Die garantie heb je hier nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Zullen we afspreken geen flauwe grappen te maken over een vastloper?
Ha, Sirolf, tijd niet tegengekomen op het forumquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Hee, daar is m'n aangevraagde plaat voor 3FM Serious Request dit jaar, maar dan bij de buren.
Altijd trouw op King Crimson gestemd. Kwam toen eindelijk in de lijst. Daarna weer eruit, én uit de keuzelijst.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is ook wel echt schandalig dat King Crimson, die extreem invloedrijk zijn, er niet in staan, maar dan cantsington wel
Wat doe je nou.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat als het topic straks echt vastloopt?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Leuk toch! Ik heb dit ook pas vrij recent leren kennen. Gewoon genieten!quote:
Let it happen!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik loop een beetje vast door al die grappen hier
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk toch! Ik heb dit ook pas vrij recent leren kennen. Gewoon genieten!
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vond de eerste plaat van Tame Impala toffer om eerlijk te zeggen
Oké oké oké oké oké oké oké okéquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oké oké oké oké oké oké oké oké
Baal nog dat ik er pas achter kwam dat ze in Nederland stonden toen het al geweest wasquote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Slint - Spiderland is oprecht een van de beste platen uit de jaren 90
Geen makkelijk plaat, maar fucking goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |