Zo geen halve maatregelen hier.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ik gun Giel een paar toxische druppeltjes. Waarom is deze lul nog steeds op de nationale radio?
Ik drink ook rosé. En mijn manager heet Rosé, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn rosé is bijna op
daarna ga ik slapen
Om half 4quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
Het is tijd. Kids worden om half 4 wakker. Tot morgen
Ooff sterkte, en trustequote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
*noteertquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou bij dezen. Als ik hou je bek zeg in dit topic dan is dat specifiek gericht op DJ's die door liedjes heen praten of dingen aanzetten tijdens liedjes die daar niet thuishoren, tenzij anders vermeld.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eis overigens dat user @:essnhills volgend jaar wel vrij heeft en dan meedoet het topicrecord aan te vallen!
Tegenwoordig denk ik automatisch aan dat lied van Merol als iemand 'hou je bek' zegtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou bij dezen. Als ik hou je bek zeg in dit topic dan is dat specifiek gericht op DJ's die door liedjes heen praten of dingen aanzetten tijdens liedjes die daar niet thuishoren, tenzij anders vermeld.
Nu wil ik ook dat muziekje erbij.quote:
Ik ga ook na Blof. Ik zei alleen niet exact hoe lang na Blof.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ohja ik ging slapen voor Blof (en ess na Blof) Dus ik taai af
Mex wil Haags achterna!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eis overigens dat user @:essnhills volgend jaar wel vrij heeft en dan meedoet het topicrecord aan te vallen!
Omdat hij een sadist is?quote:
Joker inzetten voor de zekerheid?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef D. het volgende:
Ik zei net top 10, maar misschien nog wel top 5
Stop de tijd!
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
En welke blofquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ook na Blof. Ik zei alleen niet exact hoe lang na Blof.
Slaap lekker!
1quote:
Ik ga de serie misschien nog eens kijken. Zo goed weet ik alles niet meer. Ook niet waar Under the Pressure werd gespeeldquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Aan het einde van seizoen 1 toen Bojack en Diane op het dak zaten
'I really wanted you to like me'
It isn't very effective!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
A wild Horsea appeared!
Kinderen, ik weet in een keer waarom ik er niet aan moet denken. Brrrquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
Ken je ook het verhaal van K3 die ook wilden deelnemen aan het ESF? Hun Heyah Mama werd genadeloos neergesabeld door de Belgische jury, maar werd later in 1999 in de zomer alsnog een monsterhit.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze hadden gewonnen. De concurrentie was moordend dat jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rtlboulevard.(...)rste-optreden-van-k3Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hij IS fout, in alles. Dat kwakzalvermiddeltje was de druppel.quote:
Goedenachtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik automatisch aan dat lied van Merol als iemand 'hou je bek' zegt
*joker inzetquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joker inzetten voor de zekerheid?
NIET LIKKEN!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik automatisch aan dat lied van Merol als iemand 'hou je bek' zegt
JIj snapt hetquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
Google zal wel voldoende zeggen over dat 'pareltje'quote:
Sleep wellquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
CSNY zijn al geweestquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit begin van een grap komt me bekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |