Rick zei er één van de eerste avonden weinig over, behalve dat ie emotioneel wordt als ie die hoort. Dus dat wordt weer een snotterende Rickquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dochters lijkt me nu wel de meest awkward plaat OOIT
Oh dan weet ik ieder geval wanneer ik in bed lig: Tussen 2.20 en 7.10. En dan moet ik er nog ergens een uur bij plakken ofzo.quote:
Oooh fuckquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kom Terug ook gemist ouwe reus.
Wil je zeggen dat dit nummer niet bij dat blokje hoort?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
nou jongens, leven we allemaal nog?
ain't nothing but a heartache?quote:
Leuk om het topic te volgen zonder deze wansmaak door de speakersquote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik luister uit voorzorgsmaatregelen even een minuut of 25 niet mee
Ik heb haar al gehoord, kan dat? Of lijkt dat maar zo. They dont play our lovesong anymore staat er niet in, evenmin the alternative way, toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annie Temeijer staat ook wel 1000 plaatsen te hoog he
Godverquote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ain't nothing but a heartache?
Maar wel terecht boven hoe het danstquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annie Temeijer staat ook wel 1000 plaatsen te hoog he
Fanatiek.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ook zij vraagt zich af WAAROM???quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anita Meyer is verdomme een verademing zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |