 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202944105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁
Op zich is het wel weer een mooi moment om na de feestdagen weer even kritisch te kijken naar welke dagelijkse realiteit je terug gaat/wilt :). Ik viel afgelopen jaar 32 kilo af, komend jaar mogen er nog (minstens) 8 af. Verder wil ik meer spieren gaan opbouwen en vaker vegetarisch eten. En minder internetten ;).
KuikenGuppy
pi_202946405
Ik heb alleen een leeschallenge van 26 boeken. Dit jaar (ik moet nog 15 bladzijden lezen in mijn laatste boek) heb ik er 23 gehad, dus dat doel moet te behalen zijn :)

Verder doe ik niet aan goede voornemens. Ik weet inmiddels dat ik mezelf niet kan veranderen, dus ik kan me wel voornemen om meer te poetsen/rustiger te zijn bij de kinderen/een jaar zonder katers te hebben, maar dat gaat sowieso halverwege januari allemaal al een keer mislukken en dan voel ik me stom over mezelf.
Misschien 1 voornemen dan: zelfacceptatie *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202946814
Oja, nog een soort van goed voornemen: dit voorjaar is mijn haar lang genoeg om het te doneren. Dat is dus ook het plan :)
  vrijdag 31 december 2021 @ 06:37:00 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202950526
Mogguh!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202950615
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
  vrijdag 31 december 2021 @ 07:33:27 #74
37150 livelink
pi_202950731
Een solo-vakantie beloof ik mezelf al jaren. Ik ben niet goed in vakanties. Al die verwachtingen en het continue afstemmen en in de gaten houden of iedereen het wel naar zijn/haar zin heeft zorgt ervoor dat ik er zelf totaal niet van kan genieten. Gewoon een keer in mijn eentje gaan en alleen maar rekening met mezelf te hoeven houden wil ik als alternatief eens proberen. Maar tot nog toe nog steeds niets van gekomen.
pi_202950778
Ik ging voor ik kinderen had regelmatig alleen een paar dagen weg. Vond ik héérlijk. Precies wat je zegt, je hoeft alleen met jezelf rekening te houden, zo fijn. Dus ik zou het zeker eens proberen @livelink :)
pi_202951532
Een solo vakantie is ook een hele grote wens van mij. Man vindt het stom.
pi_202951579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]
Waar koop je die?
Kwam gratis bij de shitload aan speelgoed wat ze hier hebben. ;)
Het is niet elke dag feest hoor, maar met name Juul is een kleine keutelaar die vermaakt zich grotendeels wel.

Gisteren toen ik de schuur aan het vegen was (VIES) waren ze samen bezig met knikkers.

Ik moet zeggen dat ze bij mij zichzelf beter vermaken dan bij verloofde.
pi_202951704
Ik ga in april samen met een vriendin 4 dagen naar Londen. Daar heb ik ook echt zin in. Niet solo dus, maar gelukkig weten we van elkaar dat we soms de ruimte nodig hebben en dan gaan we vast ook even los van elkaar op pad.
Maar een paar dagen zonder de verantwoordelijkheid over de jongens, gewoon alleen mezelf om op te letten, daar kijk ik wel naar uit!
pi_202951720
En mag ik even een joepie voor Juul. De copycat van haar broer. Om 07:30 mag ze uit bed (slaaptrainer) en ze gaat dan tegenwoordig eerst een tijdje 'lezen' voordat ze uit bed komt. Want dat doet B dus ook.
En dat is met name in deze weken erg fijn.

Verloofde is vanochtend geprikt, bloed he, niet de booster. Wat een lieve mevrouw was dat zeg. Heel geduldig. Verloofde was enorm zenuwachtig. Ze trilde helemaal en deze mevrouw stelde haar helemaal gerust. Wel veel moeite moeten doen om genoeg bloed in de buisjes te krijgen.

B gaat zondag bij mijn zus logeren. 1 of 2 nachtjes. Hij doet het echt prima thuis en is zo ontzettend lief maar even een andere omgeving en echte aandacht is wel even goed voor hem. Mijn zus woont op loopafstand van mijn moeder dus ze gaan samen wat dingen ondernemen. In ieder geval naar het bos met de hond. Neef van 18 vroeg al of hij zijn Switch meeneemt dan kunnen ze samen Mario Karten. Toch een soort van vakantie voor mijn jochie.
Juul gaat maandag naar KDV, dus dan heb ik echt even een dag rust.
  vrijdag 31 december 2021 @ 09:13:48 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202951747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 07:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
Oh, solo vakantie! Dat lijkt me ook zo heerlijk!
Hoewel ik echt helemaal klaar was met mijn vorige baan en al het reizen gaat er toch af en toe een vonkje van een soort heimwee door mijn hart als ik in films series ineens beelden zie van steden in het buitenland.
En dan gaat het mij met name om Singapore. Oh, wat ik er niet voor zou geven om daar gewoon weer eens een dag of 3-4 te kunnen zijn. O+

Ik ga duimen voor je dat het door kan gaan!
pi_202952568
Een paar dagen alleen weg lijkt me ook wel chill.
Moet er wel wat te doen zijn. :P
pi_202953217
Goede voornemens...
Ik heb me voorgenomen om geen wafels meer te bakken. Ik sta voor de zoveelste oudjaarsdag jankend in de keuken omdat die dingen niet uit dat ijzer willen, maar ik zal volgend jaar wel weer zwichten...
Kunnen we de klok niet gewoon in 1 keer naar 3 januari zetten, 10 is ook goed.
pi_202953598
Ik ben zo moe. Poffertje kwam drie keer voor melk vannacht en ik kon al niet zo makkelijk slapen.

Dacht ik net Poffertje even boven te leggen, Banaan op de bank geïnstalleerd met lekkers en Youtube. Komt hij naar boven omdat de verkeerde Blippi erop was. Blijkbaar hebben de Duitsers zelfs dat nagesynchroniseerd. 8)7

Mijn honingmeloenen stinken trouwens best wel. Ik denk steeds dat ik zweet ruik. :?
pi_202953675
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 10:00 schreef vencodark het volgende:
Een paar dagen alleen weg lijkt me ook wel chill.
Moet er wel wat te doen zijn. :P
Ja, nu ergens naar toe gaan heeft weinig zin, ik hoop in de toekomst ook een keer een nachtje weg te gaan in m’n eentje.

Verder niet zo veel goede voornemens, ben redelijk tevreden met hoe het gaat. Wil wel weer wat gezonder gaan eten en wat geduldiger zijn met mijn kleuter, maar dat is soms zo lastig -O- Hopelijk gaan de scholen gewoon weer open 10 januari, wat tijd voor mezelf zal de balans in dat geduld ook wel weer beter maken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_202953894
Solo vakantie O+
Solo sauna O+

Ik ging voor C ook elk jaar een weekend met 2 vriendinnen weg. Heerlijk. Eigenlijk altijd Londen, 1 keer Brighton.

Voordat ik verloofde leerde kennen, ging ik graag alleen op vakantie, ook lang zoals 3 maanden Thailand en 3 maanden Zuid Afrika. Ik nam dan gewoon ontslag en zag na thuiskomst wel weer waar ik mijn geld vandaan ging halen. Heerlijk alleen. Je eigen plan trekken.
Ik ben nog steeds graag alleen, zoals nu! Kinderen zijn net opgehaald. Verloofde slaapt, ik ga Friends kijken :+
  vrijdag 31 december 2021 @ 10:56:01 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202953912
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 04:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die heb ik geprobeerd wegens sympathiek maar ik ging er zelf onwijs van stinken dus durfde het niet eens op puberkind te proberen. Zonde vond ik dat.
Beetje late reactie, maar balen zeg. Bij mij is het echt een wondermiddel. Ik lees ook wel dat het soms eerst even averechts werkt maar dat het daarna alsnog goedkomt, maar ja, dan moet je dus wel eerst even door wat stinkdagen heen. Lijkt me ook niet fijn.
in de haak.
pi_202953978
Goede voornemens heen ik niet. Ik heb wel gisteren een elektrische fiets gekocht (hoe decadent) die komt woensdag binnen als het goed is, dan hoop ik wat vaker de fiets te pakken ipv de auto.

Zo nog even een paar hapjes halen voor vanavond (deze keer niet te veel hoop ik 😅 aangezien vrienden ook nog broodje beenham mee brengen voor ergens na twaalven) oh en een eindejaarslot kopen.

Gisteren nog een verwoede poging gedaan om een vuurwerk pakketje te kopen voor de kids maar helaas te laat. Nog maar een paar kleine dingetjes kunnen halen. Volgend jaar weer iets eerder aan denken.

Verder zijn we tegenwoordig weer elke nacht voor we gaan slapen dochter van ons bed (zolder) naar haar eigen bed aan het brengen. Dat is toch ook wel voet zwaar 😋
Maar het buurmeisje huilt zo hard dat ze er niet door in slaap kan vallen. Kindje is ruim een jaar en als het stil is in huis horen we haar echt regelmatig hard en lang huilen. Zo sneu. Wil er niks van zeggen want ik denk dat het voor hun al lastig genoeg is dus ze hoeven niet te weten dat we het horen, ben bang dat ze zich bezwaard gaan voelen. Maar dochter is er wel een beetje klaar mee (is een tijd terug ook zo geweest en toen een tijd niet meer op het moment dat ze ging slapen, maar ik denk dat de bedtijden tegenwoordig weer matchen)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:42 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202954257
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 10:28 schreef Nijna het volgende:
Goede voornemens...
Ik heb me voorgenomen om geen wafels meer te bakken. Ik sta voor de zoveelste oudjaarsdag jankend in de keuken omdat die dingen niet uit dat ijzer willen, maar ik zal volgend jaar wel weer zwichten...
Kunnen we de klok niet gewoon in 1 keer naar 3 januari zetten, 10 is ook goed.
Niet meer op Oudjaarsdag doen, maar een paar dagen eerder :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202954459
Zo. Geprikt en nu 15 min wachten. Zoonlief haalt koffie voor me😍
Prik zit links, hoop ik dat ik net zoals vorige prikken geen last krijg want mn rechter schouder ligt in de kreukels. Stressss. Heel bovenlijf doet zeer. Weet weer waar mn spieren zitten😐
If they say
  vrijdag 31 december 2021 @ 11:32:55 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202954662
Dit jaar heel wat kilo’s kwijt geraakt, mijn voornemen is om die laatste 5 ook nog af te schudden en deze gezondere leefstijl goed vast te houden (veel wandelen, gezond eten) Maar december blijft wat dat betreft toch wel een van de lastigste maanden hoor.

Verder: genieten van ‘t leven, veel leuke dingen doen (waaronder ook weer veel mooie boeken lezen en films kijken), goed mijn moedertje in de gaten houden (mijn vader is onlangs overleden) en niet teveel tijd laten vervliegen terwijl ik op mijn telefoon zit te koekeloeren.
in de haak.
pi_202954749
Ik maakte net mijn boosterafspraak en kan vanmiddag al terecht, ik ga vers geprikt het nieuwe jaar in *O*
  vrijdag 31 december 2021 @ 11:38:57 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202954768
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 11:37 schreef lunapuella het volgende:
Ik maakte net mijn boosterafspraak en kan vanmiddag al terecht, ik ga vers geprikt het nieuwe jaar in *O*
:o Dat doe je goed!
  vrijdag 31 december 2021 @ 11:47:48 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202954962
Wow, handig Lunapuella!
in de haak.
pi_202955244
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 11:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Niet meer op Oudjaarsdag doen, maar een paar dagen eerder :*
Tnx, misschien werkt dat beter. De klus is weer geklaard, maar mn batterij is leeg. Straks maar even blokje om of stukje fietsen ofzo.

Dat is vlot @lunapuella!
  vrijdag 31 december 2021 @ 12:09:52 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202955424
Of een middagdutje, nijna?
in de haak.
pi_202955466
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 11:37 schreef lunapuella het volgende:
Dat is snel! Ik kon vanaf vandaag ook eindelijk een afspraak maken en kan volgende week donderdag, vond ik ook al aardig snel :D
And you know I might
  vrijdag 31 december 2021 @ 12:14:42 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202955525
Beterschap voor je vriendin, exode!

En Ingrid ook beterschap met je kies/kaak!
in de haak.
pi_202956466
Ik ga de loveli eens bestellen. Dochter wil de apple blossom.
Ik wil er voor mezelf ook een bestellen
Ik vraag me af, hoe steekt ruikt de fresh cotton? Ik hou niet van geurende deo. Kan ik dan beter de geurloze sensitive skin nemen?
pi_202956681
Mijn dochter knakt overigens super obsessief met haar voet. En nee. Niet een keer maar gewoon constant. Ook als ze loopt bij elke stap die ze zet.
En met haar nek en haar pols. (Pols en nek zou zomaar door de telefoon foetus houding op de bank kunnen komen)
Terwijl ik dit typ ookal weer 10 keer geknakt. Ze zegt dat ze het moet doen.
En als ik er wat van zeg wordt ze boos. Maar het gewoon een super onprettig geluid (voor mij in ieder geval) om te horen.

We gaan maandag naar de fysio maar ik denk niet dat die iets kan betekenen.

/einde dagboek
Moest het gewoon kwijt. Ze zit naast me en ik word gewoon echt agressief van het constante geknak
pi_202957017
Ik zou in het nieuwe jaar wat relaxter willen zijn. 2021 zat ik wel vaak op het randje van overspannen met alle gedoe rondom thuisonderwijs. Veel dingen voelen als mijn verantwoordelijkheid, terwijl dat totaal niet klopt. Of niet van mij alleen, iig. Ik wil al dat gestress niet meer.

En ik wil heel graag weer naar Rome. In mijn uppie zou ik helemaal prima vinden, of met een vriendin of schoonmoeder. Rome voelt als thuiskomen, ik kan het niet anders uitleggen. Ik ben er 5x geweest denk ik, maar de laatste keer is meer dan 10 jaar geleden.

Sowieso mis ik tripjes zonder gezin enorm. Ik genoot altijd heel erg van congressen die 2x per jaar werden georganiseerd, altijd op een andere plek. Even niet de verantwoordelijkheid voor anderen idd, soms hard werken maar ook altijd lol, sightseeing en tijd voor mezelf O+. Het is ook maar de vraag of de congressen nog in oude vorm terugkeren…
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:26:11 #101
176471 oh-oh
pi_202957192
Oeh amaranta , ik had gisteren een meisje op visite en zij knakte telkens alles, mijn nichtje deed het ook, ik wil er echt van gaan slaan altijd!!!
Maar ik deed het vroeger ook altijd, vooral op school als ik vooraan moest zitten :')
( Groucho Marx )
pi_202957254
Oh brrr, ik krijg al de rillingen van het idee Amaranta.

Qua goede voornemens..... er moet zoveel dat en ik wil altijd zoveel tegelijk dat het altijd mis gaat. Tegelijkertijd ben ik doodmoe en redelijk uitgeblust en loopt eigenlijk niks goed. Eigenlijk wil ik gewoon een winterslaap houden :') <aar even geen goede voornemens dus.
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:34:46 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202957395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter knakt overigens super obsessief met haar voet. En nee. Niet een keer maar gewoon constant. Ook als ze loopt bij elke stap die ze zet.
En met haar nek en haar pols. (Pols en nek zou zomaar door de telefoon foetus houding op de bank kunnen komen)
Terwijl ik dit typ ookal weer 10 keer geknakt. Ze zegt dat ze het moet doen.
En als ik er wat van zeg wordt ze boos. Maar het gewoon een super onprettig geluid (voor mij in ieder geval) om te horen.

We gaan maandag naar de fysio maar ik denk niet dat die iets kan betekenen.

/einde dagboek
Moest het gewoon kwijt. Ze zit naast me en ik word gewoon echt agressief van het constante geknak
S heeft ook een periode gehad dat hij het echt heel veel deed. Handen, vingers, polsen en nek. En ik vind het zoooooo vreselijk... :X
Maar ik klop het even af, want de laatste tijd valt het mee lijkt het...

#pleasegeenfokwet
  vrijdag 31 december 2021 @ 13:40:16 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202957563
Geen fokwet nee!
Laten we hopen dat het een fase is.

Ik doe het ook weleens hoor. Maar dan 1x en niet 20 keer per minuut.
pi_202957871
Ik kan daar ook niet tegen.

Voor de rest ik doe mee met kyara. En ik ben misselijk geen idee waarvan maar leuk is het niet. Dit wordt een lange dag
pi_202958843
Heb je het idee dat het een soort controle dingetje zou kunnen zijn amaranta? Ik zou daar ook vrij slecht tegen kunnen.

Zo had de dochter van een vrienden de laastste weken een soort van zelf aangeleerde hoest. Echt een rot geluid. Heel de dag lang. Kno, huisarts, fysio, logopedie verder… niets te vinden of aan te doen. Lekker ook in deze tijd dat hoesten.

Ik heb wel zin in het nieuwe jaar! Hoop dat het voor jullie allemaal een leuke jaarwisseling wordt!
Met een meidenkwartet
pi_202959118
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Phaidra het volgende:

Rome voelt als thuiskomen, ik kan het niet anders uitleggen.
O+ O+ O+

Helemaal dit. De eerste keer in Rome dacht ik 'ik ben thuis'.

Man en ik zouden er eind maart 2020 weer heen gaan, voor het eerst een weekje weg zonder de kinderen :')
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:37:00 #108
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202959245
Lekker knakken, zuurstof tussen de gewrichten, ben je weer lekker soepeltjes erna.. *)

Het is een rot geluid eens, maar zeg dat tegen mijn collega's, die gaan dan expres zitten knakken naast me :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_202959520
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:32 schreef Amsel het volgende:

[..]
O+ O+ O+

Helemaal dit. De eerste keer in Rome dacht ik 'ik ben thuis'.

Man en ik zouden er eind maart 2020 weer heen gaan, voor het eerst een weekje weg zonder de kinderen :')
Gek hè, dat je zoiets kan voelen in een vreemde stad. Maar zo was het precies!

Wat zuur dat dat tripje zo net door jullie neus is geboord ;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_202960010
Mijn schoonvader smakt de laatste tijd heel erg met zijn mond/kunstgebit. Hele dag door.
Mijn schoonmoeder wordt er gek van. :')
  vrijdag 31 december 2021 @ 15:15:58 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202960415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lekker knakken, zuurstof tussen de gewrichten, ben je weer lekker soepeltjes erna.. *)

Het is een rot geluid eens, maar zeg dat tegen mijn collega's, die gaan dan expres zitten knakken naast me :o
Knakken is ook enorm opluchtend. Ik heb 2 vingers die ik ook weleens knak. Voelt daarna heel fijn.
  vrijdag 31 december 2021 @ 15:19:30 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202960505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:24 schreef Cathmar het volgende:
Heb je het idee dat het een soort controle dingetje zou kunnen zijn amaranta? Ik zou daar ook vrij slecht tegen kunnen.

Zo had de dochter van een vrienden de laastste weken een soort van zelf aangeleerde hoest. Echt een rot geluid. Heel de dag lang. Kno, huisarts, fysio, logopedie verder… niets te vinden of aan te doen. Lekker ook in deze tijd dat hoesten.

Ik heb wel zin in het nieuwe jaar! Hoop dat het voor jullie allemaal een leuke jaarwisseling wordt!
Ik denk het wel.

Mijn collega had een leerling die steeds kuchte. En ik werd daar ook helemaal gek van, en dan zat hij geeneens in mijn klas. (Op de gang zag ik hem en dan deed hij dat ook de hele tijd)

En een collega van mij die schraapt steeds haar keel. (Maar daarvan heb ik gehoord dat te maken heeft met overgewicht). Dat geluid is ook heel vermoeiend. (Vooral als je samen op studiereis bent en je samen op excursie bent. Ik kon het op gegeven moment echt niet meer filteren)
  vrijdag 31 december 2021 @ 15:20:17 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202960535
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef vencodark het volgende:
Mijn schoonvader smakt de laatste tijd heel erg met zijn mond/kunstgebit. Hele dag door.
Mijn schoonmoeder wordt er gek van. :')
Uuurgh smakken. Ik ben echt zo misofoon. Het is vast geen woord. Maar ik ben het.
pi_202960885
Tandenknarsen! :X
pi_202960981
Jongste van 9 heeft ook steeds van die tics soms ook met geluidjes. Pas had hij er een die was zo irritant. Ik werd er helemaal knettergek van. Vooral omdat hij niet doorhad wat hij deed. Nu heeft hij een stille, hij pulkt aan zijn sokken.... Of ik daar nou zo vrolijk van wordt 8)7
*poef* nu is het weg
pi_202961178
Mijn kind boert sinds kort vaak (en zegt daarna steeds braaf pardon, dat dan weer wel 😂). Begon ineens van de ene op de andere dag :? We negeren het maar... Na een keer benoemd te hebben dat vaak achter elkaar boeren niet netjes is.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202962529
Hier wordt flink geknald. Simon is behoorlijk bang voor vuurwerk, we zitten dus al de hele dag binnen omdat hij vanwege het knallen niet naar buiten durft. Vanmiddag waren er een paar keer flinke harde knallen en zat ie als een angstig vogeltje op de bank tegen ons aan.
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat als ie naar bed gaat.

Qua goede voornemens zou ik graag dingen willen veranderen (minder stress, meer geduld, minder boos worden (hangt denk ik ook allemaal wel samen :) ), beter grenzen bewaken, meer me-time (meer boeken lezen, meer kleuren/schilderen), meer leuke dingen met het gezin en vooral veel minder MOETEN enz. Maar de ervaring leert dat het soort van 'verplichte' karakter van 1 januari mij meestal binnen 1 week doet falen. Qua werk zijn de eerste 2 à 3 maanden van het jaar ook altijd gierend druk, dus het worden weer veel overuren maken...........
pi_202963013
O+ O+ O+ O+ Simon staat nu flink te dansen op "That's when I reach for my revolver" :') Breakdancen, springen, swingen, heerlijk om te zien O+ O+ O+ O+

Edit: en nu op The Prodigy (af en toe roepend "met je billen schudden") O+

[ Bericht 4% gewijzigd door TolstoiFan op 31-12-2021 16:59:22 ]
pi_202963305
Halve middag op de bank gelegen, ik geloof dat ik toch echt geen fan ben van de laatste weken van het jaar.
Maar goed. Rondje gelopen, ik heb mijn frisse neus weer gehaald. Op naar volgend jaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef amaranta het volgende:
Ik ga de loveli eens bestellen. Dochter wil de apple blossom.
Ik wil er voor mezelf ook een bestellen
Ik vraag me af, hoe steekt ruikt de fresh cotton? Ik hou niet van geurende deo. Kan ik dan beter de geurloze sensitive skin nemen?
Ze hebben (of hadden) ook een verpakking met 4 geuren testers, dan kan je ze uitproberen.
Ik vind fresh apple echt een meidengeurtje, beetje zoetig.
Fresh cotton is wat de geur zegt. Ik vond het van de 4 testers de minst sterke geur, maar eigenlijk vond ik ze allemaal heel acceptabel :). (en ik vind geuren gauw overheersend).
Wij hebben nu alle 4 de fresh cotton (voor mannen heet dat ding rebel care ofzoiets, zelfde geur).
pi_202969347
Kinderen slapen.
Verloofde slaapt half.
Ik zit met een 0.0 beneden.

Toch maar niet de matrassen naar beneden gehaald. Het klonk leuk, maar bleek praktisch onhaalbaar. (Verloofde durft niet zonder mij te slapen nu)

Er wordt de hele dag al flink geknald maar niet in onze straat. Maar echt van die halve bommen en ook veel sirenes steeds.

Ik kijk wel of de kinderen wakker worden vannacht. Zo ja dan hoop ik dat we wel wat kunnen zien en niet die debiele bommen.

Ik ga zo ook naar bed, doodmoe. Geniet er allemaal van en je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

Tot volgend jaar, we gonna rock 2022!
pi_202969408
Och @exode ik hoop dat 2022 een beter jaar voor jullie wordt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 31-12-2021 22:41:08 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 31 december 2021 @ 22:09:52 #122
37150 livelink
pi_202969468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 22:02 schreef exode het volgende:
Kinderen slapen.
Verloofde slaapt half.
Ik zit met een 0.0 beneden.

Toch maar niet de matrassen naar beneden gehaald. Het klonk leuk, maar bleek praktisch onhaalbaar. (Verloofde durft niet zonder mij te slapen nu)

Er wordt de hele dag al flink geknald maar niet in onze straat. Maar echt van die halve bommen en ook veel sirenes steeds.

Ik kijk wel of de kinderen wakker worden vannacht. Zo ja dan hoop ik dat we wel wat kunnen zien en niet die debiele bommen.

Ik ga zo ook naar bed, doodmoe. Geniet er allemaal van en je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

Tot volgend jaar, we gonna rock 2022!
Welterusten exode. Dat 2022 maar jullie jaar mag worden!
  vrijdag 31 december 2021 @ 22:24:36 #123
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202969769
+1 op de rest @exode :*

@amaranta , heb jij last van geluidenhaat? Misofonie is een bestaand woord, dus zo gek is het niet.

Hier is vorige week de ondergrondse container in de fik gezet. Nu stonden de daders (lees knapen van rond de 12 voor mijn deur vanmiddag. Ze hadden al een standje gekregen van de brandweer. Nu hadden ze gezien dat ik een camera heb hangen. Ik moest 'als ze iets deden wat niet mocht en mijn camera had het opgenomen, dan mocht ik niet vertellen dat hun het waren geweest' :D. Gozer, als jij je gewoon gedraagt dan zeg ik ook niets. Ik heb 'm gewoon een beetje staan uitlachen. :D ik zei al, denk je nou echt dat ik dat ding heb hangen om jouw gedrag in de gaten te houden :')

[ Bericht 50% gewijzigd door Rijstebuiltje op 31-12-2021 22:30:32 ]
pi_202970153
Exode op naar een beter jaar voor jullie!
pi_202970180
Hier waren ze net aan het slepen met kerstbomen en pallets. Vervolgens stond de boel in de fik op het grasveld voor ons huis. Volgens mij zijn ze weer weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202970181
Hebben jullie dat ook, dat je kinderen klaarwakker op de bank zitten terwijl je zelf eigenlijk naar bed wil? :O
pi_202970228
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je kinderen klaarwakker op de bank zitten terwijl je zelf eigenlijk naar bed wil? :O
Ik vroeg net of we al naar bed konden... die blikken vertelde me duidelijk van niet...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 december 2021 @ 22:53:23 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202970382
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Vicky het volgende:
Hier waren ze net aan het slepen met kerstbomen en pallets. Vervolgens stond de boel in de fik op het grasveld voor ons huis. Volgens mij zijn ze weer weg.
Volgens mij wordt er hier net als vorig jaar weer met carbid geknald. Echt! In een woonwijk :wtf:
  vrijdag 31 december 2021 @ 22:54:34 #129
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202970409
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ik vroeg net of we al naar bed konden... die blikken vertelde me duidelijk van niet...
quote:
De mijne slaapt door alles heen, ze wil wel wakker worden gemaakt, dus dat doen we dan ook maar, ging vorig jaar ook goed ^O^
pi_202970604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 22:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
[..]
De mijne slaapt door alles heen, ze wil wel wakker worden gemaakt, dus dat doen we dan ook maar, ging vorig jaar ook goed ^O^
Hier wilde ze perse opblijven... die kleine is koppig maar stort nu wel bijna om... wordt morgen vast een oergezellige dag :+
S. 2014
J. 2016
pi_202970632
De kinderen kijken een kerstfilm op netflix, terwijl mijn vriend nog de laatste appelflappen/beignets aan het bakken is. Ze zijn vrolijk en redelijk rustig, de ogen worden wel iets kleiner nu. En ik hoor steeds meer gapen.
Ik ga zo weer een poging wagen om Senna uit te laten, de knallen lijken nu even gestopt te zijn.
Ze heeft alleen vanmorgen geplast. Verder is ze niet naar buiten te krijgen. Zelf in huis nog steeds niks gedaan.
Er wordt hier de hele dag ook flink geknald, zo te horen ook carbid.
Ik kom de dag door op pijnstillers en een middagdutje. En babyhapjes oliebollen en appelbeignets ;)
pi_202970645
Een is wakker.
Sas is 30 minuten geleden in slaap gevallen die maken we straks wel wakker. Ben benieuwd morgen
pi_202970667
quote:
:Y
pi_202970695
Ean en d'r vader doen nu Just dansen ik sla over. De laatste 2 weken hebben mij redelijk gesloopt.
  vrijdag 31 december 2021 @ 23:21:26 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202970960
Wij hebben net ticket2ride met de buren gespeeld. Zij zijn nu naar huis. Nog ff 40 minuutjes en dan naar bed
pi_202971176
Wij kijken The Masked Singer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202971868
Segen nijjier! :* *O*
pi_202972541
Toch niet gelukt om het topic vol te krijgen :P.

Happy new year folks! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_202972587
De beste wensen!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 00:50:36 #140
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202972641
Een gelukkig en gezond 2022 voor iedereen.
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 00:50:37 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202972642
Gelukkig Nieuwjaar allen! 🎊🥂🎆
Dat het een topjaar moge worden *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202972648
Gelukkig en vooral een gezond 2022!🎉🍾🥂
If they say
pi_202972679
Er is hier echt veel te merken van het vuurwerkverbod🤪
If they say
pi_202972693
Welterusten! :W

En een mooi nieuw jaar O+
pi_202972763
0% champagne. Met poedersuiker😖🤪
If they say
pi_202972788
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 00:53 schreef Amsel het volgende:
Welterusten! :W

En een mooi nieuw jaar O+
Slaap lekker😊

Ik ga zoonlief naar boven schoppen. Dies nog klaarwakker🤯
If they say
  zaterdag 1 januari 2022 @ 01:11:07 #147
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202972931
Happy new year, skatties!
Ik heb net bijna een fles prosecco soldaat gemaakt, nu lekker slapen!

Het was hier als vanouds. Hard, harder, knalhard. Ik las net dat het in Rotterdam weer extreem was, dat was te merken! :o *O*
  zaterdag 1 januari 2022 @ 01:11:38 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202972938
Hier is het alweer een tijdje stil.
Er is wel wat geknald, maar vooral in de verte.
Hond heeft geen kik gegeven.

Beste wensen voor iedereen.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 01:15:36 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_202972981
Gelukkig Nieuwjaar!

Hier ook best veel (sier) vuurwerk. Genoeg moois om naar te kijken en zonder al teveel geknal en geen sirene gehoord. Mag van mij elk jaar zo.

De kat van net 1 keek ook heel gezellig uit het raam naar het vuurwerk :D
pi_202973076
Beste wensen allemaal. :* *O*
pi_202973315
Happy newyear!!
Hier ook onwijs veel prachtig vuurwerk. Even lekker buiten geweest. Tijdje bij de vuurkorf van de buurtjes gestaan. Zo even snel afspoelen en dan naar bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 1 januari 2022 @ 02:14:37 #152
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_202973518
Gelukkig Nieuwjaar toegewenst voor iedereen! Ik ben niet helemaal bijgelezen maar beterschap voor vrouw van Exode, en de pijnlijke kies van Ingrid, en ook uiteraard de beste wensen en geluk voor jullie allemaal. Ik heb voor het eerst o&n gevierd met mijn kinderen en vond het heel speciaal. De hele avond in de tuin vermaakt met vuurkorf en top 2000. En zoon zijn 'fix' is sinds 12 uur echt zijn vriendin, echt zo leuk!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 02:19:12 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202973563
Een heel mooi 2022 allemaal!! 🥂🍾🎆

Hier vooral siervuurwerk, fraai spul.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202973747
Hier ook voldoende te kijken aan alle kanten. Gelukkig inderdaad ook niet veel knalvuurwerk, al hoor ik as we speak wel een paar knallen (maar nog redelijk ver weg). De kinderen hebben we tegen 2 uur naar bed gestuurd en de visite is nu ook net een half uurtje weg (en toen zagen we dat de zooi van ons ‘vuurwerk’ bijna allemaal voor de oprit van de buren lag, dus hebben man en ik toch nog maar even staan vegen voor dat de buren thuis kwamen).

Verder voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!
pi_202974156
De beste wensen allemaal!
pi_202974163
Gelukkig Nieuwjaar!
pi_202974169
De beste wensen allemaal!
Ik lag om 11 uur in bed, ik was zo op. Om 12 uur even wakker geworden, maar ook vrij snel weer in slaap gevallen volgens mij.
Man is met de kinderen nog naar buiten geweest, de jongste zei dat ze om half 2 in bed lag en die zit alweer een half uur beneden...
pi_202974189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 00:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is hier echt veel te merken van het vuurwerkverbod🤪
Alleen legaal vuurwerk was verboden hè ;)
pi_202974191
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Wij hebben, voor het eerst met Sjaak, buiten staan genieten van al het siervuurwerk om ons heen. Het was prachtig om te zien.
pi_202974411
Ik vond het wel fijn, dat vuurwerkverbod... er was nu veel meer siervuurwerk te zien in plaats van knallen! Maar wel net zoveel als altijd, geen idee waar iedereen dit allemaal gekocht heeft.

Gelukkig nieuwjaar iedereen O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:10:02 #161
176471 oh-oh
pi_202974427
Gelukkig nieuw jaar!
Ik heb gewoon al klanten en niemand die ook maar gelukkig nieuw jaar zegt, dus dit jaar zal wel even kut zijn als het afgelopen jaar verder. People are assholes _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:13:13 #162
176471 oh-oh
pi_202974443
Er was hier trouwens al weken niks te merken van een vuurwerkverbod maar gisteren de hele dag alleen maar zware bommen en vanaf middernacht zeker een uur lang non stop alles door elkaar, vanmorgen al een grote ronde gelopen en bushokjes kapot en overal zooi :')
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:14:51 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_202974454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Ik heb gewoon al klanten en niemand die ook maar gelukkig nieuw jaar zegt, dus dit jaar zal wel even kut zijn als het afgelopen jaar verder. People are assholes _O-
Vind je dat erg dan? Ik vind niets zo erg dan weer weken lang dat verplichte en ongemeende "ennogdebestewensen!" van Jan en alleman :')
disclaimer
pi_202974462
Hier ook siervuurwek. Mijn vader bleef een beetje mopperen dat hij alleen kindervuurwerk had want verbod.

@amatanta hoe ging het met joep
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:25:32 #165
176471 oh-oh
pi_202974508
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:14 schreef SQ het volgende:

[..]
Vind je dat erg dan? Ik vind niets zo erg dan weer weken lang dat verplichte en ongemeende "ennogdebestewensen!" van Jan en alleman :')
Het zou in mij niet opkomen om meteen iemand van een klantenservice te beginnen te commanderen over billendoekjes die niet bij de post zaten gisteren, op nieuwjaarsochtend vroeg zonder toch gelukkig nieuw jaar te typen even. Maar ja. Het blijkt dat ik daar alleen in sta.
Ik wens ze de tering, maar gewoon hardop, ik zit op chat, horen ze niet <3
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:37:24 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_202974585
Zou je niet eens werk gaan zoeken wat je leuk vindt?
disclaimer
pi_202974608
Ik irriteer me nu vooral aan mijn schoonfamilie (min schoonzus) die al weken totaal negeren dat hun zusje cq dochter ziek is.
Bluh.

Ik hang nu lekker op de bank met de kinderen, we hebben een relax dag met zijn 3en. Niets moet :) Nou ja, B wil bingo'en. Als hij alles klaarzet, vind ik het prima.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:44:14 #168
176471 oh-oh
pi_202974619
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:37 schreef SQ het volgende:
Zou je niet eens werk gaan zoeken wat je leuk vindt?
Ik wil gewoon vanuit huis werken, ik deal er wel mee hoor, ooit na die lockdown zullen de mensen wel weer wat normaler gaan doen en zullen we minder uren mogen draaien, hoop ik dan toch.
Als ik op een kantoor met mensen moet gaan zitten sta ik helemaal niet voor mezelf in.
Maar goed, jij bent ook zo iemand die niet iemand die je helpt op een ochtend als deze niet een gelukkig nieuw jaar of de beste wensen wenst dus?
Het is echt mijn eigen fout dat de mensheid me altijd zo tegen valt denk ik dan :D
( Groucho Marx )
pi_202974621
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Het zou in mij niet opkomen om meteen iemand van een klantenservice te beginnen te commanderen over billendoekjes die niet bij de post zaten gisteren, op nieuwjaarsochtend vroeg zonder toch gelukkig nieuw jaar te typen even. Maar ja. Het blijkt dat ik daar alleen in sta.
Ik wens ze de tering, maar gewoon hardop, ik zit op chat, horen ze niet <3
Misschien stonden zij deze nieuwjaarsochtend wel met hun handen de poep van de muren te schrapen omdat er geen doekjes waren :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202974639
Ik zou trouwens denken dat een klantenservice medewerker echt geen zin heeft om van oneindig veel wildvreemde klanten gelukkig nieuwjaar aan te horen en dat dat obligaat terug te moeten typen, dus ik zou ze daar ook niet mee lastigvallen nee.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202974644
Er is niks zo irritant als babydoekjes die (bijna) op zijn.

De beste wensen allemaal. 🎆
Protège moi de mes désirs.
pi_202974656
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:14 schreef SQ het volgende:

[..]
Vroeger kwamen ze je kussen. :r :')
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:52:25 #173
176471 oh-oh
pi_202974664
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Vroeger kwamen ze je kussen. :r :')
Hahaha ja those were the days :r
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:54:59 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_202974675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik wil gewoon vanuit huis werken, ik deal er wel mee hoor, ooit na die lockdown zullen de mensen wel weer wat normaler gaan doen en zullen we minder uren mogen draaien, hoop ik dan toch.
Als ik op een kantoor met mensen moet gaan zitten sta ik helemaal niet voor mezelf in.
Maar goed, jij bent ook zo iemand die niet iemand die je helpt op een ochtend als deze niet een gelukkig nieuw jaar of de beste wensen wenst dus?
Het is echt mijn eigen fout dat de mensheid me altijd zo tegen valt denk ik dan :D
Ik weet niet of ik "ook zo iemand ben". Ik ben in elk geval niet heel bewust krampachtig bezig met dat bestewensen gedoe. En da's dan niet omdat ik mensen haat, maar meer omdat het me niet zo raakt denk ik.
disclaimer
pi_202974677
Als klant is het wel extra vriendelijk om iemand op 1 januari het beste te wensen, ook al heeft diegene dat al 26 x gehoord.
Je kunt moeilijk instaan voor dezelfde vriendelijkheid van anderen. :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:57:12 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_202974686
Het zijn gewoon loze woorden voor mij. Ik vind iemand die goedemorgen zegt ook prima vriendelijk. Maar ik word niet boos als iemand me geen goede morgen wenst. Ik ga er dan in elk geval niet van uit dat diegene me slechte dingen toewenst ofzo :P
disclaimer
pi_202974698
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:57 schreef SQ het volgende:
Het zijn gewoon loze woorden voor mij. Ik vind iemand die goedemorgen zegt ook prima vriendelijk. Maar ik word niet boos als iemand me geen goede morgen wenst. Ik ga er dan in elk geval niet van uit dat diegene me slechte dingen toewenst ofzo :P
Als iemand je loopt af te katten zonder überhaupt normaal gedag te zeggen, kan je diegene wel schieten.
Op mijn werk zijn genoeg mensen die alleen zeggen: “Broodje! Soep”! Of zelfs alleen maar wijzen. :')
  zaterdag 1 januari 2022 @ 09:59:08 #178
176471 oh-oh
pi_202974699
:') Ik wens het hun trouwens wel maar het is alleen maar WAAR IS ME PAKJE of wanneer is me geld weer op me rekening _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:01:04 #179
176471 oh-oh
pi_202974715
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als iemand je loopt af te katten zonder überhaupt normaal gedag te zeggen, kan je diegene wel schieten.
Op mijn werk zijn genoeg mensen die alleen zeggen: “Broodje! Soep”! Of zelfs alleen maar wijzen. :')
_O- Ja dat, maar ja, fatsoensnormen blijken erg te variëren.
Ik heb er zelfs die gewoon vragen of ze nu ook koekjes krijgen.
Niet van mij wijf!
( Groucho Marx )
pi_202974716
Gelukkig nieuwjaar!!

Hier iedereen rond 1 uur richting bed gewerkt. Was gezellig en genoeg 'echt' vuurwerk in de buurt. De lokale Chinees heeft normaal voor een paar duizend euro aan vuurwerk, en dit jaar knalden die ook genoeg de lucht in.

Oh-oh, zit je nog op de chat? Ik denk dat ik in persoon/telefonisch wel mensen gelukkig nieuwjaar zou wensen, maar chat is toch al onpersoonlijker..

Nu hang ik op de bank. Mijn buik vind al het eten niet zo best, maar geen spijt van al het lekkers ;)
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:04:35 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_202974743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, als ze je echt afblaffen is dat niet leuk, dat snap ik best. Ik heb ook veel in winkels gewerkt en het is best prettig als men een beetje de algemene fatsoensnormen hanteert. Maar geen gelukkig nieuwjaar zeggen staat voor mij niet direct gelijk aan afblaffen :P
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:07:54 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_202974764
Overigens ging mijn "baby" gisteren om 19:00 naar bed en slaapt nog steeds, wtfbbqsaus mensen :')!
Ik had onmeunig veel drank op, helaas resulteert dat tegenwoordig altijd in darm-aids en klaarwakker zijn na 4 uur slapen dus vandaag wordt een heerlijke dag O+ :')
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:09:42 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974775
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:17 schreef F_r het volgende:
Hier ook siervuurwek. Mijn vader bleef een beetje mopperen dat hij alleen kindervuurwerk had want verbod.

@:amatanta hoe ging het met joep
Joep die heeft de hele avond liggen chillen. Heeft nog even door het raam staan kijken. Ging heel goed.
Hij was het er alleen niet mee eens dat we om 1:30 naar bed gingen. Dus man heeft beneden geslapen.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:12:20 #184
176471 oh-oh
pi_202974795
Ik heb van de zes honden 1 hond die bang is voor vuurwerk, die heeft al drie dagen niet gescheten, maar gelukkig eet ie ook niet, komt wel goed een dezer dagen , als de bommen die ze in de parkeergarage beneden smijten op zijn. Gisteren zag ik 4 jongens van een jaar of 10 achter me een vrouw met een hond bekogelen met vuurwerk, die hadden mazzel dat ik mijn handen vol had, maar een man sprong van zijn fiets, greep er een vast en belde de politie.
T zal je kind maar wezen.
( Groucho Marx )
pi_202974803
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef oh-oh het volgende:
:') Ik wens het hun trouwens wel maar het is alleen maar WAAR IS ME PAKJE of wanneer is me geld weer op me rekening _O-
Gekke vraag misschien, maar zouden mensen ook kunnen denken dat je een chatbot bent :+ ? Dat ze gewoon proberen hun vraag zo snel en duidelijk mogelijk proberen te formuleren?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:14:32 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_202974812
Ik denk dat ik in klantenservice chats ook veel lomper over kom dan over de telefoon.

Nee, ik weet het wel zeker :P
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:14:39 #187
176471 oh-oh
pi_202974814
Ja daarom stel ik me voor met mijn naam en worden ze door de chatbot doorverwezen, dat denk ik niet, maar whatever hoor. Je gaat aan een chatbot toch ook geen koekjes vragen lijkt me :')
( Groucho Marx )
pi_202974816
Ik ben ook wel eens kortaf op de chat van bedrijven omdat ik dan niet door heb dat ik met een echt persoon chat in plaats van een bot. Zoveel bedrijven vangen het eerste deel van de chat op met een bot dat ik dus niet eens een fatsoenlijke zin tik.

Ik zou gek worden van klantenservice werk en heb het altijd kunnen vermijden :) Ze benaderen je natuurlijk nooit om te zeggen 'mijn pakket is binnen, bedankt' dus het is standaard een negatieve insteek, iets is niet goed gegaan. Ik zou daar al niet tegen kunnen.
Nou is mijn werk ook met een negatieve insteek maar ik heb geen klanten contact en sporadisch met collega's. Dat scheelt :D
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:15:58 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974825
Ik stap zonet in de bus en IK HEB GEWOON GELUKKIG NIEUWJAAR WAT HEEFT U EEN
MOOIE KROON OP, gezegd tegen de buschauffeur en ze zei gewoon GELUKKIG NIEUWJAAR terug.
Dat dit kan in Nederland!!!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:17:54 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974840
Ik probeer overigens wel attent te zijn. Dus als de klantenservicepersoon zegt.
Hallo met Jim waarmee kan ik u van dienst zijn. Dan zeg, hoi Jim. Nou het zit zo….
Ik vind het nl ook fijn als dit bij mij gedaan wordt.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:18:38 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974844
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:14 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik in klantenservice chats ook veel lomper over kom dan over de telefoon.

Nee, ik weet het wel zeker :P
Daar heb jij geen chat voor nodig ❤❤❤❤

En ik overigens ook niet.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:19:42 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_202974853
Ik werkte vroeger in de zomervakantie wel eens op de klantenservice bij de babydump, als daar iedereen met vakantie was. Was alleen telefonisch, maar mijn god wat een stressvol kutwerk was dat. En de hele dag klagende mensen aanhoren :'( zelfs werken bij IT was opbeurender.
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:20:00 #193
176471 oh-oh
pi_202974856
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
Hallo met Jim waarmee kan ik u van dienst zijn. Dan zeg, hoi Jim. Nou het zit zo….
Ik weet wel wie ik koekjes zou geven hier en wie niet _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:22:30 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974872
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik weet wel wie ik koekjes zou geven hier en wie niet _O-
Maar hoezo moet je iemand koekjes geven? Ik heb gewoon liever een bol.com bon van 10 euro
pi_202974873
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:57 schreef SQ het volgende:
Goeiemorgen SQ.
Gelukkig nieuwjaar.
De beste wensen.
Dat al je dromen maar mogen uitkomen :*

Word je hier dan ook een tikje onpasselijk van? Of heb ik daar te weinig smileys voor?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:24:11 #196
176471 oh-oh
pi_202974881
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:22 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar hoezo moet je iemand koekjes geven? Ik heb gewoon liever een bol.com bon van 10 euro
:D Omdat je pakje een dag te laat is?
Dream on :')
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:25:02 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_202974892
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Goeiemorgen SQ.
Gelukkig nieuwjaar.
De beste wensen.
Dat al je dromen maar mogen uitkomen :*

Word je hier dan ook een tikje onpasselijk van? Of heb ik daar te weinig smileys voor?
Nee hoor, ik ben ook niet anti vriendelijkheid, wel fascinerend dat het kennelijk zo gelezen wordt :P

Ik word alleen niet boos als iemand geen goedemorgen of gelukkig Nieuwjaar zegt :P minor differences :D
disclaimer
pi_202974904
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
Jamaar bij bol staat altijd
quote:
we zoeken een medewerker voor je, begin alvast te typen
Dus dan staan er meestal al 3 berichten van mij voor er überhaupt iemand is.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:26:54 #199
176471 oh-oh
pi_202974907
Ik ben ook niet boos.
Teleurgesteld _O-
Maar goed ook dat niet meer hoor.
De tering kunnen ze gewoon krijgen, dat vind ik nog heel vriendelijk!
( Groucho Marx )
pi_202974926
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee hoor, ik ben ook niet anti vriendelijkheid, wel fascinerend dat het kennelijk zo gelezen wordt :P

Ik word alleen niet boos als iemand geen goedemorgen of gelukkig Nieuwjaar zegt :P minor differences :D
Ik ben gewoon al de hele ochtend onpasselijk van een halve fles bubbels, ik wilde mijn smart delen :(
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:28:53 #201
176471 oh-oh
pi_202974929
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jamaar bij bol staat altijd
[..]
Dus dan staan er meestal al 3 berichten van mij voor er überhaupt iemand is.
Gemiddeld een wachtrij van 120 klanten of zo, en we hebben meerdere chats tegelijk open hoor, maar goed, dat hoeven de klanten niet te weten natuurlijk.
( Groucho Marx )
pi_202974932
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 08:13 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Alleen legaal vuurwerk was verboden hè ;)
Ooooh, zooo😆

Ik hoorde om 3.30u nog knallen😑
If they say
pi_202974938
Ik heb al zo vaak dingen als 'pakket niet aangekomen', 'mango bedorven' of 'waar is mijn geld' getikt in een chat voordat ik door had dat er een persoon achter zat.
Ik vind het eerlijk gezegd ook veel fijner als ik eerst door een bot wordt opgevangen, vaak lost dat het al op namelijk.

Via Marktplaats krijg je ook vaak van die kortaf berichten, ik haal dan best veel plezier uit op dezelfde manier reageren.
pi_202974950
Siuwh
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:33:51 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974955
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Gemiddeld een wachtrij van 120 klanten of zo, en we hebben meerdere chats tegelijk open hoor, maar goed, dat hoeven de klanten niet te weten natuurlijk.
Ha! Maar nu weten we het wel!
pi_202974968
Ik zou het ook vrij treurig vinden als het niet zo was. Als je als klantenservice medewerker moet gaan zitten wachten op het tempo waarmee de gemiddelde gebruiker chat, word je duur betaald voor je tijd.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:35:16 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202974969
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:31 schreef exode het volgende:
Ik heb al zo vaak dingen als 'pakket niet aangekomen', 'mango bedorven' of 'waar is mijn geld' getikt in een chat voordat ik door had dat er een persoon achter zat.
Ik vind het eerlijk gezegd ook veel fijner als ik eerst door een bot wordt opgevangen, vaak lost dat het al op namelijk.

Via Marktplaats krijg je ook vaak van die kortaf berichten, ik haal dan best veel plezier uit op dezelfde manier reageren.
Ik haat bots.
Maar ik heb meestal ook een vrij specifieke vraag die ik in de faq niet zelf kon terugvinden.
pi_202974983
Ik begroet klantenservicemensen op de chat altijd vriendelijk en wens ze na afloop altijd een fijne dag maar het zou niet in me opkomen om een gesprek te beginnen met een gelukkig nieuwjaar te wensen. En nog minder zou ik me realiseren dat ik daarmee iemand beledig :o
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:36:52 #209
176471 oh-oh
pi_202974984
Niet dat ik denk dat de mensen dan wel aardig gaan doen, maakt ook niet uit.
We zijn ook afhankelijk van die stomme surveys, en ik haal letterlijk alleen tienen maar dan krijg je elke maand een paar nullen van idioten zodat ze je geen bonus hoeven te betalen.
En altijd dingen waar ik niks aan kan doen, zoals geen uitstel van betaling geven, iemand die al 43 x een klacht ingediend had over hoe we de boeken inpakken, iemand die heel goed geholpen was maar een 1 gaf omdat de oortjes snel stuk gaan, etc etc.
Ik maak er nu een sport van nu ik weet dat die bonus onhaalbaar is, ik weet al precies van wie ik een 0 ga krijgen.
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:37:32 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_202974987
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben gewoon al de hele ochtend onpasselijk van een halve fles bubbels, ik wilde mijn smart delen :(
Haha, mooi was die jeugd ;(
Sterkte vandaag :P
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:38:08 #211
176471 oh-oh
pi_202974992
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou het ook vrij treurig vinden als het niet zo was. Als je als klantenservice medewerker moet gaan zitten wachten op het tempo waarmee de gemiddelde gebruiker chat, word je duur betaald voor je tijd.
_O- _O- Nee zo hoog is ons salaris echt niet dus zelfs dan niet hoor.
( Groucho Marx )
pi_202975003
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik stap zonet in de bus en IK HEB GEWOON GELUKKIG NIEUWJAAR WAT HEEFT U EEN
MOOIE KROON OP, gezegd tegen de buschauffeur en ze zei gewoon GELUKKIG NIEUWJAAR terug.
Dat dit kan in Nederland!!!
Waarom heeft jouw buschauffeur een kroon op?! :o
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:41:22 #213
176471 oh-oh
pi_202975012
Ik zag vanmorgen een chauffeur met een lege bus met vlaggetjes, ik heb gezwaaid :)
( Groucho Marx )
pi_202975018
Ik ga nu maar eens de champagne bubbeltjeschardonnay :') kaasfondu en oliebeignets uit mijn systeem hollen. Ik ga alle mede-hardloopgekkies de beste wensen toeschreeuwen *O*
pi_202975035
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik haat bots.
Maar ik heb meestal ook een vrij specifieke vraag die ik in de faq niet zelf kon terugvinden.
Ik ben niet zo goed in dingen zoeken op websites.

Het is overigens goed dat chatbots niet bestonden in mijn jeugd. Daar zou ik een hoop lol aan hebben gehad.

Ik zou als chat medewerker ook helemaal niet goed zijn. Ik denk dat ik me zou voordoen als bot en daar enorm veel lol om hebben.
pi_202975074
Toen ik dit werk net deed en dacht 'ik zoek ondertussen naar iets leukers' was ik soms ook heel vervelend. Ik kreeg destijds nog meldingen binnnen zoals:

Mijn scooter is omgewaaid omdat er geen plek meer in de fietsenstalling was en nu heb ik schade.
Dan gaf ik gewoon aan dat het heel jammer was maar dat hij zelf zijn scooter naast de fietsenstalling zette in de storm.
Dat is ook de kern van het antwoord maar ik zou het anders inpakken tegenwoordig.

Of:
Ik heb een scheur in mijn dure pantalon omdat ik langs een wijkkast van jullie liep die een scherp randje heeft.
Mijn antwoord:
Loop even met een grotere boog er omheen voortaan.

En mijn favoriet:
Ik heb schade aan mijn auto omdat ik tegen jullie kast aanreed.
YES.
Weten we bij wie wij de schade aan onze kast kunnen verhalen.

Soms mis ik het wel, dat soort meldingen, omdat het vaak gewoon grappig is.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 10:54:49 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202975132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waarom heeft jouw buschauffeur een kroon op?! :o
Omdat ze badass is? Geen idee. Was zo’n diadeem met happy newyear.
Dus ik heb dat opgemerkt en er wat van gezegd
pi_202975140
Ik wenste gisteren bij de laatste boodschappen ook gewoon iedereen een fijne jaarwisseling. Kleine moeite en is toch gezelliger dan het niet doen. :P
pi_202975189
Mijn darmen zijn het niet eens met mijn keuzes van gisteravond en -nacht. :')
Maar ik heb echt een hele fijne jaarwisseling gehad! En lees hier grotendeels hetzelfde. O+

Hopelijk bereikt iedereen dromen en/of doelen het komende jaar. Hoop ook heel erg dat @exode haar verloofde snel opknapt. :*
pi_202975202
Zo, de toon voor dit jaar is weer gezet. Mijn zevenjarige mag vandaag niet naar buiten omdat we weten dat hij dan vuurwerk zou gaan zoeken op straat. Kind was boos, ging stiekem naar buiten. Man heeft kind van straat geplukt en binnen geplant. Kind zat boven - dachten we. Ik loop naar boven om met kind te praten, blijkt hij via het raam in onze slaapkamer op de uitbouw geklommen te zijn. Ik zag hem nog net de hoek om rennen met zijn vriendje. En deze is dus 7 hè. :X Toen hij wederom van straat geplukt was door mijn man heb ik hem maar complimenten gegeven voor zijn creativiteit en ontsnappingskunst. Die glimlach op zijn snoet, priceless.

Maar echt mensen, ik vrees nu al voor deze als puber. :'(
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:04:54 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_202975211
Omg nikki _O-
disclaimer
pi_202975257
Waaaaauw :D :o
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:09:48 #223
176471 oh-oh
pi_202975269
:D Dat is er zo een die op zijn 10e mensen met honden met vuurwerk staat te bekogelen, sterkte!
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 januari 2022 @ 11:19:41 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202975368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Dat is er zo een die op zijn 10e mensen met honden met vuurwerk staat te bekogelen, sterkte!
Die link zie ik effe niet, eigenlijk…
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:23:35 #225
176471 oh-oh
pi_202975392
Als ie nu al vuurwerk loopt te zoeken en er voor weg loopt thuis uit het raam :D
Ik snap uberhaupt niet waarom kinderen van 10 zoiets doen voor de lol maar ik zie het elk jaar gebeuren hoor, het is mij ook eens gebeurd jaren geleden, was wel een stel pubers, die kregen slaag van een kerel die achter me liep, die sleurde ze zo over de grond over het plein _O- _O_
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:25:02 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202975400
Ohjee Nikki! Succes ermee
pi_202975408
quote:
Ik snap eerlijkgezegd niet zo goed wat de drang van een kind om buiten te willen spelen te maken heeft met het bekogelen van honden. :?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:29:11 #228
176471 oh-oh
pi_202975420
Maar hij mag toch niet naar buiten omdat hij dan vuurwerk gaat zoeken?
( Groucho Marx )
pi_202975427
Beste wensen allemaal. :*

Oh moooooi @_NIKKI_ O+ Jij hebt geen goede voornemens nodig, als jullie eind van het jaar allemaal nog heel zijn dan was het goed genoeg. ;)

Ik ben meestal wel vriendelijk naar de klantenservice maar heb ook bijna nooit echt wat te zeiken. Die van AH kan ik wel slecht hebben. Krijg je ronduit smerige kratten (en mijn kinders kruipen erin voordat ik ze schoon heb), zeggen ze dat het "door de kwaliteitscontrole is geglipt." Altijd.

Nou zou ik klantenservice altijd wel een gelukkig nieuwjaar wensen. Maar nou ik weet dat er mogelijk gescholden wordt op een scherm als ik dat zou vergeten, heb ik toch liever even de chatbot. :s)
pi_202975444
Iedereen hier ook de beste wensen! ;)

Nikki: wauw..! :X creatief is ie zeker ja :D

quote:
Dat vind ik ook nogal een grote sprong als ik eerlijk ben... :{ Ik lees nergens dat ie iemand anders ermee lastig valt toch..? :?

Hier sliep de 6-jarige overal doorheen; die is er van overtuigd dat we haar iets wijs proberen te maken als we zeggen dat er 's nachts ook nog vuurwerk was _O-
De 4-jarige werd wel wakker en vond het echt niet tof, maar wilde ook absoluut z'n bed niet uit :') dus daar ben ik maar even naast gaan zitten met een glas champagne :+
pi_202975497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij mag toch niet naar buiten omdat hij dan vuurwerk gaat zoeken?
Ja omdat dat is wat veel kinderen op een dag als vandaag doen, het is niet voor niets dat de meeste ongelukken met kinderen pas na oud en nieuw gebeuren. Normaal is kind 24/7 buiten aan het spelen, maar elk jaar rondom oud en nieuw zit hij om deze reden een paar dagen binnen. Zo kan hij ook geen mensen met honden bekogelen als dat überhaupt in zijn hoofd op zou komen. ;)
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:37:25 #232
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202975498
quote:
Wat een vreemde conclusie. Ik zie er niets anders in een creatief ventje maar niet dat hij meteen een hooligan wordt.

Zie het wel vaker dat mensen met honden in deze periode wat bijzondere denkwijzes erop nahouden. Waaronder mijn zus 🙈.

Nikki nu de hele dag door met een zevenjarige in je kielzog?
pi_202975504
@Nikki, die is creatief! ;). Wie weet haalt hij nu vast die stunts uit om het straks niet meer te hoeven doen :*.
pi_202975517
Dat is zeker creatief nikki

Ik wens de klantenservice medewerkers altijd nog een goede werkdag. Vaak krijg je bij een klantenservice te staan typ hier u bericht met naam, adres enz enz dan heb ik dat al getypt voor er een medewerker is.

@vencodark *O* voor je man
@Ingrid hoe is het met de pijn?
@exode dat het maar snel beter mag gaan met je vriendin
@SQ hoe is het thuiswerken icm de kinderen thuis gegaan?

Andere vraag sac heeft lang steilhaar en flink meer haar dan dat ik heb maar het klit ontzettend welke borstel is nu echt fijn? Na net weer een heel gevecht ben ik er klaar mee.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:40:17 #235
176471 oh-oh
pi_202975527
:D Nu denk ik bijzonder omdat ik honden heb?
Oh boy.
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:43:32 #236
37150 livelink
pi_202975549
Ik vind klantenservice werk juist leuk. Ik heb het jaren gedaan en ben sinds 2 jaar weer een support-medewerker. Qua status een enorme stap terug, maar het is wat ik graag wilde doen.
Tuurlijk ook wel eens frustrerend, maar ik vind het leuk dat je elke dag moet puzzelen om zo snel mogelijk te begrijpen wat het probleem is en om oplossingen te zoeken.

En ik maak er ook een sport van om de gesprekken zo kort en efficiënt mogelijk te houden. Waar ik een uitgesproken hekel aan heb (en wat veel collega's van mij doen) is dat obligate: "Vervelend om te horen dat u een probleem heeft met ....". Dat sla ik altijd over. Ergens is er iemand die bedacht heeft dat dat het toverzinnetje is om boze klanten weer blij te maken. Ik denk altijd dat ze daar niks voor kopen en gewoon een oplossing willen.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:43:36 #237
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202975550
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy.
Ik lees niet anders als kattenkwaad.

Jij maakt er zelf een soort verhaal bij voor over 3 jaar en betrekt er zelf honden bij.

Goed 2022 🎆
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:47:51 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_202975589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind klantenservice werk juist leuk. Ik heb het jaren gedaan en ben sinds 2 jaar weer een support-medewerker. Qua status een enorme stap terug, maar het is wat ik graag wilde doen.
Tuurlijk ook wel eens frustrerend, maar ik vind het leuk dat je elke dag moet puzzelen om zo snel mogelijk te begrijpen wat het probleem is en om oplossingen te zoeken.

En ik maak er ook een sport van om de gesprekken zo kort en efficiënt mogelijk te houden. Waar ik een uitgesproken hekel aan heb (en wat veel collega's van mij doen) is dat obligate: "Vervelend om te horen dat u een probleem heeft met ....". Dat sla ik altijd over. Ergens is er iemand die bedacht heeft dat dat het toverzinnetje is om boze klanten weer blij te maken. Ik denk altijd dat ze daar niks voor kopen en gewoon een oplossing willen.
Nee hoor, dat is niet zomaar bedacht, dat is bewezen psychologie ;) het erkennen van iemands problemen zorgt er voor dat ze zich veel welwillender naar jou opstellen en de oplossing makkelijker accepteren :)
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 januari 2022 @ 11:48:42 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202975597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy.
Neuh, je denkt sowieso wel bijzonder soms :D
pi_202975614
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is niet zomaar bedacht, dat is bewezen psychologie ;) het erkennen van iemands problemen zorgt er voor dat ze zich veel welwillender naar jou opstellen en de oplossing makkelijker accepteren :)
Dit inderdaad ja. Ik heb er zelf ook een hekel aan als iemand bij een klantenservice het tegen mij zegt :P maar ik merk andersom vaak echt wel dat het werkt als ik gebruikers aan de lijn heb :)
pi_202975630
@Books1 nu hangt hij inderdaad de hele dag om me heen. Ik loop momenteel op het strand met hem. Heerlijk weer om te wandelen en hij kan lekker even wat energie kwijt. O+

Ik verheug me nu al op de warme choco die ik zo ga halen. :)
pi_202975650
quote:

[..]
En het is ook een manier om meteen te dubbelchecken of je inderdaad goed begrepen hebt wat het probleem is, zodat de ander zich lekker gehoord voelt :Y het is een trucje, maar om de een of andere reden werkt het wel :P al moet je het natuurlijk wel een beetje overtuigend brengen.
pi_202975668
Mijn man ging vroeger met zijn neef en neefjes ook de dag erna nog rotjes afsteken. Maar naar honden of mensen heeft hij nooit vuurwerk gegooid. Oke ik kreeg wel ooit een strijker van hem in mijn rug dat heeft nog best lang pijn gedaan.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:56:08 #244
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202975685
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Books1 nu hangt hij inderdaad de hele dag om me heen. Ik loop momenteel op het strand met hem. Heerlijk weer om te wandelen en hij kan lekker even wat energie kwijt. O+

Ik verheug me nu al op de warme choco die ik zo ga halen. :)
Klinkt als een goed plan en die choco klinkt als een meer dan prima plan 😊.
pi_202975687
Een 7 jarige klimt uit het raam om willens en weten de regels van zijn ouders te negeren.
En die regels waren er niet zonder reden.

Dit complimenteren vind ik opvallend. Misschien had je ‘erbij moeten zijn’.
Maar als mijn zoon van 8 zoiets zou flikken… holy moly. :{w o|O
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:59:36 #246
37150 livelink
pi_202975725
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
En het is ook een manier om meteen te dubbelchecken of je inderdaad goed begrepen hebt wat het probleem is, zodat de ander zich lekker gehoord voelt :Y het is een trucje, maar om de een of andere reden werkt het wel :P al moet je het natuurlijk wel een beetje overtuigend brengen.
Precies dat laatste. Ik merk dat het gewoon een obligaat standaardzinnetje is geworden zonder dat daar enige betekenis meer achter zit. Ik heb echt veel zelfvertrouwen in mijn werk en weet gewoon dat ik er goed in ben en dat ik mensen ook echt help en ook ruiterlijk (en gemeend) mijn excuses aanbied als er aan onze kant iets mis is gegaan.
pi_202975726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef F_r het volgende:

Ik wens de klantenservice medewerkers altijd nog een goede werkdag. Vaak krijg je bij een klantenservice te staan typ hier u bericht met naam, adres enz enz dan heb ik dat al getypt voor er een medewerker is.

@:vencodark *O* voor je man
@:ingrid hoe is het met de pijn?
@:exode dat het maar snel beter mag gaan met je vriendin
@:sq hoe is het thuiswerken icm de kinderen thuis gegaan?

Andere vraag sac heeft lang steilhaar en flink meer haar dan dat ik heb maar het klit ontzettend welke borstel is nu echt fijn? Na net weer een heel gevecht ben ik er klaar mee.
Voor zoon heb ik deze:
https://www.etos.nl/produ(...)-maxi-120235162.html
Hij heeft lang middeldik haar en hij weigert een andere borstel dan deze. Ook na het haarwassen conditioner er in.
Zelf borstelt hij zn haar voor, zeg maar, en daarna haal ik de klitten eruit. Maar het blijft een kutklus😉
If they say
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:00:50 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_202975739
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:56 schreef vencodark het volgende:
Een 7 jarige klimt uit het raam om willens en weten de regels van zijn ouders te negeren.

Ja dit. Hier kan ik niet omheen denken geloof ik :D
disclaimer
pi_202975784
Klantenservice en ik gaan wel goed samen. Soms leuke gesprekken😆
Behalve bij de bank. Ik flipte laatst na bijna een jaar bezig te zijn geweest om een nieuwe zakelijke rekening te openen. Was het zooooo zat. Klacht ingediend, niet over de klantenservice maar over de gehele gang van zaken. Maar is nu geregeld🙃
If they say
pi_202975793
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga nu maar eens de champagne bubbeltjeschardonnay :') kaasfondu en oliebeignets uit mijn systeem hollen. Ik ga alle mede-hardloopgekkies de beste wensen toeschreeuwen *O*
:r
Bij welke bakker ben jij geweest? Getver.
pi_202975812
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:56 schreef vencodark het volgende:

Mijn man had hem al aangesproken toen hij hem van het schoolplein viste, dus voor mij is het dan niet meer nodig hem weer een standje te geven. Uiteraard heb ik na mijn compliment wel even gesproken met hem en uitgelegd waarom dit niet zo'n handige actie was. ;)
pi_202975864
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Voor zoon heb ik deze:
https://www.etos.nl/produ(...)-maxi-120235162.html
Hij heeft lang middeldik haar en hij weigert een andere borstel dan deze. Ook na het haarwassen conditioner er in.
Zelf borstelt hij zn haar voor, zeg maar, en daarna haal ik de klitten eruit. Maar het blijft een kutklus😉
Die heb ik maar ik vind hem niet fijn. Komt misschien omdat ik linkshandig ben
pi_202975887
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:r
Bij welke bakker ben jij geweest? Getver.
Ik was gewoon te lui om te typen :')
pi_202975892
quote:
Gaat vast iets verder dan je wil gaan, maar stoppen met shampoo gebruiken en naast een gewone borstel elke dag uitgebreid borstelen met varkenshaarborstel maakt supergezond glanzend haar dat duizend minder klit.
pi_202975922
quote:

[..]
Dat werkt wel, maar (bij mij) alleen als het enigszins oprecht lijkt.
Dit overigens in tegenstelling tot het obligate noemen van je naam. Echt :r :r rot toch op met die fake shit, dat is nooit ok.
pi_202975927
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gaat vast iets verder dan je wil gaan, maar stoppen met shampoo gebruiken en naast een gewone borstel elke dag uitgebreid borstelen met varkenshaarborstel maakt supergezond glanzend haar dat duizend minder klit.
Die varkenshaarborstel heb ik zelf maar kom ik niet mee door haar haren. Wij wassen haar haren niet heel veel maar na gourmet moet het toch. Maar ook zonder het te wassen zitten er heel veel klitten in. Ze slaapt al met een losse vlecht.
pi_202975955
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef F_r het volgende:

[..]
Net geprobeerd met links en dat werkt idd minder.
Dochter gebruikte altijd antiklit spray van gliss kur. Hielp bij haar goed en zij heeft heel dik lang haar. Ben alleen te lui om dat bij zoon te gebruiken 😅
If they say
pi_202975969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:06 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Mijn man had hem al aangesproken toen hij hem van het schoolplein viste, dus voor mij is het dan niet meer nodig hem weer een standje te geven. Uiteraard heb ik na mijn compliment wel even gesproken met hem en uitgelegd waarom dit niet zo'n handige actie was. ;)
Tja. Ik ga niet zeggen dat je het anders moest doen hoor. Ieder z’n methode?
Maar wij zouden hem dan weer beide goed op zijn donder geven ipv complimenteren en een strandwandeling met warme choco. ;)
Ik snap wel dat oh-oh vindt dat zoiets echt bestraft mag worden. De jongens die ze benoemde klommen vroeger misschien net zo goed uit het raam.
Ze zal niet letterlijk bedoelen dat je zoon nu al hetzelfde gaat doen. ;)
pi_202976003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Net geprobeerd met links en dat werkt idd minder.
Dochter gebruikte altijd antiklit spray van gliss kur. Hielp bij haar goed en zij heeft heel dik lang haar. Ben alleen te lui om dat bij zoon te gebruiken 😅
Die spray gebruik ik ook. Volgens mij gebruik ik de meeste trucjes al cremespoeling of haarmasker en altijd klitspray. Maar echt sommige klitten :X
pi_202976008
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:15 schreef F_r het volgende:

[..]
Die varkenshaarborstel heb ik zelf maar kom ik niet mee door haar haren. Wij wassen haar haren niet heel veel maar na gourmet moet het toch. Maar ook zonder het te wassen zitten er heel veel klitten in. Ze slaapt al met een losse vlecht.
Wij hebben er daarom 2. Mijn ene heeft zulk oneindig dik haar dat de gewone, grote borstel er niet doorheen komt, maar de kleine borstel is steviger, de haren veren niet mee, dus die wel.
pi_202976054
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef F_r het volgende:

[..]
https://www.kruidvat.nl/t(...)aarborstel/p/4955161
Deze is beter geschikt voor linkshandigen.
pi_202976055
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar wij zouden hem dan weer beide goed op zijn donder geven ipv complimenteren en een strandwandeling met warme choco. ;)
Uit allerlei onderzoek blijkt dat samen stevig op de donder geven echt niet effectiever is dan 1x duidelijk aangeven waar de grenzen liggen en verder liefdevol en positief benaderen.
Ik vind het juist wel tof dat Nikki in staat is om op zo'n moment nog zo te reageren op haar ongehoorzame. Ik weet niet of ik het op dat moment in me zou hebben.
Dat stimuleert een kind een stuk meer om die creativiteit en durf op een positievere manier in te gaan zetten ipv nog stiekemer te worden.

quote:
Ik snap wel dat oh-oh vindt dat zoiets echt bestraft mag worden. De jongens die ze benoemde klommen vroeger misschien net zo goed uit het raam.
Ik weet niet of ik er als moeder van gecharmeerd zou zijn als zo obv een anekdote geïmpliceerd werd dat mijn opvoedingskeuzes ertoe zullen leiden dat mijn kind een vandaal wordt.
pi_202976069
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Weet je, sommige dingen mogen echt niet, maar mijn ervaring is dat je het soms beter over een (heel) andere boeg kunt gooien om uit de situatie te komen. En dan later het gesprek aangaan (en evt consequenties/straf). Dus ik snap het wel, ook al zegt mijn gevoel dat dat niet klopt.
pi_202976088
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:23 schreef F_r het volgende:

[..]
Die spray gebruik ik ook. Volgens mij gebruik ik de meeste trucjes al cremespoeling of haarmasker en altijd klitspray. Maar echt sommige klitten :X
I know😖. Ook leuk als er iets plakkerigs in zit. Heb ik niet gedaan hoor mam! Neuh, ik smeer het in je haar🤪
Maar ik zou het dan ook niet meer weten. Misschien komt de gouden tip nog. Succes iig, en vooral sterkte😉
If they say
pi_202976101
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O*

Ik heb ongeveer 4,5 uur slaap bij elkaar gesprokkeld, half op de bank, maar had gelukkig niet teveel gedronken en ben nu dus alsnog best in staat te functioneren! Nu al blij met 2022 dus *)
pi_202976135
Een strandwandeling lijkt mij een prima alternatief voor een kind dat zijn energie kwijt moet maar niet naar buiten mag ivm al het vuurwerk dat er nog ligt.
Goede voorbeeld geven met een alternatieve buitenactiviteit, wie weet een mooie nieuwe traditie.

(Dat we vroeger op 1 januari altijd naar het bos gingen nadat we bij opa&oma waren geweest was vast niet alleen omdat dat op de route lag bedenk ik me nu.... )
pi_202976194
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo, de toon voor dit jaar is weer gezet. Mijn zevenjarige mag vandaag niet naar buiten omdat we weten dat hij dan vuurwerk zou gaan zoeken op straat. Kind was boos, ging stiekem naar buiten. Man heeft kind van straat geplukt en binnen geplant. Kind zat boven - dachten we. Ik loop naar boven om met kind te praten, blijkt hij via het raam in onze slaapkamer op de uitbouw geklommen te zijn. Ik zag hem nog net de hoek om rennen met zijn vriendje. En deze is dus 7 hè. :X Toen hij wederom van straat geplukt was door mijn man heb ik hem maar complimenten gegeven voor zijn creativiteit en ontsnappingskunst. Die glimlach op zijn snoet, priceless.

Maar echt mensen, ik vrees nu al voor deze als puber. :'(
Omg _O- sterkte de komende jaren…
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_202976261
Onderzoek daargelaten: iedere ouder maakt zijn keuzes en als je hier online iets vertelt, kan je daar verschillende inzichten over krijgen.
Subtiel of niet. Daar hoef je elkaar niet op af te branden maar kan gewoon netjes.
Tegen oh-oh zeggen dat ze er bijzondere meningen op nahoudt is ook niet erg vriendelijk.
Gaat 2 kanten op uiteindelijk en het gaat er toch niet om wie ermee begon?

Anyway: als dit voor Nikki werkt, lekker doen.
pi_202976299
1991 mag ook eindelijk, kan maandagmiddag al terecht *O*
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:53:26 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202976345
quote:

Denman brush. Duur maar dan heb je ook wat.
pi_202976356
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:43 schreef livelink het volgende:

Dat puzzelen is zeker leuk. Ik doe ook een soort klantenservice werk, maar dan B2B en semi-overheid. Dus ik heb nooit eindgebruikers aan de telefoon of mail (Thank God). Hooguit een pissige bestuurder die denkt dat iedereen voor hem door het stof gaat. Maar aan alles merk je dat dat ook geen fuifnummers zijn buiten de kantooromgeving :P.

Ik ga waarschijnlijk komend dit jaar richting product management. Maar ik zou het klantcontact wel echt gaan missen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:55:04 #272
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202976367
@FR had je nog prijs op je Oudejaarslot? Wij 5 euro
pi_202976413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:48 schreef Declan-Harp het volgende:
1991 mag ook eindelijk, kan maandagmiddag al terecht *O*
Ik kan morgen al in Utrecht als ik wil. Maar ik weet nog niet of ik wil. Vind het echt heel lastig. ;(
pi_202976428
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:
@:fr had je nog prijs op je Oudejaarslot? Wij 5 euro
Ja wel 10euro
pi_202976432
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Denman brush. Duur maar dan heb je ook wat.
En dan d3 of d4?
pi_202976437
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik kan morgen al in Utrecht als ik wil. Maar ik weet nog niet of ik wil. Vind het echt heel lastig. ;(
Je moet niks. :*
Tenzij je je QR wilt houden :')

Ik ga gewoon, heb -nog- geen Corona gehad.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:19:44 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202976613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef F_r het volgende:

[..]
En dan d3 of d4?
Er zijn pagina’s waar je dat op kan invullen en dan krijg je de juiste borstels die bij je past. Ik ken het haar van je dochter niet dus ik weet niet of ze een D3 of een D4 moet nemen. Ik zal even kijken welke ik zelf heb. In ieder geval een met negen rijen.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:22:22 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202976658
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:
@:fr had je nog prijs op je Oudejaarslot? Wij 5 euro
¤50 hier *O*
pi_202976702
Nul euro op ons staatslot -O-
pi_202976712
Ik liet zoon het lot checken, dacht misschien brengt dat geluk. Njet🙁

Wij gaan zo fietsen. Wel met Pokémon go😊
If they say
pi_202976761
Ik doe maar wat als opvoeder dus aan mij heb je echt niets Nikki, ik zou er stiekem wel om moeten lachen geloof ik. Ook omdat ik als kind niet bepaald een goede luisteraar was. Maar ik heb nooit echt gekke dingen gedaan. Nooit drugs, niets met vuurwerk, niets waarvoor je een strafblad kan krijgen.
En mijn ouders waren echt heel streng, ik werd daar blijkbaar juist opstandig van.

Geen staatslot dit jaar, wel kraskalenders, verloofde moest vanaf 23 december nog 1 ster, die kwam natuurlijk niet meer ;(

En YES, ik heb net een beetje van geluk gehuild, verloofde kan alleen naar de wc zonder wiebelbenen. Dat klinkt heel basaal maar geeft met name mij wat vrijheid. Ik kan morgen B wegbrengen naar mijn zus voor het logeren anders zou ik die uren echt niet weg kunnen zijn.
Go 2022!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:39:57 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202976837
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:32 schreef exode het volgende:
Ik doe maar wat als opvoeder dus aan mij heb je echt niets Nikki, ik zou er stiekem wel om moeten lachen geloof ik. Ook omdat ik als kind niet bepaald een goede luisteraar was. Maar ik heb nooit echt gekke dingen gedaan. Nooit drugs, niets met vuurwerk, niets waarvoor je een strafblad kan krijgen.
En mijn ouders waren echt heel streng, ik werd daar blijkbaar juist opstandig van.

Geen staatslot dit jaar, wel kraskalenders, verloofde moest vanaf 23 december nog 1 ster, die kwam natuurlijk niet meer ;(

En YES, ik heb net een beetje van geluk gehuild, verloofde kan alleen naar de wc zonder wiebelbenen. Dat klinkt heel basaal maar geeft met name mij wat vrijheid. Ik kan morgen B wegbrengen naar mijn zus voor het logeren anders zou ik die uren echt niet weg kunnen zijn.
Go 2022!
Ik heb ooit een auto-ongeluk gehad waarna ik ook niet zelfstandig naar de wc, omdat ik simpelweg niet kon staan. Dus ik snap je heel goed!
Dit is zeker een grote stap vooruit . Letterlijk.
pi_202977080
quote:

Bedankt voor het vragen. Nog steeds niet best, aardig hetzelfde nog. }:|

Exode wat fijn, vooruitgang!
pi_202977196
@exode dat is goed nieuws! Fijn dat ze zich iets beter voelt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uit allerlei onderzoek blijkt dat samen stevig op de donder geven echt niet effectiever is dan 1x duidelijk aangeven waar de grenzen liggen en verder liefdevol en positief benaderen.
Ik vind het juist wel tof dat Nikki in staat is om op zo'n moment nog zo te reageren op haar ongehoorzame. Ik weet niet of ik het op dat moment in me zou hebben.
Dat stimuleert een kind een stuk meer om die creativiteit en durf op een positievere manier in te gaan zetten ipv nog stiekemer te worden.
[..]
Ik weet niet of ik er als moeder van gecharmeerd zou zijn als zo obv een anekdote geïmpliceerd werd dat mijn opvoedingskeuzes ertoe zullen leiden dat mijn kind een vandaal wordt.
Deze aanpak werkt T veel beter dan hem nogmaals afbranden. Een paar gesprekken met de kinderpsycholoog afgelopen jaar hebben echt een positieve invloed op man en mij gehad als het gaat om het opvoeden van T. Een van de belangrijke dingen die we daaruit hebben meegenomen is: één ouder spreekt hem aan, de ander bemoeit zich niet met die situatie. En ja, dat is soms écht verrekte lastig, maar we zien de positieve effecten ervan dagelijks, dus dat helpt. We proberen sinds een paar maanden nog meer de focus te leggen op de positieve dingen i.p.v. de negatieve en daar hebben we letterlijk al een ander kind door gekregen. Natuurlijk gaat het soms nog weleens mis, zoals vandaag, maar dat hoort ook gewoon bij het leren en ontdekken. En T is daarin misschien iets extremer dan andere kinderen (lees: hij heeft denk ik ook de ontdekkingsgenen van zijn tweelingbroer ingepikt ;) ), maar dat is voor ons ouders ook wel weer een mooie uitdaging.

Overigens zie ik een strandwandeling met warme choco niet als een beloning, dat is gewoon een activiteit die we vaker doen. O+ Maar zo zou ik ook net zo goed met hem naar de ballenbak (jammer dat dat van Rutte niet mag :P ) of iets anders gaan. Zodra het incident is afgehandeld gaan we gewoon op een positieve manier verder met de rest van de dag. Hele dagen boze ouders kunnen kinderen van deze leeftijd helemaal nog niet rijmen met hetgeen ze gedaan hebben.
pi_202977239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar vrees voor mijn cyclus dus moet nog even afwegen welke voor- en potentiële nadelen ik het belangrijkst vind. :+
pi_202977540
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Zelfs voor een QR hoef je voorlopig nog niets. De jaartallen die nu vrijgegeven worden hoeven pas over een paar maanden een booster om een QR-code te houden. Wij kunnen ook al een afspraak maken, maar ik ga pas eind februari. Eerder heeft weinig nut.

Zeker in Vaiana’s situatie begrijp ik de twijfel wel. Ik zou dan zelf kijken hoelang mijn QR-code nog geldig zou zijn (in binnen- en buitenland), en kijken in hoeverre de plannen die ik heb dan door kunnen gaan, zeker als je cyclus bij eerdere prikken al van slag was. Later alsnog boosters kan altijd, en voorlopig heb je toch ook je bescherming van de eerste vaccins, die is niet in een keer weg.

Maar goed, dit is hoe ik er als leek over denk. Wellicht handig om dit met een verloskundige te bespreken Vaiana, die zijn er ook voor mensen met een kinderwens.
pi_202977631
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik las laatst dit draadje erover op Twitter, ik moest aan je denken toen ik het las maar vergat het toen weer te delen. Geschreven door een gynaecoloog gespecialiseerd in o.a. menstruatie.

https://threadreaderapp.com/thread/1473637890416689156.html?s=09 .
pi_202978129
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Ik las laatst dit draadje erover op Twitter, ik moest aan je denken toen ik het las maar vergat het toen weer te delen. Geschreven door een gynaecoloog gespecialiseerd in o.a. menstruatie.

https://threadreaderapp.com/thread/1473637890416689156.html?s=09 .
Ah dat was fijne info in die thread, dankjewel! O+
  zaterdag 1 januari 2022 @ 17:04:26 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202979747
instagram

Gemiste kans. Ships
  zaterdag 1 januari 2022 @ 17:16:49 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202979878
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef amaranta het volgende:
[ instagram ]

Gemiste kans. Ships
Daar moest ik gisteren vreselijk om lachen.

Vanmorgen wel gelijk deze uitgeprobeerd, aanradertje:

instagram

Gewoon met een mes gesmeerd uiteraard, er zijn grenzen :')

[ Bericht 80% gewijzigd door Leandra op 01-01-2022 23:29:32 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202980482
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef amaranta het volgende:
[ instagram ]

Gemiste kans. Ships
_O-

Beste wensen voor 2022 iedereen! Ik heb 160 euro gewonnen bij de Staatsloterij, best lekker om het jaar mee te beginnen :P
And you know I might
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:11:13 #293
37150 livelink
pi_202984829
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:13 schreef rena het volgende:

[..]
_O-

Beste wensen voor 2022 iedereen! Ik heb 160 euro gewonnen bij de Staatsloterij, best lekker om het jaar mee te beginnen :P
Zeker lekker. Ga je er iets leuks voor jezelf voor kopen?
pi_202991017
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!!

Ik begin het met ontzettende pijn van hernia en door mijn been naar voet. Het is een cyclus die zo moeilijk te doorbreken is. Ik wil fitter worden, afvallen (nodig!!) en kan amper bewegen. Weet even niet wat ik er mee moet. Zo rot.
Met een meidenkwartet
pi_202991266
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:43 schreef Cathmar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!!

Ik begin het met ontzettende pijn van hernia en door mijn been naar voet. Het is een cyclus die zo moeilijk te doorbreken is. Ik wil fitter worden, afvallen (nodig!!) en kan amper bewegen. Weet even niet wat ik er mee moet. Zo rot.
Oh wat balen!
Ook wel herkenbaar. Ik wil ook fitter worden en moet zeker afvallen, maar door mijn rug ellende (platen en schroeven) en fibromyalgie, durf ik niet te sporten. Bang dat de pijn van, vooral mij rug, weer erger wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202991353
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh wat balen!
Ook wel herkenbaar. Ik wil ook fitter worden en moet zeker afvallen, maar door mijn rug ellende (platen en schroeven) en fibromyalgie, durf ik niet te sporten. Bang dat de pijn van, vooral mij rug, weer erger wordt.
Lukt zwemmen wel?
pi_202991410
Ik heb een onwijs fijne fysio die (na 11 jaar) precies weet wat mijn lijf wanneer aankan en me vertelt wat wel en niet te doen. Dat helpt enorm met opbouwen als niks lijkt te kunnen.
pi_202991418
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh wat balen!
Ja die angst hè? Zo rot. Ik probeer nu maar wel te blijven bewegen maar dat is heel moeilijk.

Ook is het wel duidelijk dat ik hier hulp bij nodig heb. Hier vanaf te komen en core kracht opbouwen en afvallen. Dus daar ga ik deze week achteraan. Was in november bij een fysio geweest maar die belde de drie weken daarna af wegens ziekte (kan natuurlijk) en toen is mijn mentale staat weer dusdanig verslechterd dat ik geen nieuwe afspraak heb gemaakt. Waarom is het toch zo moeilijk om goed voor mezelf toe zorgen… Dus wellicht ook eens wat therapie.
Met een meidenkwartet
  zondag 2 januari 2022 @ 12:06:04 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202991834
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Ja die angst hè? Zo rot. Ik probeer nu maar wel te blijven bewegen maar dat is heel moeilijk.

Ook is het wel duidelijk dat ik hier hulp bij nodig heb. Hier vanaf te komen en core kracht opbouwen en afvallen. Dus daar ga ik deze week achteraan. Was in november bij een fysio geweest maar die belde de drie weken daarna af wegens ziekte (kan natuurlijk) en toen is mijn mentale staat weer dusdanig verslechterd dat ik geen nieuwe afspraak heb gemaakt. Waarom is het toch zo moeilijk om goed voor mezelf toe zorgen… Dus wellicht ook eens wat therapie.
Hey, dit klinkt heel bekend. Tweede hernia sinds maart. Echt niet te doen qua pijn en totale frustratie over het niet kunnen sporten en me niet fit voelen. Ik hing al met de neurochirurg aan de lijn om het "gewoon op te lossen", maar gelukkig duwde mijn neuroloog me gently in een traject via de pijnpoli. Een goede pijnstiller was eerst nodig om uit die vicieuze cirkel te komen van niet bewegen. Nu ben ik met een fysio aan het sporten, zowel fysiek als mentaal (aandacht besteden aan signalen van pijn, ontspannen etc). Inmiddels doe ik deadlifts en van alles en ben ik aan het afbouwen met de pijnstillers.

Gewoon even een positieve ervaring. Ik had het niet verwacht, maar het kán!

Nog steeds teveel kilo's eraan trouwens, dus ernaast wil ik weer elke dag gaan wandelen. Want dat kan nu weer zonder pijn :s)
pi_202991932
En dicht
pi_202991937
Nu echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')