CNN Clinton ook in 2016.quote:Op zondag 24 april 2022 19:47 schreef -XOR- het volgende:
La Derniere Heure heeft Macron al tot winnaar uitgeroepen.
Jij hebt een hekel aan vrijheid en democratie?quote:Op zondag 24 april 2022 20:02 schreef hollandia02 het volgende:
Arm Frankrijk naar de donder joehoe, hopelijk stemmen ze over 5 jaar anders.
Zie je mij dat ergens typen?quote:Op zondag 24 april 2022 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan vrijheid en democratie?
Hoeveel % had Le pen de vorige keer, waarschijnlijk wel meer zetels voor haar in de parlement zelf.quote:Op zondag 24 april 2022 20:09 schreef borisz het volgende:
Op naar ronde nr 3 de parlementsverkiezingen in juni.
Bron?quote:Op zondag 24 april 2022 20:02 schreef Tocadisco het volgende:
Weliswaar het verkeerde land maar het is te klein om er een eigen topic over te openen: In Slovenië heeft de lokale Orban kloon (Jansa) ook verloren.
Liever geen van beide maar als ik mocht stemmen was dat op Le Pen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dacht dat je liever Le Pen zag winnen gezien die opmerking.
Zou fijn zijn als de echte Orban zelf ook eens verliest, maar daar kunnen we lang op wachten vrees ik.quote:Op zondag 24 april 2022 20:02 schreef Tocadisco het volgende:
Weliswaar het verkeerde land maar het is te klein om er een eigen topic over te openen: In Slovenië heeft de lokale Orban kloon (Jansa) ook verloren.
Waarom zou je op die Poetin pion willen stemmen?quote:Op zondag 24 april 2022 20:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Liever geen van beide maar als ik mocht stemmen was dat op Le Pen.
Echter is liever iemand willen en denken dat daardoor het land minder naar de filistijnen gaat iets anders dan de uitslag ontkennen of iets dergelijks.
Waarom doet 43 procent van de Fransen dat? Zijn dat allemaal Russen en racisten?quote:Op zondag 24 april 2022 20:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou je op die Poetin pion willen stemmen?
Thanksquote:Op zondag 24 april 2022 20:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)oveense-verkiezingen
Met LePen was Frankrijk naar de Filistijnen gegaan en zou Europa worden meegetrokken.quote:Op zondag 24 april 2022 20:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Liever geen van beide maar als ik mocht stemmen was dat op Le Pen.
Echter is liever iemand willen en denken dat daardoor het land minder naar de filistijnen gaat iets anders dan de uitslag ontkennen of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |