Mijn laptop doet het primaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Let it happen is mijn stemplaat.
Als je laptop/radio/tv even hapert moet je even hard erop slaan, dan gaat het over
Had wel een beter Tame Impala nummer in gemogen, maar ik klaag niet.quote:
quote:
always...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach en wee, ben ik de klos?
Dit wordt weer singleversie aidsquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef ok01 het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft me wel door moeilijke momenten heen geholpen dit jaar
Sterker nog, dit is een heel leuk liedjequote:
Dit is inderdaad wel een hele slechte score, vooral omdat ik denk dat je toch allemaal wel kentquote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal wordt het met het vorderen van de uurlijstjes beter.. Maarrehhh..
Albumversie.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt weer singleversie aids
Lola? (Die andere ontken ik)quote:Op woensdag 29 december 2021 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En een live versie van een lied speciaal voor jou
Hooooo genotquote:
Deze ken ik nietquote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een hele slechte score, vooral omdat ik denk dat je toch allemaal wel kent
Hoe sentimenteel ben je eigenlijk al geworden tijdens deze dagenlange luistersessie?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef ok01 het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft me wel door moeilijke momenten heen geholpen dit jaar
Is ook nog een relatief nieuwe band natuurlijk, dat moet nog een beetje groeienquote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Cassa95 het volgende:
War On Drugs en Tame Impala hebben beiden nog nooit in het bovenste kwart gestaan?!
Hadden ze maar geen oudpapier ophalers moeten wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef essnhills het volgende:
Lol.
Had een grote en zware oud papier doos buitengezet. Of nouja. Mijn vader heeft hem naar buiten geschoven. Net met de oud papier wagen opgehaald. Stonden ze net met z'n 2en te stoeien met die zware doos
Sorry heren :Q@
Bestaan pas 16 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook nog een relatief nieuwe band natuurlijk, dat moet nog een beetje groeien
Had je een laag lood aan de binnenkant van de doos zitten, dat ie zo zwaar was?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef essnhills het volgende:
Lol.
Had een grote en zware oud papier doos buitengezet. Of nouja. Mijn vader heeft hem naar buiten geschoven. Net met de oud papier wagen opgehaald. Stonden ze net met z'n 2en te stoeien met die zware doos
Sorry heren :Q@
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen oudpapier ophalers moeten worden
Net iets te ergquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe sentimenteel ben je eigenlijk al geworden tijdens deze dagenlange luistersessie?
Die is volgens mij standaard albumversie.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan krijgen we zeker van Let it Happen wel de radio edit?
Dan heb ik dat gemist denk ikquote:
volgens mij draaien ze die wel altijd albumversie.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is voor tijdloze platen relatief kortquote:
Ik ga de komende weken nogmaals investeren in wat meer naar dit luisteren. Wellicht komt het toch nog...(al twee pogingen gedaan)quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
[ afbeelding ]
Het was een heeeele grote doos..quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had je een laag lood aan de binnenkant van de doos zitten, dat ie zo zwaar was?
Net als het videootje dat ik vanmiddag even stiekem snel bekeekquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef essnhills het volgende:
Stonden ze net met z'n 2en te stoeien met die zware doos
31 december gaat denk ik een dieptepuntje wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist denk ik
Heb je het nu over een zware of zwarte doos?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Net als het videootje dat ik vanmiddag even stiekem snel bekeek
Je moet het live-album gewoon gaan luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken nogmaals investeren in wat meer naar dit luisteren. Wellicht komt het toch nog...(al twee pogingen gedaan)
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
zolang het daarna weer omhoog gaat kan het alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
31 december gaat denk ik een dieptepuntje worden
* LTVDK moet zich inhouden om geen smakeloze opmerkingen te makenquote:
Een beetje van allebei.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je het nu over een zware of zwarte doos?
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die is volgens mij standaard albumversie.
Broekje gaat dan al voorzichtig uit!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgens mij draaien ze die wel altijd albumversie.
maar je weet het nooit met R2
Is al gebeurd, don't worryquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* LTVDK moet zich inhouden om geen smakeloze opmerkingen te maken
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele fijne instellingquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zolang het daarna weer omhoog gaat kan het alleen maar beter worden
Is a besproken, behandeld en tevens afgehandeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* LTVDK moet zich inhouden om geen smakeloze opmerkingen te maken
We slepen je er wel doorheen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
heb zelf ook dieptepunten gehad toen ik afkickte van alcohol, en dan leer je een beetje te denken in het zoeken naar positivisme.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele fijne instelling
GENOTquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Drie minuten afronding ja? Please laat het waar zijn.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een heeeele grote doos..
Met voornamelijk karton erin (verhuizen en nieuwe keuken jeweetz)
Cooling downquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen knakworstjes in mijn keukenquote:
Zonder dit stuk zou dit 1000 plaatsen lager staan in mijn lijstquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Als je dit maakt, stem ik volgend jaar op jequote:Op woensdag 29 december 2021 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo kan ik ook wel "muziek" maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |