SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze wel maar verkopen ze niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Dries4Ever het volgende:
En weer verlaat een tevreden klant het pand
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Isie weg? Danki Dioz. Vreselijke gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Nu jij nog, bah.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Isie weg? Danki Dioz. Vreselijke gast.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zal zijn gejank missen-Reactie gemodereerd op basis van machtsmisbruik-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Plompzakker op 30-12-2021 11:48:52 ]
Pas goed op wat je tegen hem zegt broer, eenmaal je op het Excel lijstje staat wordt er met argus ogen gekeken naar je activiteit..quote:
Alom bekend alquote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pas goed op wat je tegen hem zegt broer, eenmaal je op het Excel lijstje staat wordt er met argus ogen gekeken naar je activiteit..
Pas maar op. Straks heb je een notequote:Op donderdag 30 december 2021 11:51 schreef pferdfahrer het volgende:
Kijk het is al begonnen, @:plompzakker
Innige deelneming!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Een strijder neer. Wat een abrupt einde van 2021.
Een grote chaos nu
Stop die maar hier (_O_)quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb je een note
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je zei in een ander topic friet, dus ik mag jou wel.
Onze smeerbeer van Fok!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wel een topic openen later he.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Even poepen in Pringles buis brb
Positieve note gezetquote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het ondanks dequote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Sfancta het volgende:
Het niveau Remlof wordt wel bij lange na niet aangetikt
Zijn 10minutemail wordt steeds afgekeurd krijg ik te horen achter de schermen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Plompzakker het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot jochem dit topic leest en met gebalde vuistjes een nieuw account maakt
anoniem_30122021101407quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef VarkensHart het volgende:
Is die gebant of is die echt dood wie praat me bij
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef Dries4Ever het volgende:
We gaan hem missen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rip de tegenmacht van fok. Bananenrepuforum nuquote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef VarkensHart het volgende:
Is die gebant of is die echt dood wie praat me bij
Je moeder had vannacht nog twee noten diep in der kut.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb je een note
Schrijf snel een review voordat je gebanned bent!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder had vannacht nog twee noten diep in der kut.
Plompzakken toch hahaaaatjes
Ik las "aids"quote:Op donderdag 30 december 2021 13:28 schreef Tyr80 het volgende:
Heb vernomen dat hij het erg zwaar heeft met ads nu.
Had vanmiddag een afspraakje met je pa in het frikadellenbos.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik gescheten heb en ik kijk omlaag (voor of achter, maakt niet uit) zie ik jou.
Zo praat je niet als een bejaarde vriend. Toon op de pas aub.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik gescheten heb en ik kijk omlaag (voor of achter, maakt niet uit) zie ik jou.
Doe hem de groeten van me.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Had vanmiddag een afspraakje met je pa in het frikadellenbos.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zo praat je niet als een bejaarde vriend. Toon op de pas aub.
Sow koekkoek!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Wil je als goede voornemen mij in je groene celkern zetten? En als het kan een aantal positieve notities erbij.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.
Begin maar eens met je account te verwijderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.
Sow KOEKOEKquote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Begin maar eens met je account te verwijderen.
Ok Wimquote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Sierd Sjoerd
Dat kan niet meer, ik heb een zaak aan mijn broek gekregen en die heb ik verloren.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wil je als goede voornemen mij in je groene celkern zetten? En als het kan een aantal positieve notities erbij.
Aansluiten bij de stoet van dwergen die Anoniem heet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Begin maar eens met je account te verwijderen.
Ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, ik heb een zaak aan mijn broek gekregen en die heb ik verloren.
Moest je op het matje komen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, want ik praat hier niet over.
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.quote:
Hield je ook wat bij op VIVA?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.
Deugniet. Je respect is bij deze +2 gestege.n.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.
Nee, ik zit maar op een forum. Maar nu einde verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hield je ook wat bij op VIVA?
Hahaaaaquote:Op donderdag 30 december 2021 17:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
Zuurstof bij je geboorte.
BIEM !!!!!
Scherpquote:Op donderdag 30 december 2021 17:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
BIEM !!!!!
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:21 schreef Rozevla het volgende:
Ja
BIEM !!!!!
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Scherp
Nu weer terug je hok in vlegel
Hangt ervan af welke functie eraan gekoppeld is, en welk VBA script waardoor je naam een bepaalde kleur krijgtquote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pas goed op wat je tegen hem zegt broer, eenmaal je op het Excel lijstje staat wordt er met argus ogen gekeken naar je activiteit..
Ik mag jou wel, ik vind dat jij de baas van KLB moet worden. All hail the rozevla enzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
BIEM !!!!!
Ik ga het nu doen :pquote:Op donderdag 30 december 2021 18:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer ga die UI die ik voor je gemaakt had eens gebruiken?
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
-Reactie gemodereerd op basis van machtsmisbruik-
Kim Jong-Plompzakkerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dacht een grap van jou, maar moest echt hard lachen toen ik zag dat het gewoon echt was
Wie ben jij dan? Je post als vogeltjesdansquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, ik vind dat jij de baas van KLB moet worden. All hail the rozevla enzo.
SOW die is er gloeiend bij nuquote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Je post als vogeltjesdans
Ben ik toch niet de enige die die mislukte Limburger al door hebquote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nu je het zegt, veel komt overeenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige die die mislukte Limburger al door heb
Laat hem lekker een fucking discord gaan dan. Kansloos figuur die JSquote:Op donderdag 30 december 2021 13:28 schreef Tyr80 het volgende:
Heb vernomen dat hij het erg zwaar heeft met ads nu.
Geen idee ik ben er sinds pakkembeet een 2011. Of zoiets? Ik vind rozevla gewoon echt een coole gast met zijn pakkende opmerkingen. Mag van mijn KLbaas worden ook als dat betekent dat jij dat niet bent he.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ok ik beken, waar blijft die prijs.quote:
Geregistreerd opdonderdag 5 november 2009 @ 12:34quote:Op donderdag 30 december 2021 21:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Geen idee ik ben er sinds pakkembeet een 2011. Of zoiets? Ik vind rozevla gewoon echt een coole gast met zijn pakkende opmerkingen. Mag van mijn KLbaas worden ook als dat betekent dat jij dat niet bent he.
HAHAHAHAHAHA WAT EEN JONKIE!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 5 november 2009 @ 12:34
![]()
![]()
En dan @:plompzakker
Geregistreerd opzaterdag 19 december 2015 @ 13:41
![]()
![]()
![]()
Registreren op 1234, dan moet je wel een echte baas zijn he.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 5 november 2009 @ 12:34
![]()
![]()
En dan @:plompzakker
Geregistreerd opzaterdag 19 december 2015 @ 13:41
![]()
![]()
![]()
Dude jij bent er ook al kemelelang! geregistreerd op: vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18quote:Op donderdag 30 december 2021 22:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA WAT EEN JONKIE!!!!!
Waarschijnlijk heeft ie ook zo’n heel klein piemeltje met pluisjes erop.
* RedFever007quote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dude jij bent er ook al kemelelang! geregistreerd op: vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18Ik vind dat je alleen daarom al KLbaas moet zijn
Want om 1945 was de oorlog afgelopenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
* RedFever007
Geregistreerd opdinsdag 28 februari 2006 @ 19:45![]()
![]()
Zat te janken over dts en kon zijn zin niet krijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Haha ging ie op anoniem?
Zwakkeliiiiing
Link?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zat te janken over dts en kon zijn zin niet krijgen
Moest knorrenquote:
Hahahaha loooolll ROFL xD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
Ja staat er nog
Knettergek die lui in onzin
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:39 schreef SwJ het volgende:
Hahahaha loooolll ROFL xD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
verzuurd ventje ben je geworden hè? vond je veel leuker toen je in 2011 mod wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hahahaha loooolll ROFL xD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Huh, de laatste tijd is 'ie juist minder 'zuur' geworden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
verzuurd ventje ben je geworden hè? vond je veel leuker toen je in 2011 mod was
Wie is dts?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zat te janken over dts en kon zijn zin niet krijgen
Ooh dood toppa spelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Stom spelletje in ONZ waarvan het origineel al járen in MEN loopt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:36 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vond jochemsjakie echt een teringmongool, blij dat hij opgesodestraald is!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wat kon die jongen vreselijk posten zeg, kwam ik achter in F1
Ik ben samen met jou blij maat
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Dat was dan ook best treurigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Had nog een tijdje een ban gepakt door hem uit te lachen dat ie corona kreeg
Was ie maanden later nog woest over inclusief stalk gedrag
Dat is een mooi iets, remember this facequote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:39 schreef Tyr80 het volgende:
Wie onthoudt al die namen dan ook….ik herken alleen @:ixcalypso
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Stom spelletje in ONZ waarvan het origineel al járen in MEN loopt.
Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is een mooi iets, remember this face![]()
Maar ik ben er straks weer, ik ben nu nog niet dronken genoeg qua mijn image die ik omhoog moet houden hier, ik ga eerst even nerdy World of Warcraften ^^
Wel met een undead warlock hoop ik dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is een mooi iets, remember this face![]()
Maar ik ben er straks weer, ik ben nu nog niet dronken genoeg qua mijn image die ik omhoog moet houden hier, ik ga eerst even nerdy World of Warcraften ^^
Tauren ele Shammy multiboxerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
Undead hunter
Draenei Paladin. Love Paladins
Past ook goed bij mijn avatars haarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:22 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit te wachten op deze, want the looks
Maar hij is er niet nu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Had nog een tijdje een ban gepakt door hem uit te lachen dat ie corona kreeg
Was ie maanden later nog woest over inclusief stalk gedrag
Dat jij in bepaalde topics niet meer mag komen scheelt een hoopquote:
Wil je hem neuken ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
Ik was het nooit met je eens, maar je hoort hier wel
Loopt hij zijn ontmaagding nog mis ookquote:
Nee die gast heeft vast al vrouwen onderdrukt op dat gebied, hij zat mij uit te lachen omdat ik nog rein en puur benquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loopt hij zijn ontmaagding nog mis ook
Op internet kan iedereen een casanova in bed zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die gast heeft vast al vrouwen onderdrukt op dat gebied, hij zat mij uit te lachen omdat ik nog rein en puur ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |