Ik heb het koud het is hier donkerquote:
En albumversiequote:
Dat maakt dit nummer nog een beetje dragelijk ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef DJ11 het volgende:
Mooi liedje wel, dat Thank You van Dido.
Die is ook vet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Op mijn verzamelcd zit ook een versie met Elton John.
Dat is pas inleven in het karakter.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien wel de clip die ik het vaakst heb gezien
En het betekende haar doorbraak (was het toch nog ergens goed voor). Overigens is Dido de zus van Rollo Armstrong, het brein achter Faithless.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat maakt dit nummer nog een beetje dragelijk ja.
Deze en Lose Yourself.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel ruim het beste nummer van Eminem.
Die vindt Mex nix.quote:
Sybjequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel ruim het beste nummer van Eminem.
het is eigenlijk heel simpel maar wel precies wat het nummer nodig heeft.quote:
Die nije Dei kwam niet meerquote:
Irritant he, heel herkenbaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan nog altijd elk woord meerappen. Behalve dat ik niet zo'n beste rapper ben en dus soms over de woorden struikel
Lose Yourself vind ik erg overrated.quote:
Vind ik de fijnste rapnummers, rustige beat waarover heen gerapt wordtquote:Op donderdag 30 december 2021 12:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is eigenlijk heel simpel maar wel precies wat het nummer nodig heeft.
Zei iemand kwartier?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat het al een uur en drie kwartier na elvis
Timing on point vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat het al een uur en drie kwartier na elvis
Heb ik ook op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
• Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche
Maar toen was het half twaalf.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef Isorden het volgende:
Ik weet toevallig dat dit elvis...
Kan nu alleen niet precies om 11:30:00 posten dat het half elvis
Uhhhm.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef Isorden het volgende:
Ik weet toevallig dat dit elvis...
Kan nu alleen niet precies om 11:30:00 posten dat het half elvis
quote:
Het wordt wel tijdquote:Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb ik ook op gestemdHelaas tevergeefs idd
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen was het half twaalf.
Ja daar ging iets misquote:
Whisky.quote:
Ja!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook NL hiphop classic Hoedenplank van Opgezwolle kunnen staan die ik net in een lijstje voorbij zag komen
Jawel?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is niet het origineel toch van Hazes?
altijd een meevallerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Isorden het volgende:
Trouwens @:MtheBassman die kater is reuze meegevallen
Doe beide maar niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook NL hiphop classic Hoedenplank van Opgezwolle kunnen staan die ik net in een lijstje voorbij zag komen
De 2001-editie?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier een brief vol met poeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |