Insgelijks.quote:
quote:Bij een vuurwerkincident in Haaksbergen is een 12-jarige jongen overleden, meldt de politie. Een andere jongen is naar het ziekenhuis gebracht. Een persoon is aangehouden.
Volgens de politiewoordvoerder hadden de kinderen geen schuld aan het incident. Ze waren omstanders terwijl een man een klaphamer gebruikt. Zo'n apparaat wordt gebruikt om bijvoorbeeld magnesiumpoeder te laten ontploffen.
"Ga maar eens buiten kijken, de buurman heeft vuurwerk"quote:
Ik zie dat Zippy zich uit boosheid bij GroenLinks heeft aangesloten. @Zipportalquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken in NWS
(ik sta op 5 likes)
Laat Zippy met rust.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie dat Zippy zich uit boosheid bij GroenLinks heeft aangesloten. @:Zipportal
Wat een woede in dat topic.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken in NWS
(ik sta op 5 likes)
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een woede in dat topic.
Ach ja het is NWS.
Geen warm bad daar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja het is NWS.
Ik ben er al om de vrede te stichten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja het is NWS.
Dan moet het wel goedkomen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er al om de vrede te stichten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er al om de vrede te stichten.
Hoe laat is hij te zien?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef tong80 het volgende:
Paprika chips in tha house. Denk dat Peter Pannekoek leuk wordt. Alvast beste wensen brothers.
Koop gewoon een fles champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Kut alle apple bandits uitverkocht
Skere tijden maat @Tjackaquote:
Extra vatbaar voor omikron.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Frietdag. Straks oliebollen. Heel de tafel vol met vreten, champagne, glühwein, whisky.
Ziek 2022 in.
Lidl heeft toch ook champagne, of anders bubbels uit een andere streek dan de Champagnestreek. Ander naampje, kan ook prima smaken.quote:
Heb je ook geen Coca Cola zero?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Kut alle apple bandits uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |