Ja eerder riep ik het ook tegen andere DJ's. Maar ik wist niet hoe die heettenquote:
Kingdraquote:Op woensdag 29 december 2021 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
A wild Horsea appeared!
Toen Bojack zich aansloot bij een kudde wilde paarden gok ik?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef ok01 het volgende:
Wild Horses![]()
![]()
Kwam ook uit een prachtige scene van Bojack Horseman
Horseaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
A wild Horsea appeared!
Nou, zie je, dat zorgt voor verwarringquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja eerder riep ik het ook tegen andere DJ's. Maar ik wist niet hoe die heetten
Ja, voor Nurlaila. Maar met veel goede schrijvers, want we moesten goed scoren om niet een jaar over te slaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
'98 was Hemel en Aarde toch, Edsilia?
Hij doet toch niet zoveel fout, nu?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ik gun Giel een paar toxische druppeltjes. Waarom is deze lul nog steeds op de nationale radio?
Aan het einde van seizoen 1 toen Bojack en Diane op het dak zatenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen Bojack zich aansloot bij een kudde wilde paarden gok ik?
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ohja ik ging slapen voor Blof (en ess na Blof) Dus ik taai af
Trustequote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ohja ik ging slapen voor Blof (en ess na Blof) Dus ik taai af
Succesquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
Het is tijd. Kids worden om half 4 wakker. Tot morgen
Nou bij dezen. Als ik hou je bek zeg in dit topic dan is dat specifiek gericht op DJ's die door liedjes heen praten of dingen aanzetten tijdens liedjes die daar niet thuishoren, tenzij anders vermeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, zie je, dat zorgt voor verwarring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |