SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze wel maar verkopen ze niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Dries4Ever het volgende:
En weer verlaat een tevreden klant het pand
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Isie weg? Danki Dioz. Vreselijke gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Nu jij nog, bah.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Isie weg? Danki Dioz. Vreselijke gast.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zal zijn gejank missen-Reactie gemodereerd op basis van machtsmisbruik-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Plompzakker op 30-12-2021 11:48:52 ]
Pas goed op wat je tegen hem zegt broer, eenmaal je op het Excel lijstje staat wordt er met argus ogen gekeken naar je activiteit..quote:
Alom bekend alquote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pas goed op wat je tegen hem zegt broer, eenmaal je op het Excel lijstje staat wordt er met argus ogen gekeken naar je activiteit..
Pas maar op. Straks heb je een notequote:Op donderdag 30 december 2021 11:51 schreef pferdfahrer het volgende:
Kijk het is al begonnen, @:plompzakker
Innige deelneming!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Een strijder neer. Wat een abrupt einde van 2021.
Een grote chaos nu
Stop die maar hier (_O_)quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb je een note
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je zei in een ander topic friet, dus ik mag jou wel.
Onze smeerbeer van Fok!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wel een topic openen later he.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Even poepen in Pringles buis brb
Positieve note gezetquote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het ondanks dequote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Sfancta het volgende:
Het niveau Remlof wordt wel bij lange na niet aangetikt
Zijn 10minutemail wordt steeds afgekeurd krijg ik te horen achter de schermen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Plompzakker het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot jochem dit topic leest en met gebalde vuistjes een nieuw account maakt
anoniem_30122021101407quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef VarkensHart het volgende:
Is die gebant of is die echt dood wie praat me bij
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef Dries4Ever het volgende:
We gaan hem missen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rip de tegenmacht van fok. Bananenrepuforum nuquote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef VarkensHart het volgende:
Is die gebant of is die echt dood wie praat me bij
Je moeder had vannacht nog twee noten diep in der kut.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb je een note
Schrijf snel een review voordat je gebanned bent!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder had vannacht nog twee noten diep in der kut.
Plompzakken toch hahaaaatjes
Ik las "aids"quote:Op donderdag 30 december 2021 13:28 schreef Tyr80 het volgende:
Heb vernomen dat hij het erg zwaar heeft met ads nu.
Had vanmiddag een afspraakje met je pa in het frikadellenbos.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik gescheten heb en ik kijk omlaag (voor of achter, maakt niet uit) zie ik jou.
Zo praat je niet als een bejaarde vriend. Toon op de pas aub.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik gescheten heb en ik kijk omlaag (voor of achter, maakt niet uit) zie ik jou.
Doe hem de groeten van me.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Had vanmiddag een afspraakje met je pa in het frikadellenbos.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zo praat je niet als een bejaarde vriend. Toon op de pas aub.
Sow koekkoek!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Wil je als goede voornemen mij in je groene celkern zetten? En als het kan een aantal positieve notities erbij.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.
Begin maar eens met je account te verwijderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Tijd voor goede voornemens.
Sow KOEKOEKquote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Begin maar eens met je account te verwijderen.
Ok Wimquote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Sierd Sjoerd
Dat kan niet meer, ik heb een zaak aan mijn broek gekregen en die heb ik verloren.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wil je als goede voornemen mij in je groene celkern zetten? En als het kan een aantal positieve notities erbij.
Aansluiten bij de stoet van dwergen die Anoniem heet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Begin maar eens met je account te verwijderen.
Ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, ik heb een zaak aan mijn broek gekregen en die heb ik verloren.
Moest je op het matje komen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, want ik praat hier niet over.
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.quote:
Hield je ook wat bij op VIVA?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.
Deugniet. Je respect is bij deze +2 gestege.n.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Niet hier. Het forum heeft me nooit iets verweten. Was een civiele zaak en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd. Heeft me gelukkig geen geld gekost.
Nee, ik zit maar op een forum. Maar nu einde verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hield je ook wat bij op VIVA?
Hahaaaaquote:Op donderdag 30 december 2021 17:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
Zuurstof bij je geboorte.
BIEM !!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |