Laatste bankje van 2021?!?quote:
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste bankje van 2021?!?
Nu deze lekker snel vol maken
Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
Wil ik best doen hoor, maar totaal niet interessant.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
Morgen he.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hopelijk is het op tijd klaar. Had vanmorgen vroeg al op de bbq gemoeten maar vannacht zaten we nog even met de HAP aan de telefoon omdat M ineens bijna niks meer met zijn arm kon, pijnscheuten had en helemaal naar werd. Gelukkig gaat het nu wat beter.
We hebben al een keer eerder pulled pork gemaakt maar toen heeft het van 7.00 tot 2.30 op de bbq gelegen.
Gefeliciteerd met S 🥳🎉🥳
Oops, dagje te vroegquote:Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef BE het volgende:
[..]
Morgen he.![]()
Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.
Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar.
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oops, dagje te vroeg![]()
Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.
[ afbeelding ]
Deze duurt nog wel een paar uur.
Kern is nu 66 op plek 1 en 71 op plek 2.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
Snel, bedenk een goedlopende opsom!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste bankje van 2021?!?
Nu deze lekker snel vol maken
De was!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Snel, bedenk een goedlopende opsom!
Goede voornemens?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
26 boeken lezen (in het kader van SMART geformuleerde voornemensquote:Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!
Ik begin.
Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).
Meer bewegen.
Geen idee las het in de fb sc paginaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
Hoi Amarantaquote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Meer bewegen. Minder boos. Meer doorzetten. Gezonder eten. Minder vloeken.
Nou, stel hij is besmet. Dan heeft hij wel z’n champie binnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef exode het volgende:
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?
Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
Dit ook!!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Ik doe meequote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oops, dagje te vroeg![]()
Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.
[ afbeelding ]
Deze duurt nog wel een paar uur.
quote:
Dat zou voor mij het voornemen van meer seks alweer aardig saboteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.
Maar wel opruimen na seks.
Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent.
Ja als je het altijd beneden doet moet je wel de boel enigszins netjes achterlaten.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.
Maar wel opruimen na seks.
Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent.
Waar koop je die?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef exode het volgende:
kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken
Die van mij wel morgen! Die is nu nog wakker omdat oud en nieuw zo spannend is...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
Toeval of zo om gevraagd?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef F_r het volgende:
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
Dat is dan wel toevalligquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef F_r het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
Op zich is het wel weer een mooi moment om na de feestdagen weer even kritisch te kijken naar welke dagelijkse realiteit je terug gaat/wiltquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁
Kwam gratis bij de shitload aan speelgoed wat ze hier hebben.quote:
Oh, solo vakantie! Dat lijkt me ook zo heerlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |