Zeg maar niets meer *pakt vol op de bek*quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef ok01 het volgende:
Hier heb ik wel mooie kroeg herinneringen aan![]()
Veel beterquote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dooooon't tell me what to do
And doooooon't tell me what to say
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is mijn favoriet, maar ik heb een reputatie te danken aan Kleine Jongen.
He peed on my rug!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Another One Bites the Dude!
[ afbeelding ]
Ajaciedenquote:
Dusty zong dit nummer ooit ook. You Don't Own Me.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Kopiko het volgende:
Arme Dusty Springfield, altijd pech met honden.
Stadspark is voor best grote concerten gebruikt hoor. Ik heb daar zelf Rolling Stones en Tina Turner gezien. Volgend jaar komt naast Green Day ook Guns N Rosesquote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja kan me niet voorstellen dat zo'n grote band als GD optreedt in enig welke gelegenheid in Groningen omdat ze allemaal kleiner zijn dan de status van die band
Dat is wél een leuk lied.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dooooon't tell me what to do
And doooooon't tell me what to say
And if I go out with youquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wél een leuk lied.
Dirty Dancing
Ja dat is wel accuraat jaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer *pakt vol op de bek*
Zoiets?
Is dat podium groot genoeg om ze naast elkaar te zetten?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Stadspark is voor best grote concerten gebruikt hoor. Ik heb daar zelf Rolling Stones en Tina Turner gezien. Volgend jaar komt naast Green Day ook Guns N Roses
Eigenlijk draait Zeg Maar Niets Meer volledig om het intro.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is mijn favoriet, maar ik heb een reputatie te danken aan Kleine Jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |