Lownoise en Theo fan toch? Die mannen op Nature One was altijd het hoogtepunt van het festivalquote:
Ik probeer al twee jaar in de Kerstvakantie naar Praag te gaan. Misschien moeten we het maar eens in mei proberen of zoquote:Op woensdag 29 december 2021 23:29 schreef Gretzl het volgende:
Vandaag uit [ afbeelding ] een
[ afbeelding ]
Je zei toch een veer?!quote:
Wauwquote:Op woensdag 29 december 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Fun fact. Blof zou eigenlijk meedoen aan het Nationaal Songfestival 1998, maar doordat Liefs uit Londen een hit werd besloten ze daar niet meer aan mee te doen. "Mijn hart kan dat niet aan", geschreven door Huub van der Lubbe werd uiteindelijk gezongen door Frederique Spigt.
Ik draag de vlag van m'n land als een cape om me heenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:30 schreef Gretzl het volgende:
Vlaggen in de studio [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat dusquote:
Laten we zeggen.. nog een keer Tubular Bells mag ookquote:Op woensdag 29 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waardeloos deel van de lijst voor de boeg, huh?
De versie met Bauer is kippenvel. THUNDERquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik draag de vlag van m'n land als een cape om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |