Dat is toch Spaans?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij ook. Ben benieuwd. Ow en we moeten 12 druiven eten, geloof ik. Traditie hier.
Soap&Skinquote:Op donderdag 30 december 2021 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De cover van Soap&Skin mag er zijn, verder moet iedereen wel met z'n poten van dit nummer afblijven.
Da's dan volgens mij ook echt letterlijk het enige wat je erop kunt aanmerkenquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelf vuurwerk afsteken is volgens mij wel typisch Nederlands. Nergens anders wordt dat zo massaal gedaan, toch?
Pff..quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
beetje overrated maar wel lekker nog steeds
Ja klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch Spaans?@:Strani doet het ook.
Sorry dat ik je weer tag, Strani, maar je vindt dat niet erg.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij ook. Ben benieuwd. Ow en we moeten 12 druiven eten, geloof ik. Traditie hier.
Iedereen haat baby's, behalve de ouders zelf.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een goed nummer van Origin of Symmetry.
Ik eis alleen nog steeds wel opheldering waarom uitgerekend New Born de lijst maar niet weet te halen.
Kenner.quote:
Aan mij lag het nietquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een goed nummer van Origin of Symmetry.
Ik eis alleen nog steeds wel opheldering waarom uitgerekend New Born de lijst maar niet weet te halen.
Ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Muse
Zelf op Knights of Cydonia gestemd, maar deze blijft ook heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |