Ik wil nooit naar mijn werkquote:Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eminem elvis hazes ik moet naar werk maar wil niet weg
Wat een humorist.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb hier een brief... van de belasting![]()
Hazes bij letterlijk ELK live optreden
Dit is de 1e versiequote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken deze versie niet. Heel ander tempo
Er is nooit een origineel van Hazes.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is niet het origineel toch van Hazes?
Dit heeft hij keurig met rijmwoordenboekje erbij zelf geschreven.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nah dit is een van de weinige nummers van Hazes die wel redelijk origineel zijn. wel gebaseerd op n ander nummer maar dit keer niet geheel overgenomen. Itt al zn andere noteringen in de top 2000 (no joke)quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
Hij zal het wel eens opnieuw opgenomen kunnen hebben. Deze klinkt wel meer echt 70's.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken deze versie niet. Heel ander tempo
Dit is wel de enige die door de jaren heen gezakt is volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch fijn dat Hazes zn dodenbonus al gehad heeft
Recht voor je raap-rap!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook NL hiphop classic Hoedenplank van Opgezwolle kunnen staan die ik net in een lijstje voorbij zag komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef AgeEll het volgende:
Dit is toch een klassieker jongens. Wat je smaak ook is
Hazes is geen grote naam? Of bedoel je dat juist?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de enige die door de jaren heen gezakt is volgens mij.
Het is wel echt een irritant fenomeen dat grote namen steeds maar bonussen opstrijken waardoor ze steeds maar weer hoger en hoger in de lijst komen.
Eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef AgeEll het volgende:
Eensch! Had morgen ook niet misstaanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef AgeEll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |