Toch benieuwd wat die fatsoenlijke muziek dan is.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik HAAT dit nummer. Als ik ooit kom te overlijden en ze draaien dit op mijn uitvaart herrijs ik, spuug ik iedereen in z'n bek, zet ik fatsoenlijke muziek op en ga ik er weer vandoor.
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ohja ik ging slapen voor Blof (en ess na Blof) Dus ik taai af
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn rosé is bijna op
daarna ga ik slapen
Ja dit vind ik ook wel een 'overbodige cover'quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Gretzl het volgende:
Deze vind ik in het Italiaans toch een stukkie mooier
Tijd om dag te zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef essnhills het volgende:
Oh, nu moet ik wel ff opschieten met mijn rosé
Tijd om dag te zeggen
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Felagund het volgende:
Time to say Goodbye, lieve mensen.Nog even A gogo kijken en dan mijn nest in.
I told youquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Felagund het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Dit nummer is gebaseerd op een zegswijze uit de Teletubbies tv serie
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tijd om dag te zeggen.
Tijd om dag te zeggen.
Ja, al vind ik het als duet op zich ook wel mooi gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Gretzl het volgende:
Deze vind ik in het Italiaans toch een stukkie mooier
Arme Donny.quote:
Snollekebolleke.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat die fatsoenlijke muziek dan is.
Ik zou in de zomer op vakantie, maar dat ging door persoonlijke omstandigheden niet door dus toen had ik het weer opnieuw gekeken. Under The Pressure was nadat Diane Bojack bij de afkick kliniek afzettequote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga de serie misschien nog eens kijken. Zo goed weet ik alles niet meer. Ook niet waar Under the Pressure werd gespeeld
Het zal wel weer neerkomen op keiharde neuqseks.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef 0108daniel het volgende:
Wie zijn Tom en Manon?
Ik zie al de hele avond die namen voorbij komen.
Iemand weet waar dat over ging?
Doe mij maar een pizza calzooooneeeequote:
Gegroetquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Felagund het volgende:
Gewoon vanillaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het zal wel weer neerkomen op keiharde neuqseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |