Dat is toch Spaans?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij ook. Ben benieuwd. Ow en we moeten 12 druiven eten, geloof ik. Traditie hier.
Soap&Skinquote:Op donderdag 30 december 2021 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De cover van Soap&Skin mag er zijn, verder moet iedereen wel met z'n poten van dit nummer afblijven.
Da's dan volgens mij ook echt letterlijk het enige wat je erop kunt aanmerkenquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelf vuurwerk afsteken is volgens mij wel typisch Nederlands. Nergens anders wordt dat zo massaal gedaan, toch?
Pff..quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
beetje overrated maar wel lekker nog steeds
Ja klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch Spaans?@:Strani doet het ook.
Sorry dat ik je weer tag, Strani, maar je vindt dat niet erg.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij ook. Ben benieuwd. Ow en we moeten 12 druiven eten, geloof ik. Traditie hier.
Iedereen haat baby's, behalve de ouders zelf.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een goed nummer van Origin of Symmetry.
Ik eis alleen nog steeds wel opheldering waarom uitgerekend New Born de lijst maar niet weet te halen.
Kenner.quote:
Aan mij lag het nietquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik eis alleen nog steeds wel opheldering waarom uitgerekend New Born de lijst maar niet weet te halen.
Ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Muse
Zelf op Knights of Cydonia gestemd, maar deze blijft ook heerlijk
Aan mij ligt het niet, ik stem er elk jaar op. Staat ook op 2 in mijn top 1000.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ow hoe stom ben ik. Ik dacht dat jullie in Portugal zaten. Sorryquote:
Nou ja kijk het zit zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou siswet even opbellen om dit te vragenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Zou een gitaar makkelijk in een anus geduwd kunnen worden? Ik vraag dit voor een vriend
Dank voor de tipsquote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken de albums na Ten niet goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Heb wel Vitalogy nog op vinyl.
Vind deze nog wel interessant:
Nee Gran Canaria en dat valt onder Spanje.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow hoe stom ben ik. Ik dacht dat jullie in Portugal zaten. SorryMorgen doe ik wel mee met dat drankspel, dan ben ik vast helderder
Plausibel.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja kijk het zit zo.
Er was eens een land met ontzettende wansmaak. Dat land heet Nederland.
Maar een manier om erachter te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Zou een gitaar makkelijk in een anus geduwd kunnen worden? Ik vraag dit voor een vriend
Lekker eerste hulp overbelastenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar een manier om erachter te komen
Het album Backspacer ken ik nog wel aardig trouwens. Die kwam uit toen ik 3FM luisterde en dat werd wel gedraaid.quote:
Tegeltjequote:Op donderdag 30 december 2021 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen haat baby's, behalve de ouders zelf.
Alles voor the name of sciencequote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker eerste hulp overbelasten
Haha ik ontdekte ze daar ook in de Ziggoquote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
En nu het voorprogramma van Muse!
Zo ken ik ze tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |