Veel te vroeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lenny
Je bent net op tijd voor de lunch
Eet smakelijk.
Sorry ik had toen al hongerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga nu pas lunchen hoor.
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo denk ik de laatste aflevering van seizoen 2 van The Witcher kijken.
Ga ik uiteraard plaatsen en ik zal je een mention geven!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2
Heb gisteren trouwens seizoen 1 afgezien.
Mijn review:
8/10
@:kingroland check deze review van The Witcher(Op jouw advies gekeken)
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]Top acteerprestaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.What can change the nature of a man?
Afgezien. @Scrummie is dit regionale spreektaal?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
afzien en 8/10 gaat iig niet samen, kortom waardeloze reviewquote:Op donderdag 30 december 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgezien. @:scrummie is dit regionale spreektaal?
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.
Je bent zelf vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.
In het Wheel of Time topic zijn ze woest op je nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Top acteerprestaties.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |