Laatste bankje van 2021?!?quote:
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste bankje van 2021?!?
Nu deze lekker snel vol maken
Maar ja, toen ging ik breien, dus van mij op dit moment niet veel bijdrage te verwachten
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg zelf heel vaak Challenge accepted. De laatste Challenge die ik aannam heb ik al bijna volbracht.
Wil ik best doen hoor, maar totaal niet interessant.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Interessant genoeg om te delen, die laatste challenge?
Morgen he.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hopelijk is het op tijd klaar. Had vanmorgen vroeg al op de bbq gemoeten maar vannacht zaten we nog even met de HAP aan de telefoon omdat M ineens bijna niks meer met zijn arm kon, pijnscheuten had en helemaal naar werd. Gelukkig gaat het nu wat beter.
We hebben al een keer eerder pulled pork gemaakt maar toen heeft het van 7.00 tot 2.30 op de bbq gelegen.
Gefeliciteerd met S 🥳🎉🥳
Oops, dagje te vroegquote:Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef BE het volgende:
[..]
Morgen he.![]()
Wat naar van M joh, wat eng lijkt me dat.
Hier zit de pulled pork ondertussen in de slowcooker. Over 5 uurtjes is het klaar.
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oops, dagje te vroeg![]()
Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.
[ afbeelding ]
Deze duurt nog wel een paar uur.
Kern is nu 66 op plek 1 en 71 op plek 2.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als het vlees te lang in 'the zone' blijft hangen kun je 'm altijd inpakken in alufolie als de kerntemperatuur 70-75 graden is.
Snel, bedenk een goedlopende opsom!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste bankje van 2021?!?
Nu deze lekker snel vol maken
De was!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Snel, bedenk een goedlopende opsom!
Goede voornemens?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
26 boeken lezen (in het kader van SMART geformuleerde voornemensquote:Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Goede voornemens voor het nieuwe jaar!
Ik begin.
Bijblijven met de was (dit is géén wasopsom!).
Meer bewegen.
Geen idee las het in de fb sc paginaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Is Zeeman open ja? Op de site zie ik ze niet...
Hoi Amarantaquote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Meer bewegen. Minder boos. Meer doorzetten. Gezonder eten. Minder vloeken.
Nou, stel hij is besmet. Dan heeft hij wel z’n champie binnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef exode het volgende:
Ik net als een dolle naar de Etos om ORS en nog wat spul te halen. Staat er een man achter me te rochelen, hoesten, te niezen, de hele rambam. Wat koopt ie? Zelftesten want hij moest nog even testen zei hij tegen de kassa mevrouw. En bovenop me staan he. Hem niet zo vriendelijk verzocht heel snel, heel veel afstand te nemen, dat deed ie gelukkig. Pakte ik mijn fiets en zag hem de volgende deur ingaan: de slijter.
Wat is er mis met dit soort mensen?
Toch een goede voornemen, dat soort mensen meppen. Met een stok van 1,5 meter.
Dit ook!!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
Ik doe meequote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oops, dagje te vroeg![]()
Ja hij stond echt te shaken van de pijn. Nu gaat het wel weer.
[ afbeelding ]
Deze duurt nog wel een paar uur.
quote:
Dat zou voor mij het voornemen van meer seks alweer aardig saboteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.
Maar wel opruimen na seks.
Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent.
Ja als je het altijd beneden doet moet je wel de boel enigszins netjes achterlaten.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef PKM het volgende:
Goede voornemens, meer seks, minder opruimen.
Maar wel opruimen na seks.
Ook op de valreep geleerd dit jaar: Sorteer geen Legobak als je al oorpijn hebt. En ga niet in een draaimolentje in de speeltuin als je verkouden bent.
Waar koop je die?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef exode het volgende:
kinderen die zichzelf behoorlijk kunnen vermaken
Die van mij wel morgen! Die is nu nog wakker omdat oud en nieuw zo spannend is...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In de winkel naast die ene waar je kinderen kunt kopen die tot na 7.00u slapen.
Toeval of zo om gevraagd?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef F_r het volgende:
Ik kocht een staatslot en de cijfers zijn ES nou als dat geen geluk brengt
Dat is dan wel toevalligquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef F_r het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de letters niet kiezen. In ieder geval heb ik ze niet gekozen
Op zich is het wel weer een mooi moment om na de feestdagen weer even kritisch te kijken naar welke dagelijkse realiteit je terug gaat/wiltquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem, ga ik niet op 1 januari zitten wachten😁
Kwam gratis bij de shitload aan speelgoed wat ze hier hebben.quote:
Oh, solo vakantie! Dat lijkt me ook zo heerlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik doe ook niet aan voornemens. Wel plannen. In 2022 wil ik mijn eerste tatoeage laten zetten en een kleine solo vakantie nemen. Dat laatste beloofde ik mezelf al jaren voor als ik klaar was met borstvoeding. De jongste is eind augustus gestopt en ik heb een boeking voor Berlijn in februari, maar ik moet nog maar zien of dat door kan gaan natuurlijk.
Ja, nu ergens naar toe gaan heeft weinig zin, ik hoop in de toekomst ook een keer een nachtje weg te gaan in m’n eentje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:00 schreef vencodark het volgende:
Een paar dagen alleen weg lijkt me ook wel chill.
Moet er wel wat te doen zijn.
Beetje late reactie, maar balen zeg. Bij mij is het echt een wondermiddel. Ik lees ook wel dat het soms eerst even averechts werkt maar dat het daarna alsnog goedkomt, maar ja, dan moet je dus wel eerst even door wat stinkdagen heen. Lijkt me ook niet fijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 04:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd wegens sympathiek maar ik ging er zelf onwijs van stinken dus durfde het niet eens op puberkind te proberen. Zonde vond ik dat.
Niet meer op Oudjaarsdag doen, maar een paar dagen eerderquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:28 schreef Nijna het volgende:
Goede voornemens...
Ik heb me voorgenomen om geen wafels meer te bakken. Ik sta voor de zoveelste oudjaarsdag jankend in de keuken omdat die dingen niet uit dat ijzer willen, maar ik zal volgend jaar wel weer zwichten...
Kunnen we de klok niet gewoon in 1 keer naar 3 januari zetten, 10 is ook goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:37 schreef lunapuella het volgende:
Ik maakte net mijn boosterafspraak en kan vanmiddag al terecht, ik ga vers geprikt het nieuwe jaar in
Tnx, misschien werkt dat beter. De klus is weer geklaard, maar mn batterij is leeg. Straks maar even blokje om of stukje fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet meer op Oudjaarsdag doen, maar een paar dagen eerder
Dat is snel! Ik kon vanaf vandaag ook eindelijk een afspraak maken en kan volgende week donderdag, vond ik ook al aardig snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:37 schreef lunapuella het volgende:
Ik maakte net mijn boosterafspraak en kan vanmiddag al terecht, ik ga vers geprikt het nieuwe jaar in
S heeft ook een periode gehad dat hij het echt heel veel deed. Handen, vingers, polsen en nek. En ik vind het zoooooo vreselijk...quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:05 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter knakt overigens super obsessief met haar voet. En nee. Niet een keer maar gewoon constant. Ook als ze loopt bij elke stap die ze zet.
En met haar nek en haar pols. (Pols en nek zou zomaar door de telefoon foetus houding op de bank kunnen komen)
Terwijl ik dit typ ookal weer 10 keer geknakt. Ze zegt dat ze het moet doen.
En als ik er wat van zeg wordt ze boos. Maar het gewoon een super onprettig geluid (voor mij in ieder geval) om te horen.
We gaan maandag naar de fysio maar ik denk niet dat die iets kan betekenen.
/einde dagboek
Moest het gewoon kwijt. Ze zit naast me en ik word gewoon echt agressief van het constante geknak
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Phaidra het volgende:
Rome voelt als thuiskomen, ik kan het niet anders uitleggen.
Gek hè, dat je zoiets kan voelen in een vreemde stad. Maar zo was het precies!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:32 schreef Amsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helemaal dit. De eerste keer in Rome dacht ik 'ik ben thuis'.
Man en ik zouden er eind maart 2020 weer heen gaan, voor het eerst een weekje weg zonder de kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Knakken is ook enorm opluchtend. Ik heb 2 vingers die ik ook weleens knak. Voelt daarna heel fijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lekker knakken, zuurstof tussen de gewrichten, ben je weer lekker soepeltjes erna..![]()
Het is een rot geluid eens, maar zeg dat tegen mijn collega's, die gaan dan expres zitten knakken naast me
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:24 schreef Cathmar het volgende:
Heb je het idee dat het een soort controle dingetje zou kunnen zijn amaranta? Ik zou daar ook vrij slecht tegen kunnen.
Zo had de dochter van een vrienden de laastste weken een soort van zelf aangeleerde hoest. Echt een rot geluid. Heel de dag lang. Kno, huisarts, fysio, logopedie verder… niets te vinden of aan te doen. Lekker ook in deze tijd dat hoesten.
Ik heb wel zin in het nieuwe jaar! Hoop dat het voor jullie allemaal een leuke jaarwisseling wordt!
Uuurgh smakken. Ik ben echt zo misofoon. Het is vast geen woord. Maar ik ben het.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef vencodark het volgende:
Mijn schoonvader smakt de laatste tijd heel erg met zijn mond/kunstgebit. Hele dag door.
Mijn schoonmoeder wordt er gek van.
Ze hebben (of hadden) ook een verpakking met 4 geuren testers, dan kan je ze uitproberen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef amaranta het volgende:
Ik ga de loveli eens bestellen. Dochter wil de apple blossom.
Ik wil er voor mezelf ook een bestellen
Ik vraag me af, hoe steekt ruikt de fresh cotton? Ik hou niet van geurende deo. Kan ik dan beter de geurloze sensitive skin nemen?
Welterusten exode. Dat 2022 maar jullie jaar mag worden!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:02 schreef exode het volgende:
Kinderen slapen.
Verloofde slaapt half.
Ik zit met een 0.0 beneden.
Toch maar niet de matrassen naar beneden gehaald. Het klonk leuk, maar bleek praktisch onhaalbaar. (Verloofde durft niet zonder mij te slapen nu)
Er wordt de hele dag al flink geknald maar niet in onze straat. Maar echt van die halve bommen en ook veel sirenes steeds.
Ik kijk wel of de kinderen wakker worden vannacht. Zo ja dan hoop ik dat we wel wat kunnen zien en niet die debiele bommen.
Ik ga zo ook naar bed, doodmoe. Geniet er allemaal van en je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Tot volgend jaar, we gonna rock 2022!
Ik vroeg net of we al naar bed konden... die blikken vertelde me duidelijk van niet...quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je kinderen klaarwakker op de bank zitten terwijl je zelf eigenlijk naar bed wil?
Volgens mij wordt er hier net als vorig jaar weer met carbid geknald. Echt! In een woonwijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Vicky het volgende:
Hier waren ze net aan het slepen met kerstbomen en pallets. Vervolgens stond de boel in de fik op het grasveld voor ons huis. Volgens mij zijn ze weer weg.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vroeg net of we al naar bed konden... die blikken vertelde me duidelijk van niet...
De mijne slaapt door alles heen, ze wil wel wakker worden gemaakt, dus dat doen we dan ook maar, ging vorig jaar ook goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je kinderen klaarwakker op de bank zitten terwijl je zelf eigenlijk naar bed wil?
Hier wilde ze perse opblijven... die kleine is koppig maar stort nu wel bijna om... wordt morgen vast een oergezellige dagquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
[..]
De mijne slaapt door alles heen, ze wil wel wakker worden gemaakt, dus dat doen we dan ook maar, ging vorig jaar ook goed
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef Amsel het volgende:
Slaap lekker😊quote:
Alleen legaal vuurwerk was verboden hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is hier echt veel te merken van het vuurwerkverbod🤪
Vind je dat erg dan? Ik vind niets zo erg dan weer weken lang dat verplichte en ongemeende "ennogdebestewensen!" van Jan en allemanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Ik heb gewoon al klanten en niemand die ook maar gelukkig nieuw jaar zegt, dus dit jaar zal wel even kut zijn als het afgelopen jaar verder. People are assholes
Het zou in mij niet opkomen om meteen iemand van een klantenservice te beginnen te commanderen over billendoekjes die niet bij de post zaten gisteren, op nieuwjaarsochtend vroeg zonder toch gelukkig nieuw jaar te typen even. Maar ja. Het blijkt dat ik daar alleen in sta.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Vind je dat erg dan? Ik vind niets zo erg dan weer weken lang dat verplichte en ongemeende "ennogdebestewensen!" van Jan en alleman
Ik wil gewoon vanuit huis werken, ik deal er wel mee hoor, ooit na die lockdown zullen de mensen wel weer wat normaler gaan doen en zullen we minder uren mogen draaien, hoop ik dan toch.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:37 schreef SQ het volgende:
Zou je niet eens werk gaan zoeken wat je leuk vindt?
Misschien stonden zij deze nieuwjaarsochtend wel met hun handen de poep van de muren te schrapen omdat er geen doekjes warenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zou in mij niet opkomen om meteen iemand van een klantenservice te beginnen te commanderen over billendoekjes die niet bij de post zaten gisteren, op nieuwjaarsochtend vroeg zonder toch gelukkig nieuw jaar te typen even. Maar ja. Het blijkt dat ik daar alleen in sta.
Ik wens ze de tering, maar gewoon hardop, ik zit op chat, horen ze niet <3
Vroeger kwamen ze je kussen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Vind je dat erg dan? Ik vind niets zo erg dan weer weken lang dat verplichte en ongemeende "ennogdebestewensen!" van Jan en alleman
Hahaha ja those were the daysquote:
Ik weet niet of ik "ook zo iemand ben". Ik ben in elk geval niet heel bewust krampachtig bezig met dat bestewensen gedoe. En da's dan niet omdat ik mensen haat, maar meer omdat het me niet zo raakt denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vanuit huis werken, ik deal er wel mee hoor, ooit na die lockdown zullen de mensen wel weer wat normaler gaan doen en zullen we minder uren mogen draaien, hoop ik dan toch.
Als ik op een kantoor met mensen moet gaan zitten sta ik helemaal niet voor mezelf in.
Maar goed, jij bent ook zo iemand die niet iemand die je helpt op een ochtend als deze niet een gelukkig nieuw jaar of de beste wensen wenst dus?
Het is echt mijn eigen fout dat de mensheid me altijd zo tegen valt denk ik dan
Als iemand je loopt af te katten zonder überhaupt normaal gedag te zeggen, kan je diegene wel schieten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:57 schreef SQ het volgende:
Het zijn gewoon loze woorden voor mij. Ik vind iemand die goedemorgen zegt ook prima vriendelijk. Maar ik word niet boos als iemand me geen goede morgen wenst. Ik ga er dan in elk geval niet van uit dat diegene me slechte dingen toewenst ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als iemand je loopt af te katten zonder überhaupt normaal gedag te zeggen, kan je diegene wel schieten.
Op mijn werk zijn genoeg mensen die alleen zeggen: “Broodje! Soep”! Of zelfs alleen maar wijzen.
Ja tuurlijk, als ze je echt afblaffen is dat niet leuk, dat snap ik best. Ik heb ook veel in winkels gewerkt en het is best prettig als men een beetje de algemene fatsoensnormen hanteert. Maar geen gelukkig nieuwjaar zeggen staat voor mij niet direct gelijk aan afblaffenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als iemand je loopt af te katten zonder überhaupt normaal gedag te zeggen, kan je diegene wel schieten.
Op mijn werk zijn genoeg mensen die alleen zeggen: “Broodje! Soep”! Of zelfs alleen maar wijzen.
Joep die heeft de hele avond liggen chillen. Heeft nog even door het raam staan kijken. Ging heel goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:17 schreef F_r het volgende:
Hier ook siervuurwek. Mijn vader bleef een beetje mopperen dat hij alleen kindervuurwerk had want verbod.
@:amatanta hoe ging het met joep
Gekke vraag misschien, maar zouden mensen ook kunnen denken dat je een chatbot bentquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik wens het hun trouwens wel maar het is alleen maar WAAR IS ME PAKJE of wanneer is me geld weer op me rekening
Daar heb jij geen chat voor nodig ❤❤❤❤quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:14 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik in klantenservice chats ook veel lomper over kom dan over de telefoon.
Nee, ik weet het wel zeker
Ik weet wel wie ik koekjes zou geven hier en wie nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer overigens wel attent te zijn. Dus als de klantenservicepersoon zegt.
Hallo met Jim waarmee kan ik u van dienst zijn. Dan zeg, hoi Jim. Nou het zit zo….
Ik vind het nl ook fijn als dit bij mij gedaan wordt.
Maar hoezo moet je iemand koekjes geven? Ik heb gewoon liever een bol.com bon van 10 euroquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik koekjes zou geven hier en wie niet
Goeiemorgen SQ.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:57 schreef SQ het volgende:
Het zijn gewoon loze woorden voor mij. Ik vind iemand die goedemorgen zegt ook prima vriendelijk. Maar ik word niet boos als iemand me geen goede morgen wenst. Ik ga er dan in elk geval niet van uit dat diegene me slechte dingen toewenst ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je iemand koekjes geven? Ik heb gewoon liever een bol.com bon van 10 euro
Nee hoor, ik ben ook niet anti vriendelijkheid, wel fascinerend dat het kennelijk zo gelezen wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeiemorgen SQ.
Gelukkig nieuwjaar.
De beste wensen.
Dat al je dromen maar mogen uitkomen
Word je hier dan ook een tikje onpasselijk van? Of heb ik daar te weinig smileys voor?
Jamaar bij bol staat altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer overigens wel attent te zijn. Dus als de klantenservicepersoon zegt.
Hallo met Jim waarmee kan ik u van dienst zijn. Dan zeg, hoi Jim. Nou het zit zo….
Ik vind het nl ook fijn als dit bij mij gedaan wordt.
Dus dan staan er meestal al 3 berichten van mij voor er überhaupt iemand is.quote:we zoeken een medewerker voor je, begin alvast te typen
Ik ben gewoon al de hele ochtend onpasselijk van een halve fles bubbels, ik wilde mijn smart delenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook niet anti vriendelijkheid, wel fascinerend dat het kennelijk zo gelezen wordt
Ik word alleen niet boos als iemand geen goedemorgen of gelukkig Nieuwjaar zegtminor differences
Gemiddeld een wachtrij van 120 klanten of zo, en we hebben meerdere chats tegelijk open hoor, maar goed, dat hoeven de klanten niet te weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar bij bol staat altijd
[..]
Dus dan staan er meestal al 3 berichten van mij voor er überhaupt iemand is.
Ooooh, zooo😆quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Alleen legaal vuurwerk was verboden hè
Ha! Maar nu weten we het wel!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gemiddeld een wachtrij van 120 klanten of zo, en we hebben meerdere chats tegelijk open hoor, maar goed, dat hoeven de klanten niet te weten natuurlijk.
Ik haat bots.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:31 schreef exode het volgende:
Ik heb al zo vaak dingen als 'pakket niet aangekomen', 'mango bedorven' of 'waar is mijn geld' getikt in een chat voordat ik door had dat er een persoon achter zat.
Ik vind het eerlijk gezegd ook veel fijner als ik eerst door een bot wordt opgevangen, vaak lost dat het al op namelijk.
Via Marktplaats krijg je ook vaak van die kortaf berichten, ik haal dan best veel plezier uit op dezelfde manier reageren.
Haha, mooi was die jeugdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al de hele ochtend onpasselijk van een halve fles bubbels, ik wilde mijn smart delen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou het ook vrij treurig vinden als het niet zo was. Als je als klantenservice medewerker moet gaan zitten wachten op het tempo waarmee de gemiddelde gebruiker chat, word je duur betaald voor je tijd.
Waarom heeft jouw buschauffeur een kroon op?!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik stap zonet in de bus en IK HEB GEWOON GELUKKIG NIEUWJAAR WAT HEEFT U EEN
MOOIE KROON OP, gezegd tegen de buschauffeur en ze zei gewoon GELUKKIG NIEUWJAAR terug.
Dat dit kan in Nederland!!!
Ik ben niet zo goed in dingen zoeken op websites.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik haat bots.
Maar ik heb meestal ook een vrij specifieke vraag die ik in de faq niet zelf kon terugvinden.
Omdat ze badass is? Geen idee. Was zo’n diadeem met happy newyear.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw buschauffeur een kroon op?!
Die link zie ik effe niet, eigenlijk…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat is er zo een die op zijn 10e mensen met honden met vuurwerk staat te bekogelen, sterkte!
Ik snap eerlijkgezegd niet zo goed wat de drang van een kind om buiten te willen spelen te maken heeft met het bekogelen van honden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat is er zo een die op zijn 10e mensen met honden met vuurwerk staat te bekogelen, sterkte!
Dat vind ik ook nogal een grote sprong als ik eerlijk ben...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja omdat dat is wat veel kinderen op een dag als vandaag doen, het is niet voor niets dat de meeste ongelukken met kinderen pas na oud en nieuw gebeuren. Normaal is kind 24/7 buiten aan het spelen, maar elk jaar rondom oud en nieuw zit hij om deze reden een paar dagen binnen. Zo kan hij ook geen mensen met honden bekogelen als dat überhaupt in zijn hoofd op zou komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij mag toch niet naar buiten omdat hij dan vuurwerk gaat zoeken?
Wat een vreemde conclusie. Ik zie er niets anders in een creatief ventje maar niet dat hij meteen een hooligan wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees niet anders als kattenkwaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Nu denk ik bijzonder omdat ik honden heb?
Oh boy.
Nee hoor, dat is niet zomaar bedacht, dat is bewezen psychologiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind klantenservice werk juist leuk. Ik heb het jaren gedaan en ben sinds 2 jaar weer een support-medewerker. Qua status een enorme stap terug, maar het is wat ik graag wilde doen.
Tuurlijk ook wel eens frustrerend, maar ik vind het leuk dat je elke dag moet puzzelen om zo snel mogelijk te begrijpen wat het probleem is en om oplossingen te zoeken.
En ik maak er ook een sport van om de gesprekken zo kort en efficiënt mogelijk te houden. Waar ik een uitgesproken hekel aan heb (en wat veel collega's van mij doen) is dat obligate: "Vervelend om te horen dat u een probleem heeft met ....". Dat sla ik altijd over. Ergens is er iemand die bedacht heeft dat dat het toverzinnetje is om boze klanten weer blij te maken. Ik denk altijd dat ze daar niks voor kopen en gewoon een oplossing willen.
Neuh, je denkt sowieso wel bijzonder somsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Nu denk ik bijzonder omdat ik honden heb?
Oh boy.
Dit inderdaad ja. Ik heb er zelf ook een hekel aan als iemand bij een klantenservice het tegen mij zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zomaar bedacht, dat is bewezen psychologiehet erkennen van iemands problemen zorgt er voor dat ze zich veel welwillender naar jou opstellen en de oplossing makkelijker accepteren
En het is ook een manier om meteen te dubbelchecken of je inderdaad goed begrepen hebt wat het probleem is, zodat de ander zich lekker gehoord voeltquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zomaar bedacht, dat is bewezen psychologiehet erkennen van iemands problemen zorgt er voor dat ze zich veel welwillender naar jou opstellen en de oplossing makkelijker accepteren
Klinkt als een goed plan en die choco klinkt als een meer dan prima plan 😊.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Books1 nu hangt hij inderdaad de hele dag om me heen. Ik loop momenteel op het strand met hem. Heerlijk weer om te wandelen en hij kan lekker even wat energie kwijt.![]()
Ik verheug me nu al op de warme choco die ik zo ga halen.
Precies dat laatste. Ik merk dat het gewoon een obligaat standaardzinnetje is geworden zonder dat daar enige betekenis meer achter zit. Ik heb echt veel zelfvertrouwen in mijn werk en weet gewoon dat ik er goed in ben en dat ik mensen ook echt help en ook ruiterlijk (en gemeend) mijn excuses aanbied als er aan onze kant iets mis is gegaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En het is ook een manier om meteen te dubbelchecken of je inderdaad goed begrepen hebt wat het probleem is, zodat de ander zich lekker gehoord voelthet is een trucje, maar om de een of andere reden werkt het wel
al moet je het natuurlijk wel een beetje overtuigend brengen.
Voor zoon heb ik deze:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef F_r het volgende:
Dat is zeker creatief nikki
Ik wens de klantenservice medewerkers altijd nog een goede werkdag. Vaak krijg je bij een klantenservice te staan typ hier u bericht met naam, adres enz enz dan heb ik dat al getypt voor er een medewerker is.
@:vencodarkvoor je man
@:ingrid hoe is het met de pijn?
@:exode dat het maar snel beter mag gaan met je vriendin
@:sq hoe is het thuiswerken icm de kinderen thuis gegaan?
Andere vraag sac heeft lang steilhaar en flink meer haar dan dat ik heb maar het klit ontzettend welke borstel is nu echt fijn? Na net weer een heel gevecht ben ik er klaar mee.
Ja dit. Hier kan ik niet omheen denken geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:56 schreef vencodark het volgende:
Een 7 jarige klimt uit het raam om willens en weten de regels van zijn ouders te negeren.
En die regels waren er niet zonder reden.
Dit complimenteren vind ik opvallend. Misschien had je ‘erbij moeten zijn’.
Maar als mijn zoon van 8 zoiets zou flikken… holy moly.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga nu maar eens de champagne bubbeltjeschardonnaykaasfondu en oliebeignets uit mijn systeem hollen. Ik ga alle mede-hardloopgekkies de beste wensen toeschreeuwen
Mijn man had hem al aangesproken toen hij hem van het schoolplein viste, dus voor mij is het dan niet meer nodig hem weer een standje te geven. Uiteraard heb ik na mijn compliment wel even gesproken met hem en uitgelegd waarom dit niet zo'n handige actie was.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:56 schreef vencodark het volgende:
Een 7 jarige klimt uit het raam om willens en weten de regels van zijn ouders te negeren.
En die regels waren er niet zonder reden.
Dit complimenteren vind ik opvallend. Misschien had je ‘erbij moeten zijn’.
Maar als mijn zoon van 8 zoiets zou flikken… holy moly.![]()
Die heb ik maar ik vind hem niet fijn. Komt misschien omdat ik linkshandig benquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Voor zoon heb ik deze:
https://www.etos.nl/produ(...)-maxi-120235162.html
Hij heeft lang middeldik haar en hij weigert een andere borstel dan deze. Ook na het haarwassen conditioner er in.
Zelf borstelt hij zn haar voor, zeg maar, en daarna haal ik de klitten eruit. Maar het blijft een kutklus😉
Ik was gewoon te lui om te typenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij welke bakker ben jij geweest? Getver.
Gaat vast iets verder dan je wil gaan, maar stoppen met shampoo gebruiken en naast een gewone borstel elke dag uitgebreid borstelen met varkenshaarborstel maakt supergezond glanzend haar dat duizend minder klit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef F_r het volgende:
Andere vraag sac heeft lang steilhaar en flink meer haar dan dat ik heb maar het klit ontzettend welke borstel is nu echt fijn? Na net weer een heel gevecht ben ik er klaar mee.
Dat werkt wel, maar (bij mij) alleen als het enigszins oprecht lijkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Die varkenshaarborstel heb ik zelf maar kom ik niet mee door haar haren. Wij wassen haar haren niet heel veel maar na gourmet moet het toch. Maar ook zonder het te wassen zitten er heel veel klitten in. Ze slaapt al met een losse vlecht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat vast iets verder dan je wil gaan, maar stoppen met shampoo gebruiken en naast een gewone borstel elke dag uitgebreid borstelen met varkenshaarborstel maakt supergezond glanzend haar dat duizend minder klit.
Net geprobeerd met links en dat werkt idd minder.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Die heb ik maar ik vind hem niet fijn. Komt misschien omdat ik linkshandig ben
Tja. Ik ga niet zeggen dat je het anders moest doen hoor. Ieder z’n methode?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn man had hem al aangesproken toen hij hem van het schoolplein viste, dus voor mij is het dan niet meer nodig hem weer een standje te geven. Uiteraard heb ik na mijn compliment wel even gesproken met hem en uitgelegd waarom dit niet zo'n handige actie was.
Die spray gebruik ik ook. Volgens mij gebruik ik de meeste trucjes al cremespoeling of haarmasker en altijd klitspray. Maar echt sommige klittenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Net geprobeerd met links en dat werkt idd minder.
Dochter gebruikte altijd antiklit spray van gliss kur. Hielp bij haar goed en zij heeft heel dik lang haar. Ben alleen te lui om dat bij zoon te gebruiken 😅
Wij hebben er daarom 2. Mijn ene heeft zulk oneindig dik haar dat de gewone, grote borstel er niet doorheen komt, maar de kleine borstel is steviger, de haren veren niet mee, dus die wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:15 schreef F_r het volgende:
[..]
Die varkenshaarborstel heb ik zelf maar kom ik niet mee door haar haren. Wij wassen haar haren niet heel veel maar na gourmet moet het toch. Maar ook zonder het te wassen zitten er heel veel klitten in. Ze slaapt al met een losse vlecht.
https://www.kruidvat.nl/t(...)aarborstel/p/4955161quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Die heb ik maar ik vind hem niet fijn. Komt misschien omdat ik linkshandig ben
Uit allerlei onderzoek blijkt dat samen stevig op de donder geven echt niet effectiever is dan 1x duidelijk aangeven waar de grenzen liggen en verder liefdevol en positief benaderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Ik ga niet zeggen dat je het anders moest doen hoor. Ieder z’n methode?
Maar wij zouden hem dan weer beide goed op zijn donder geven ipv complimenteren en een strandwandeling met warme choco.![]()
Ik weet niet of ik er als moeder van gecharmeerd zou zijn als zo obv een anekdote geïmpliceerd werd dat mijn opvoedingskeuzes ertoe zullen leiden dat mijn kind een vandaal wordt.quote:Ik snap wel dat oh-oh vindt dat zoiets echt bestraft mag worden. De jongens die ze benoemde klommen vroeger misschien net zo goed uit het raam.
Ze zal niet letterlijk bedoelen dat je zoon nu al hetzelfde gaat doen.
Weet je, sommige dingen mogen echt niet, maar mijn ervaring is dat je het soms beter over een (heel) andere boeg kunt gooien om uit de situatie te komen. En dan later het gesprek aangaan (en evt consequenties/straf). Dus ik snap het wel, ook al zegt mijn gevoel dat dat niet klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Ik ga niet zeggen dat je het anders moest doen hoor. Ieder z’n methode?
Maar wij zouden hem dan weer beide goed op zijn donder geven ipv complimenteren en een strandwandeling met warme choco.![]()
Ik snap wel dat oh-oh vindt dat zoiets echt bestraft mag worden. De jongens die ze benoemde klommen vroeger misschien net zo goed uit het raam.
Ze zal niet letterlijk bedoelen dat je zoon nu al hetzelfde gaat doen.
I know😖. Ook leuk als er iets plakkerigs in zit. Heb ik niet gedaan hoor mam! Neuh, ik smeer het in je haar🤪quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:23 schreef F_r het volgende:
[..]
Die spray gebruik ik ook. Volgens mij gebruik ik de meeste trucjes al cremespoeling of haarmasker en altijd klitspray. Maar echt sommige klitten
Omgquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo, de toon voor dit jaar is weer gezet. Mijn zevenjarige mag vandaag niet naar buiten omdat we weten dat hij dan vuurwerk zou gaan zoeken op straat. Kind was boos, ging stiekem naar buiten. Man heeft kind van straat geplukt en binnen geplant. Kind zat boven - dachten we. Ik loop naar boven om met kind te praten, blijkt hij via het raam in onze slaapkamer op de uitbouw geklommen te zijn. Ik zag hem nog net de hoek om rennen met zijn vriendje. En deze is dus 7 hè.Toen hij wederom van straat geplukt was door mijn man heb ik hem maar complimenten gegeven voor zijn creativiteit en ontsnappingskunst. Die glimlach op zijn snoet, priceless.
Maar echt mensen, ik vrees nu al voor deze als puber.
Denman brush. Duur maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef F_r het volgende:
Ik wens de klantenservice medewerkers altijd nog een goede werkdag. Vaak krijg je bij een klantenservice te staan typ hier u bericht met naam, adres enz enz dan heb ik dat al getypt voor er een medewerker is.
Dat puzzelen is zeker leuk. Ik doe ook een soort klantenservice werk, maar dan B2B en semi-overheid. Dus ik heb nooit eindgebruikers aan de telefoon of mail (Thank God). Hooguit een pissige bestuurder die denkt dat iedereen voor hem door het stof gaat. Maar aan alles merk je dat dat ook geen fuifnummers zijn buiten de kantooromgevingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind klantenservice werk juist leuk. Ik heb het jaren gedaan en ben sinds 2 jaar weer een support-medewerker. Qua status een enorme stap terug, maar het is wat ik graag wilde doen.
Tuurlijk ook wel eens frustrerend, maar ik vind het leuk dat je elke dag moet puzzelen om zo snel mogelijk te begrijpen wat het probleem is en om oplossingen te zoeken.
En ik maak er ook een sport van om de gesprekken zo kort en efficiënt mogelijk te houden. Waar ik een uitgesproken hekel aan heb (en wat veel collega's van mij doen) is dat obligate: "Vervelend om te horen dat u een probleem heeft met ....". Dat sla ik altijd over. Ergens is er iemand die bedacht heeft dat dat het toverzinnetje is om boze klanten weer blij te maken. Ik denk altijd dat ze daar niks voor kopen en gewoon een oplossing willen.
Ik kan morgen al in Utrecht als ik wil. Maar ik weet nog niet of ik wil. Vind het echt heel lastig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:48 schreef Declan-Harp het volgende:
1991 mag ook eindelijk, kan maandagmiddag al terecht
Ja wel 10euroquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:
@:fr had je nog prijs op je Oudejaarslot? Wij 5 euro
En dan d3 of d4?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denman brush. Duur maar dan heb je ook wat.
Je moet niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik kan morgen al in Utrecht als ik wil. Maar ik weet nog niet of ik wil. Vind het echt heel lastig.![]()
Er zijn pagina’s waar je dat op kan invullen en dan krijg je de juiste borstels die bij je past. Ik ken het haar van je dochter niet dus ik weet niet of ze een D3 of een D4 moet nemen. Ik zal even kijken welke ik zelf heb. In ieder geval een met negen rijen.quote:
¤50 hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:
@:fr had je nog prijs op je Oudejaarslot? Wij 5 euro
Ik heb ooit een auto-ongeluk gehad waarna ik ook niet zelfstandig naar de wc, omdat ik simpelweg niet kon staan. Dus ik snap je heel goed!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:32 schreef exode het volgende:
Ik doe maar wat als opvoeder dus aan mij heb je echt niets Nikki, ik zou er stiekem wel om moeten lachen geloof ik. Ook omdat ik als kind niet bepaald een goede luisteraar was. Maar ik heb nooit echt gekke dingen gedaan. Nooit drugs, niets met vuurwerk, niets waarvoor je een strafblad kan krijgen.
En mijn ouders waren echt heel streng, ik werd daar blijkbaar juist opstandig van.
Geen staatslot dit jaar, wel kraskalenders, verloofde moest vanaf 23 december nog 1 ster, die kwam natuurlijk niet meer![]()
En YES, ik heb net een beetje van geluk gehuild, verloofde kan alleen naar de wc zonder wiebelbenen. Dat klinkt heel basaal maar geeft met name mij wat vrijheid. Ik kan morgen B wegbrengen naar mijn zus voor het logeren anders zou ik die uren echt niet weg kunnen zijn.
Go 2022!
Bedankt voor het vragen. Nog steeds niet best, aardig hetzelfde nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef F_r het volgende:
Deze aanpak werkt T veel beter dan hem nogmaals afbranden. Een paar gesprekken met de kinderpsycholoog afgelopen jaar hebben echt een positieve invloed op man en mij gehad als het gaat om het opvoeden van T. Een van de belangrijke dingen die we daaruit hebben meegenomen is: één ouder spreekt hem aan, de ander bemoeit zich niet met die situatie. En ja, dat is soms écht verrekte lastig, maar we zien de positieve effecten ervan dagelijks, dus dat helpt. We proberen sinds een paar maanden nog meer de focus te leggen op de positieve dingen i.p.v. de negatieve en daar hebben we letterlijk al een ander kind door gekregen. Natuurlijk gaat het soms nog weleens mis, zoals vandaag, maar dat hoort ook gewoon bij het leren en ontdekken. En T is daarin misschien iets extremer dan andere kinderen (lees: hij heeft denk ik ook de ontdekkingsgenen van zijn tweelingbroer ingepiktquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uit allerlei onderzoek blijkt dat samen stevig op de donder geven echt niet effectiever is dan 1x duidelijk aangeven waar de grenzen liggen en verder liefdevol en positief benaderen.
Ik vind het juist wel tof dat Nikki in staat is om op zo'n moment nog zo te reageren op haar ongehoorzame. Ik weet niet of ik het op dat moment in me zou hebben.
Dat stimuleert een kind een stuk meer om die creativiteit en durf op een positievere manier in te gaan zetten ipv nog stiekemer te worden.
[..]
Ik weet niet of ik er als moeder van gecharmeerd zou zijn als zo obv een anekdote geïmpliceerd werd dat mijn opvoedingskeuzes ertoe zullen leiden dat mijn kind een vandaal wordt.
Ik ook niet, maar vrees voor mijn cyclus dus moet nog even afwegen welke voor- en potentiële nadelen ik het belangrijkst vind.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Je moet niks.
Tenzij je je QR wilt houden![]()
Ik ga gewoon, heb -nog- geen Corona gehad.
Zelfs voor een QR hoef je voorlopig nog niets. De jaartallen die nu vrijgegeven worden hoeven pas over een paar maanden een booster om een QR-code te houden. Wij kunnen ook al een afspraak maken, maar ik ga pas eind februari. Eerder heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Je moet niks.
Tenzij je je QR wilt houden![]()
Ik ga gewoon, heb -nog- geen Corona gehad.
Ik las laatst dit draadje erover op Twitter, ik moest aan je denken toen ik het las maar vergat het toen weer te delen. Geschreven door een gynaecoloog gespecialiseerd in o.a. menstruatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik kan morgen al in Utrecht als ik wil. Maar ik weet nog niet of ik wil. Vind het echt heel lastig.![]()
Ah dat was fijne info in die thread, dankjewel!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik las laatst dit draadje erover op Twitter, ik moest aan je denken toen ik het las maar vergat het toen weer te delen. Geschreven door een gynaecoloog gespecialiseerd in o.a. menstruatie.
https://threadreaderapp.com/thread/1473637890416689156.html?s=09 .
Daar moest ik gisteren vreselijk om lachen.quote:
quote:
Zeker lekker. Ga je er iets leuks voor jezelf voor kopen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Beste wensen voor 2022 iedereen! Ik heb 160 euro gewonnen bij de Staatsloterij, best lekker om het jaar mee te beginnen
Oh wat balen!quote:Op zondag 2 januari 2022 10:43 schreef Cathmar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!!
Ik begin het met ontzettende pijn van hernia en door mijn been naar voet. Het is een cyclus die zo moeilijk te doorbreken is. Ik wil fitter worden, afvallen (nodig!!) en kan amper bewegen. Weet even niet wat ik er mee moet. Zo rot.
Lukt zwemmen wel?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh wat balen!
Ook wel herkenbaar. Ik wil ook fitter worden en moet zeker afvallen, maar door mijn rug ellende (platen en schroeven) en fibromyalgie, durf ik niet te sporten. Bang dat de pijn van, vooral mij rug, weer erger wordt.
Ja die angst hè? Zo rot. Ik probeer nu maar wel te blijven bewegen maar dat is heel moeilijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh wat balen!
Ook wel herkenbaar. Ik wil ook fitter worden en moet zeker afvallen, maar door mijn rug ellende (platen en schroeven) en fibromyalgie, durf ik niet te sporten. Bang dat de pijn van, vooral mij rug, weer erger wordt.
Hey, dit klinkt heel bekend. Tweede hernia sinds maart. Echt niet te doen qua pijn en totale frustratie over het niet kunnen sporten en me niet fit voelen. Ik hing al met de neurochirurg aan de lijn om het "gewoon op te lossen", maar gelukkig duwde mijn neuroloog me gently in een traject via de pijnpoli. Een goede pijnstiller was eerst nodig om uit die vicieuze cirkel te komen van niet bewegen. Nu ben ik met een fysio aan het sporten, zowel fysiek als mentaal (aandacht besteden aan signalen van pijn, ontspannen etc). Inmiddels doe ik deadlifts en van alles en ben ik aan het afbouwen met de pijnstillers.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja die angst hè? Zo rot. Ik probeer nu maar wel te blijven bewegen maar dat is heel moeilijk.
Ook is het wel duidelijk dat ik hier hulp bij nodig heb. Hier vanaf te komen en core kracht opbouwen en afvallen. Dus daar ga ik deze week achteraan. Was in november bij een fysio geweest maar die belde de drie weken daarna af wegens ziekte (kan natuurlijk) en toen is mijn mentale staat weer dusdanig verslechterd dat ik geen nieuwe afspraak heb gemaakt. Waarom is het toch zo moeilijk om goed voor mezelf toe zorgen… Dus wellicht ook eens wat therapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |