Ook een goede vorm van outro genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De versie van Dirk en de mussenmoordenaars is beter
Moet hij maar meelezenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Roodbeen
Ken je het verhaal echt niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Zorro het volgende:
Ik weet nog altijd niet wie die Derek nou is
Ik ook. Ons kantoor is nog wel open voor medewerkers die hun werk niet thuis kunnen doen.quote:
Ah.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Yup, 1 dag per week. Is mijn dagje uit. Anders word ik gek thuis. En ik neem hier ook een weekoverzicht op, dat kan ik niet thuis.
Die ode aan The Carpenters plaat van o.a. Sonic Youth kun jij ook zeker waarderen denk ik trouwens hequote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Sonic Youth is beter
Layla was Patty Boyd, de toenmalige vriendin van George Harrison en latere vrouw van Eric Claptonquote:Op donderdag 30 december 2021 09:46 schreef Zorro het volgende:
Was Layla een electrische opblaaspop of zo, dat ze nu unplugged is?
Wist ik inderdaad nietquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken je het verhaal echt niet?
Ze heetten Eric and the Dominies maar een announcer versprak zich een keer en dat vonden ze zo leuk dat ze zich Derek and the Dominoes zijn gaan noemen
Hier had overigens Oh Learn moeten staan. Beste van Unplugged
Dit verhaal kende ik dan weer welquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Layla was Patty Boyd, de toenmalige vriendin van George Harrison en latere vrouw van Eric Clapton
Ik had tot ik ging klussen een gemiddelde van rond de 13.000 per dag, met een minimum van 10.000 per dag sinds begin 1e lockdown. Zonder uitzondering.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn stappenaantallen niet gaan noemen voordat ik weer wordt weggezet als obsessief
Ik niet. Ik heb een hekel aan “zomaar” lopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb dit ook … geprobeerd
Ik dacht dat het over je postaantal gingquote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tot ik ging klussen een gemiddelde van rond de 13.000 per dag, met een minimum van 10.000 per dag sinds begin 1e lockdown. Zonder uitzondering.
Ik ben blij dat ik soms naar kantoor moet (thuis heb ik geen filmapparatuur). Ben het thuiswerken helemaal zat.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben dit jaar een keer of.. 15 naar werk geweest denk ik? Een paar keer toen het eigenlijk nog dicht was omdat 1 van de higher ups mij per se in persoon bij een overleg wilde hebben, en een paar keer omdat het 'gewoon' open was.
Lekker manquote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb dit ook … geprobeerd
Superstar jaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ode aan The Carpenters plaat van Sonic Youth kun jij ook zeker waarderen denk ik trouwens he
Sinkhole?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer een dag per week naar kantoor. Ik moet wat afwisseling hebben, anders zak ik helemaal weg hier thuis.
Als het niet te hard giet is lopen in de regen heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 09:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Ik heb een heel enkele keer mijn lunchrondje geskipped voor een overleg. Was ik meteen 's middags niets meer waard qua concentratie dus ben ik alsnog maar naar buiten gegaan. Heerlijk
Ook als het regent
Fijn dat het kan. Zo gaan wij er ook mee om. Je hebt er niets aan als medewerkers thuis gek worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer een dag per week naar kantoor. Ik moet wat afwisseling hebben, anders zak ik helemaal weg hier thuis.
Das mijn favoriete Sonic Youth én favoriete Carpenters jaquote:
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Goed bezig, ik zit dit kalenderjaar aan een ruim 18k als daggemiddeldequote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tot ik ging klussen een gemiddelde van rond de 13.000 per dag, met een minimum van 10.000 per dag sinds begin 1e lockdown. Zonder uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |