Sinkhole?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer een dag per week naar kantoor. Ik moet wat afwisseling hebben, anders zak ik helemaal weg hier thuis.
Als het niet te hard giet is lopen in de regen heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 09:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Ik heb een heel enkele keer mijn lunchrondje geskipped voor een overleg. Was ik meteen 's middags niets meer waard qua concentratie dus ben ik alsnog maar naar buiten gegaan. Heerlijk
Ook als het regent
Fijn dat het kan. Zo gaan wij er ook mee om. Je hebt er niets aan als medewerkers thuis gek worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer een dag per week naar kantoor. Ik moet wat afwisseling hebben, anders zak ik helemaal weg hier thuis.
Das mijn favoriete Sonic Youth én favoriete Carpenters jaquote:
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Goed bezig, ik zit dit kalenderjaar aan een ruim 18k als daggemiddeldequote:Op donderdag 30 december 2021 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tot ik ging klussen een gemiddelde van rond de 13.000 per dag, met een minimum van 10.000 per dag sinds begin 1e lockdown. Zonder uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |