Valt me van je mee dat je eerst de nationale volkslied plaatstquote:Op zondag 24 april 2022 20:12 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb deze maar even opgezet
En daarna weer deze
Die kan niet meer verliezen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als de echte Orban zelf ook eens verliest, maar daar kunnen we lang op wachten vrees ik.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die kan niet meer verliezen.
Ontopic: ik had blanco gestemd als ik zou mogen stemmen. Desalniettemin voor Europa een zeer positieve uitkomst.
Waarom zou je blanco gestemd hebben?quote:Op zondag 24 april 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ontopic: ik had blanco gestemd als ik zou mogen stemmen. Desalniettemin voor Europa een zeer positieve uitkomst.
https://www.france24.com/(...)in-world-war-1-vichyquote:Op zondag 24 april 2022 20:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die Le Pen is van het niveau Pétain (lijkt trouwens wel Frans voor Poetin)
Die trappen in haar verkiezingsbeloftes waarvan ze geen financiële onderbouwing kan geven. Haar plannen zouden honderden miljarden kosten en ze weigert om deze te onderbouwen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom doet 43 procent van de Fransen dat? Zijn dat allemaal Russen en racisten?
Beleid van Macron afgelopen 5 jaar was nogal slecht voor de midden- en onderklasse.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zondag 24 april 2022 20:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.france24.com/(...)in-world-war-1-vichy
HET...quote:Op zondag 24 april 2022 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me van je mee dat je eerst de nationale volkslied plaatst
Ik snap dat dus echt niet. Liever status quo dan afglijden naar een soort Hongarije.quote:Op zondag 24 april 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat ik die Macron binnenlands een arrogant, autoritair mannetje vind. Ik ben nog niet vergeten hoe hij de politie liet inslaan op gele hesjes of hoe hij omging met mensen die zijn coronabeleid niet zo tof vonden. Dat staat dermate haaks op wat ik belangrijk vind dat ik niet op hem zou kunnen stemmen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou je blanco gestemd hebben?
Duurder dan de klimaatagenda?quote:Op zondag 24 april 2022 20:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die trappen in haar verkiezingsbeloftes waarvan ze geen financiële onderbouwing kan geven. Haar plannen zouden honderden miljarden kosten en ze weigert om deze te onderbouwen.
O ja natuurlijk, dat is ook zo. Maar ik heb zelf het idee dat die idealen minder worden en dat zelfs groene partijen realistischer mee omgaan, al heeft dat wellicht wat tijd nodig.quote:
RN heeft nu 6 vd 577 zetels. Met het huidige stelstel kan dat best weer zo'n score worden.quote:Op zondag 24 april 2022 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel % had Le pen de vorige keer, waarschijnlijk wel meer zetels voor haar in de parlement zelf.
Dat mag je niet zeggen hier.quote:
Tja, dat is wel een typisch Frans dingetje, aan de ene kant willen ze een President die boven het volk staat en aan de andere kant tegelijk ook weer niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat ik die Macron binnenlands een arrogant, autoritair mannetje vind. Ik ben nog niet vergeten hoe hij de politie liet inslaan op gele hesjes of hoe hij omging met mensen die zijn coronabeleid niet zo tof vonden. Dat staat dermate haaks op wat ik belangrijk vind dat ik niet op hem zou kunnen stemmen.
Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen waarom op Le Pen stemmen geen optie is. Ik ben namelijk tegen Poetin.
Jij hebt er kennelijk een bron voor, want jij las het. Of had je dat zelf geschreven?quote:Op zondag 24 april 2022 20:25 schreef hollandia02 het volgende:
Ik las trouwens dat Macron gaat invoeren dat er nu ipv 5 jaar om de 7 jaar verkiezingen zijn. Iemand hier een bron voor?
Klopt het was kinderachtig, maar dat is iemand die vindt dat dat geld verkeerd besteed wordt benoemen tot een wappie of ‘degene de toekomstige generatie haat’ net zo.quote:
Dat was zo tot 2002. Weet niet of hij dat weer terug wil veranderen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:25 schreef hollandia02 het volgende:
Ik las trouwens dat Macron gaat invoeren dat er nu ipv 5 jaar om de 7 jaar verkiezingen zijn. Iemand hier een bron voor?
Onder andere hier: https://www.lepoint.fr/pr(...)022-2471956_3121.phpquote:Op zondag 24 april 2022 20:25 schreef hollandia02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |