abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202923684
pi_202923694
@exode isotone sportdrank is fijn. Blauwe Aquarius, of van AA de witte of doorzichtige (die verpakking is oranje met groen). Let goed op of er iso/isotone op de verpakking staat, die moet je hebben. Mariakaakjes hou ik ook altijd redelijk snel weer binnen, en bouillon en rijst inderdaad. Hopelijk voelt ze zich snel beter :*

Booster had ik Pfizer na 2x moderna hiervoor, en vrijwel nergens last van. Beetje gevoelige arm, beetje stijve schouder en beetje pijn onder m'n oksel en dat was het. Bij de vorige twee heb ik twee keer m'n arm twee dagen nauwelijks kunnen gebruiken en ook echt wel ziek van geweest, dus ik teken hiervoor!
pi_202924439
Vandaag zou ik naar de winkel, maar ik heb me behoorlijk vergist in de na pijn van de kies trekken. Misschien omdat er ook een ontsteking bij zat ofzo.
Deed gisteren wel zeer op een gegeven moment, maar te doen. Kon ook gewoon eten.
Nu werd ik (laat) wakker met pijn. Wang voelt ook stuk dikker aan, pijn trekt door naar boven en mijn oor.
Zal wel normaal zijn toch? Eten gaat lastiger dan gisteren. Wordt er direct onzeker van, ook al slaat dat nergens op.

Gelukkig is de oliebollenmix en appelbeignetmix al in huis. Gaat mijn vriend morgen aan de bak.
Tyler is bij opa en oma en er is net een vriendinnetje voor het eerst te chillen bij Kim.
Ga toch maar kalm aan doen vandaag.

Exode heb geen tips, maar hoop dat je verloofde snel opknapt!
pi_202924725
Misschien voor de zekerheid even de tandarts bellen Ingrid?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_202924727
Gelukkig zet ik tegenwoordig alles in mijn agenda met reminder.....B en Juul zitten op de bank mee te doen met de Ajax bingo. Ik had ze daar weken geleden al voor opgegeven maar was het volledig vergeten. Helemaal blij zijn ze.
  donderdag 30 december 2021 @ 13:19:28 #7
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202924780
Tegen misselijkheid ( ik heb dat eigenlijk alleen bij migraine) helpt hier altijd gek genoeg vette hap, pizza of patat, en goed kotsen, heel raar :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202925047
Ik dacht altijd dat die witte van aquarius ook isotoon was... die heb ik altijd wel in huis, maar misschien toch eens de blauwe halen dan...

Ingrid, ik zou even overleggen met de tandarts denk ik... als het zoveel meer zeer doet. Misschien is het logisch, maar dat weet ik niet. Bellen kan geen kwaad.

Ik was gister (de dag na de booster) wel moe, maar had ook niet zo lekker geslapen. Mn arm deed gisteren nog een beetje zeer, nu bijna niet meer.
Fake it till you make it...
pi_202925117
quote:
Intrigued! Welke Challenge?
pi_202925210
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Intrigued! Welke Challenge?
Laatste bankje van 2021?!?

Nu deze lekker snel vol maken :9

Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten :')
  donderdag 30 december 2021 @ 13:46:35 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202925575
Wat in geen 6 jaar gebeurde, gebeurde vandaag. We sliepen allemaal uit tot ..... 9:45 :o Kan het nog steeds niet geloven. Precies op dat tijdstip zou iemand een fietsje komen ophalen en om 10:00 uur zouden mijn ouders koffie komen drinken. Bizar.

Hadden het nodig, want gister met Max een dagje A'dam gedaan. Langs een vriendin, die me een beetje onder valse voorwendselen had gelokt en een complete verrassingslunch had georganiseerd incl. vermaak voor de kinderen O+ Ter ere van mijn verjaardag vandaag. Zo lief O+ O+

Dus op mijn 42e ga ik nu een nieuwe carrière beginnen: een zangcarrière (ik kreeg Let's Sing 2022 voor de Nintendo Switch) :+
pi_202925642
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten :')
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
pi_202925976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
pi_202926000
Nou ik heb toch maar gebeld tnx! Wil dan ook geen zeikerd zijn, of ze lastig vallen. Stom he!
Maar het is helemaal niet raar. Komt inderdaad door de ontsteking die er zat.
Moet met de paracetamol en eventueel naproxen spiegel houden. En spoelen met zout water of ander spul.
Als het morgen nog hetzelfde is of erger dan met de tandarts van dienst bellen dan kan het wel ontstoken zijn of raken. En rust houden, dus niet de trap gaan doen om de hondenharen weg te vegen, pannen afwassen ed.
Maar de boel de boel laten en delegeren. Dat is moeilijk joh!
Ga ik nu weer proberen wat te eten.

Mijn vader heeft trouwens van de booster helemaal geen last gehad.
pi_202926413
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
Wil ik best doen hoor, maar totaal niet interessant.
Ik moest op zoek naar een vrij specifieke laptop hoes.
En dat lijkt gelukt.
We hebben de laptops van internet.
Maar dezelfde (school)laptop kun je ook huren. Als je hem huurt dan krijg je een hele stevige hoes erbij. Die hoes is speciaal van dat bedrijf, maar alleen voor abonnees. En dat zijn we niet.
De challenge was dat ik toch aan die hoezen zou komen.
En toen bedacht ik dat een vriendin ze wel huurt voor haar kinderen. Dus zij gaat ze bestellen voor ons
  donderdag 30 december 2021 @ 14:15:56 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202926415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hopelijk is het op tijd klaar. Had vanmorgen vroeg al op de bbq gemoeten maar vannacht zaten we nog even met de HAP aan de telefoon omdat M ineens bijna niks meer met zijn arm kon, pijnscheuten had en helemaal naar werd. Gelukkig gaat het nu wat beter.
We hebben al een keer eerder pulled pork gemaakt maar toen heeft het van 7.00 tot 2.30 op de bbq gelegen.

Gefeliciteerd met S 🥳🎉🥳
Morgen he. ;)

Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.

Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar. ;)
  donderdag 30 december 2021 @ 14:17:15 #17
176471 oh-oh
pi_202926451
:') Mss komt er hier weer een opvanghond. Woops.
Beterschap Ingrid, kiespijn zuigt!
Vriendin van me haalde gisteren de booster en die is nu echt heel erg beroerd, hoor je toch wel erg vaak!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202926543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef BE het volgende:

[..]
Morgen he. ;)

Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.

Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar. ;)
Oops, dagje te vroeg :@

Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.

Deze duurt nog wel een paar uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 december 2021 @ 14:23:47 #19
176471 oh-oh
pi_202926617
Ik heb gele kip in de sc voor vanavond, er komt een meisje van Lush met de honden knuffelen, ze hebben een date haha O+
( Groucho Marx )
pi_202926701
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
pi_202926893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
Kern is nu 66 op plek 1 en 71 op plek 2.
Mijn man houdt zich bezig met het vlees. 😁
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202927034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Snel, bedenk een goedlopende opsom!
pi_202927055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:

[..]
De was!
pi_202927173
Over klusjes: ik heb een werkverslag afgemaakt waar ik tegen op keek, mijn fotoboek opgehaald, gaatjes in de muur gevuld, een doosje sterretjes gezocht (en gevonden!) in onze verbouwingschaos, kind blij gemaakt met een stapel oude Taptoes (driekwart jaar Donald Duck had hij al uit), de was gedaan en de konijnen een schoon hok gegeven. Zometeen nog de verfspullen opruimen en dan vind ik het wel weer even best.
pi_202927367
@amaranta Bedankt voor het delen, hier heeft vast íemand iets aan ^O^
pi_202927396
Klusjes opsom!

Afzuigkap uit elkaar gehaald want die druppelde en schoongemaakt, was gedaan, boodschapjes gehaald, kinderen aan de bingo gezet, de boodschappen die klaar stonden voor de Beekse Bergen opgeruimd, binnengekomen kattenvoer in de bak gegoten (zonder de knoeieeeeen).
Nog op de planning:
Schuur dak 'vegen' aangezien het dak lekt doordat de regenpijp verstopt zit, kattendrollen uit de tuin scheppen en met de kinderen de Hot Wheels banen opruimen zodat we in de woonkamer kunnen slapen morgen. En daarna zet ik ze aan een filmpje zodat ik nog snel naar de AH kan fietsen aangezien ik wat vergeten ben. En eigenlijk wil ik de toiletten nog schoonmaken, doe ik altijd op vrijdag maar morgen heb ik gereserveerd voor helemaal niets doen aangezien de kinderen de hele dag weg zijn.

Ja op 1 dag, gelukkig hebben we kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken.
pi_202927414
quote:

[..]
Goede voornemens? :+
pi_202927601
@oh-oh ze schijnen de 3 pannetjes slowcooker bij de zeeman te verkopen momenteel
pi_202927661
quote:

[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!

Ik begin.

Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).

Meer bewegen.
  donderdag 30 december 2021 @ 14:58:25 #30
176471 oh-oh
pi_202927784
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
( Groucho Marx )
pi_202927972
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!

Ik begin.

Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).

Meer bewegen.
26 boeken lezen (in het kader van SMART geformuleerde voornemens ;) )

Nu wel naar Denemarken op vakantie
  donderdag 30 december 2021 @ 15:09:13 #32
176471 oh-oh
pi_202928123
Oh ja, meer lezen, minder werken, maar gaat beiden al falen denk ik :D :P
( Groucho Marx )
pi_202929430
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
Geen idee las het in de fb sc pagina
pi_202929743
Goede voornemens? Nope.
pi_202929885
Meer bewegen. Minder boos. Meer doorzetten. Gezonder eten. Minder vloeken. :+
pi_202930107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Hoi Amaranta
pi_202930115
Ik probeer elk jaar in januari de 30 dagen yoga van Yoga with Adriene te doen en verder vind ik het wel mooi met de voornemens :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202930182
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoi Amaranta
:D
Deze nemen we even mee tot het nieuwe deel. :+
pi_202930455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef exode het volgende:

[..]
De was!
_O-
pi_202930479
Ik doe nooit aan goede voornemens voor het nieuwe jaar, die start ik gewoon wanneer ik ze heb. :D
Heb wel dromen en hoop voor het nieuwe jaar, geen goede voornemens.
  donderdag 30 december 2021 @ 16:34:44 #41
176471 oh-oh
pi_202930543
:D Minder vloeken?
Ik ga proberen nog meer te vloeken!!!
Mijn vader belt net : ja wij komen zo naar jou he?
Ik heb echt gevloekt. Ik krijg bezoek doe ff lekker normaal met me.
Volgend jaar of zo hoor, die worden met de dag onaangepaster en asocialer die mensen.
Toen ik ze vorige week belde of ze wilden komen toen de kinderen hier waren was het nee we zitten nog in de pyjama om 13:30.
:')
( Groucho Marx )
pi_202930627
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?

Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
pi_202930795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef exode het volgende:
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?

Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
Nou, stel hij is besmet. Dan heeft hij wel z’n champie binnen.
pi_202930855
Ik verkocht net iets via mp. Ofja. Ze komt het mogelijk straks ophalen.
Want HOE TOEVALLIG… haar vriend is ook NET met iemand in onderhandeling.
Ik geloof dr niks van. Zeg gewoon. Ohnee, ik hoef het toch niet.
  donderdag 30 december 2021 @ 16:50:59 #45
176471 oh-oh
pi_202931016
Er zit hier nu een testding beneden op het winkelcentrum, of nou ja, het zat er al een poos maar je zag er nooit een levend wezen. Nu dus hele massa's mensen die daar hoestend naar buiten komen he.
Ik mijd ze als de pest :')
( Groucho Marx )
pi_202931099
quote:
Dit ook!!

En SMART doel lezen: 35 boeken! Staat al in m'n Hebban-challenge ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 31-12-2021 14:00:11 (Typfout ) ]
pi_202931184
@exode :o :( Wát een volk is er toch op deze planeet :{
pi_202931186
@oh-oh Ja, minder vloeken. Als je jonge kinderen hebt is het soms wel even ok om meer op je taal te letten. :')
Niet stoppen met vloeken, dat doel haal ik toch niet. :P
pi_202933459
Goede voornemens: een manier vinden om beter met mijn pms om te gaan en mijn studieschuld aflossen. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_202935366
Goed voornemen: doorwerken met de verbouwing zodat ik daarna m'n huis weer op orde kan maken. Ik ben de stapels dozen en troep overal zat. Hopelijk kan ik nog wat verkopen op Marktplaats en anders gaat er een boel naar de kringloop.
pi_202935769
quote:
Ik doe mee :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 december 2021 @ 19:30:15 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202935879
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o Wat een homp vlees joh!
pi_202937765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef BE het volgende:

[..]
:o Wat een homp vlees joh!

Op tijd klaar. Nu nog uit elkaar trekken en sausje erdoor. Stiekem al van gesnoept. Smaakt nu al lekker.

Goede voornemens.. hmm soort van. Ik wil echt wat kilootjes afvallen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202938967
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.

Maar wel opruimen na seks.

Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 30 december 2021 @ 20:49:38 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_202939160
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:

Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent. :s)
Dat zou voor mij het voornemen van meer seks alweer aardig saboteren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_202939497
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:

Ja als je het altijd beneden doet moet je wel de boel enigszins netjes achterlaten.
Al vraag ik me af wat er allemaal op te ruimen valt?

Mijn collega vond ooit een gebruikt condoom in haar klaslokaal. (Eigenlijk was het een ouder die hem vond)
Blijkbaar had de werkster een leuke avond gehad.
  donderdag 30 december 2021 @ 21:00:17 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202939627
Goede voornemens?
Uit mijn comfortzone en een eigen pand hebben voor eind 2022.
30 kilo afvallen (5 is ook al ok. ;) )
Zorgen dat ik echt goeie back-up heb.
Gebruik maken van de back-up en niet meer zelf steeds ja zeggen. ;)
Quality time met family plannen en er aan houden.

Oh, en een werkster regelen!
  donderdag 30 december 2021 @ 21:09:25 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202939961
Goede voornemens? Uhm... Wat gezonder gaan eten weer. Ik heb de teugels wat veel laten vieren de afgelopen maanden. En me niet neerleggen bij 'wel oke voelen' maar bij de endocrinoloog voor mezelf opkomen.

En als gezin meer spelletjes doen, elke avond door de kamer dansen (zijn we een paar dagen geleden mee begonnen), een mooie reis maken voordat de oudste naar school gaat straks, wat vaker voor humor gaan ipv mopperen en heel veel buiten zijn.

Dus kom maar door met die kindvriendelijke campings met een peuterveld, eigen sanitair of een slaaphuisje voor de kinderen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202940710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef exode het volgende:
kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken
Waar koop je die?
pi_202941419
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁

Heb wel al de oliebollen en appelbeignets in huis. En de 0% champagne. Mot wat😊
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202942022
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
pi_202942288
Mijn goede voornemen is regelmatig opruimen en schoonmaken, dat gebeurt nu incidenteel (muv de keuken). En een kapstok kopen èn ophangen.

Respect voor jouw lijstje met dingen die je vandaag al gedaan hebt Hupje!
pi_202942483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]
Waar koop je die?
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
pi_202942592
- Op gewicht blijven
- Meer van mezelf gaan houden
- Minder spullen kopen (ik ben al vrij minimalistisch hoor) en meer sparen voor écht leuke dingen
- Eindelijk een weekendje weg met mijn zoon
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202943427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
Die van mij wel morgen! Die is nu nog wakker omdat oud en nieuw zo spannend is... :')
pi_202943506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef F_r het volgende:
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
Toeval of zo om gevraagd?
pi_202943683
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Toeval of zo om gevraagd?
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
pi_202943954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef F_r het volgende:

[..]
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
Dat is dan wel toevallig
  donderdag 30 december 2021 @ 22:43:47 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202944105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁
Op zich is het wel weer een mooi moment om na de feestdagen weer even kritisch te kijken naar welke dagelijkse realiteit je terug gaat/wilt :). Ik viel afgelopen jaar 32 kilo af, komend jaar mogen er nog (minstens) 8 af. Verder wil ik meer spieren gaan opbouwen en vaker vegetarisch eten. En minder internetten ;).
KuikenGuppy
pi_202946405
Ik heb alleen een leeschallenge van 26 boeken. Dit jaar (ik moet nog 15 bladzijden lezen in mijn laatste boek) heb ik er 23 gehad, dus dat doel moet te behalen zijn :)

Verder doe ik niet aan goede voornemens. Ik weet inmiddels dat ik mezelf niet kan veranderen, dus ik kan me wel voornemen om meer te poetsen/rustiger te zijn bij de kinderen/een jaar zonder katers te hebben, maar dat gaat sowieso halverwege januari allemaal al een keer mislukken en dan voel ik me stom over mezelf.
Misschien 1 voornemen dan: zelfacceptatie *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202946814
Oja, nog een soort van goed voornemen: dit voorjaar is mijn haar lang genoeg om het te doneren. Dat is dus ook het plan :)
  vrijdag 31 december 2021 @ 06:37:00 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202950526
Mogguh!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202950615
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
  vrijdag 31 december 2021 @ 07:33:27 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_202950731
Een solo-vakantie beloof ik mezelf al jaren. Ik ben niet goed in vakanties. Al die verwachtingen en het continue afstemmen en in de gaten houden of iedereen het wel naar zijn/haar zin heeft zorgt ervoor dat ik er zelf totaal niet van kan genieten. Gewoon een keer in mijn eentje gaan en alleen maar rekening met mezelf te hoeven houden wil ik als alternatief eens proberen. Maar tot nog toe nog steeds niets van gekomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_202950778
Ik ging voor ik kinderen had regelmatig alleen een paar dagen weg. Vond ik héérlijk. Precies wat je zegt, je hoeft alleen met jezelf rekening te houden, zo fijn. Dus ik zou het zeker eens proberen @livelink :)
pi_202951532
Een solo vakantie is ook een hele grote wens van mij. Man vindt het stom.
pi_202951579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]
Waar koop je die?
Kwam gratis bij de shitload aan speelgoed wat ze hier hebben. ;)
Het is niet elke dag feest hoor, maar met name Juul is een kleine keutelaar die vermaakt zich grotendeels wel.

Gisteren toen ik de schuur aan het vegen was (VIES) waren ze samen bezig met knikkers.

Ik moet zeggen dat ze bij mij zichzelf beter vermaken dan bij verloofde.
pi_202951704
Ik ga in april samen met een vriendin 4 dagen naar Londen. Daar heb ik ook echt zin in. Niet solo dus, maar gelukkig weten we van elkaar dat we soms de ruimte nodig hebben en dan gaan we vast ook even los van elkaar op pad.
Maar een paar dagen zonder de verantwoordelijkheid over de jongens, gewoon alleen mezelf om op te letten, daar kijk ik wel naar uit!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202951720
En mag ik even een joepie voor Juul. De copycat van haar broer. Om 07:30 mag ze uit bed (slaaptrainer) en ze gaat dan tegenwoordig eerst een tijdje 'lezen' voordat ze uit bed komt. Want dat doet B dus ook.
En dat is met name in deze weken erg fijn.

Verloofde is vanochtend geprikt, bloed he, niet de booster. Wat een lieve mevrouw was dat zeg. Heel geduldig. Verloofde was enorm zenuwachtig. Ze trilde helemaal en deze mevrouw stelde haar helemaal gerust. Wel veel moeite moeten doen om genoeg bloed in de buisjes te krijgen.

B gaat zondag bij mijn zus logeren. 1 of 2 nachtjes. Hij doet het echt prima thuis en is zo ontzettend lief maar even een andere omgeving en echte aandacht is wel even goed voor hem. Mijn zus woont op loopafstand van mijn moeder dus ze gaan samen wat dingen ondernemen. In ieder geval naar het bos met de hond. Neef van 18 vroeg al of hij zijn Switch meeneemt dan kunnen ze samen Mario Karten. Toch een soort van vakantie voor mijn jochie.
Juul gaat maandag naar KDV, dus dan heb ik echt even een dag rust.
  vrijdag 31 december 2021 @ 09:13:48 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202951747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 07:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
Oh, solo vakantie! Dat lijkt me ook zo heerlijk!
Hoewel ik echt helemaal klaar was met mijn vorige baan en al het reizen gaat er toch af en toe een vonkje van een soort heimwee door mijn hart als ik in films series ineens beelden zie van steden in het buitenland.
En dan gaat het mij met name om Singapore. Oh, wat ik er niet voor zou geven om daar gewoon weer eens een dag of 3-4 te kunnen zijn. O+

Ik ga duimen voor je dat het door kan gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')