Maar je hebt toch meer aan iemand die je eventueel wat meer ruimte/ rust geeft op TP om eventueel goud te halen, dan de nummer 13 van de 500m ?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we de reserve voor de TP ook niet overdreven belangrijk maken. Sowieso weet je pas na de loting of je daar echt wat aan hebt. Als het kan is het mooi hoor. Maar om er nu mensen voor thuis te laten...
Vind je het zelf ook niet wat veel eventueelquote:Op woensdag 29 december 2021 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar je hebt toch meer aan iemand die je eventueel wat meer ruimte/ rust geeft op TP om eventueel goud te halen, dan de nummer 13 van de 500m ?
Ik zeg Schouten en Achtereekte en daarbij Visser die eindigt met een rondje 37,5quote:
Nope. Verschillen zijn klein op TP. Een goede reserve kan je weleens de winst gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat veel eventueel
Dat wordt wel genieten hoor! Wijfje is goed en moet een tijd neerzetten, Conijn reed de vlakste 3K (en zou ook wel hulp van Anema kunnen hebben als die net zo snel start als op de 3k) en Achtereekte heeft me niet echt overtuigd (en Beune al helemaal niet).quote:
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Nope. Verschillen zijn klein op TP. Een goede reserve kan je weleens de winst geven
Omdat ze zich via de 3k gekwalificeerd hebben (en omdat er daarna 5 afmeldingen waren..)quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom hebben lui zonder PR überhaupt startrecht op het OKT?
Belachelijk systeem. Schrap dan gewoon een rit. Zeker op de langste afstand.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat ze zich via de 3k gekwalificeerd hebben (en omdat er daarna 5 afmeldingen waren..)
Maar ook niet aan p13 van Dai daiquote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.
In 't Hof was ook erg goed op het NK!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten hoor! Wijfje is goed en moet een tijd neerzetten, Conijn reed de vlakste 3K (en zou ook wel hulp van Anema kunnen hebben als die net zo snel start als op de 3k) en Achtereekte heeft me niet echt overtuigd (en Beune al helemaal niet).
Ach. Zelf heb ik liever meer individuele kansen, fuck die TP, maar goed, zo werkt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ook niet aan p13 van Dai dai
Ik snap wel dat Wust er geen zin in heeft, en dat Antoinette De Jong genoeg gereden heeft (al zou het michelle kunnen helpen) maar dat Vijn en Jade Groenewoud, Kiel en Dedden niet willen starten snap ik echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Belachelijk systeem. Schrap dan gewoon een rit. Zeker op de langste afstand.
Ja, ik vond dr daarna bij de wereldbekers tegenvallen, en dr 3k viel ook niet echt mee, dus het zou me verbazen als ze morgen super is maar het maakt het wel spannend.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
In 't Hof was ook erg goed op het NK!
Er is geen loting. Rijden op tijd en dan halve finales 1-4 en 2-3.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we de reserve voor de TP ook niet overdreven belangrijk maken. Sowieso weet je pas na de loting of je daar echt wat aan hebt. Als het kan is het mooi hoor. Maar om er nu mensen voor thuis te laten...
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.
Vandaag was eigenlijk wel prima (normaal gesproken plaats je je altijd met zo'n tijd) en zie naast Krol niet zomaar 2 anderen die hem kloppen eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef Max23 het volgende:
Nuis morgen met een laatste buitenbocht gaat het niet redden denk ik.
Laat het in die eerste volle ronde liggen, slotronde was met 26,27 weer uitstekend.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag was eigenlijk wel prima (normaal gesproken plaats je je altijd met zo'n tijd) en zie naast Krol niet zomaar 2 anderen die hem kloppen eigenlijk
Dan gaan ze Bosker niet boven hem verkiezen, denk ik, al wordt het dan wel echt een puinhoop jaquote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef Montov het volgende:
Op de 1500m 1. Nuis en 2 Snel.
En dan gaat Otterspeer niet naar de Spelen.
Als ie het morgen weer niet redt moeten ze hem bij z'n auto opwachtenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Heeft die vuilnisbjeld nou nog steeds geen interview gegeven? Ik kan niet wachten.
Dit ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Italiaans genot![]()
https://nos.nl/video/584219-2010-friesinger-vallend-naar-finale
Friesinger-genot.
Een boze Nuis is vaak wel op z'n sterkst, helaas.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef Max23 het volgende:
Nuis morgen met een laatste buitenbocht gaat het niet redden denk ik.
Dat goud van Noorwegen was ook mooi in 2018.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Italiaans genot![]()
https://nos.nl/video/584219-2010-friesinger-vallend-naar-finale
Friesinger-genot.
Roest zat er op het NK 0,8 sec achter Nuis, maar die is beter in vorm nu. Nuis had op het NK bovendien een perfecte kruising na twee ronden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef VoMy het volgende:
Er is niemand om Kjeld van P2 af te houden op de 1500, dus dan kan ie een ticket boeken lijkt me?
Op het NK afstanden zaten Roest, Blokhuijsen, Dijs, Bosker en talent Huizinga allemaal binnen de seconde van Nuis. Roest is nu beter dan toen, Nuis niet heel veel volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef VoMy het volgende:
Er is niemand om Kjeld van P2 af te houden op de 1500, dus dan kan ie een ticket boeken lijkt me?
Dijs was beter in Salt Lake en Roest zou nu beter in vorm kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat we geen Hein op 500 zienquote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens wel jammer dat Otterspeer en Verbij geen poging wagen op de 1.500. Op een goede dag zouden die ook ver kunnen komen.
Eerste ronde. Maar bedoelde olympisch kampioen ipv wereldrecord. Stefan Groothuis scenario.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
In welk universum kan Hein in welke van de drie doorkomsten dan ook tijd winnen op het wereldrecord van Pavel?
Zie Krol plek wel afstaan voor paar duizend euro.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat we geen Hein op 500 zienAls het loopt is ie echt heel link.
Hoi Ingrid.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie Krol plek wel afstaan voor paar duizend euro.
Ik denk Krol op 1. Als Nuis en Dijs het podium vol maken dan heeft de nummer 3 waarschijnlijk een probleem omdat er dan 10 namen in de matrix staan en Bosker nog moet worden aangewezen voor de TP.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nuis morgen op 1 verwacht ik, Krol op 2. Nuis wel weer ideale rit itt Krol.
Ik denk niet dat er op een rondje 24,1 veel te winnen valt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eerste ronde. Maar bedoelde olympisch kampioen ipv wereldrecord. Stefan Groothuis scenario.
Als N'tab uiteindelijk niet gaat is de kans 100% dat Hein op de 500 zal starten.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat we geen Hein op 500 zienAls het loopt is ie echt heel link.
Nee en ook niet op de 1500quote:Op donderdag 30 december 2021 08:40 schreef franklop het volgende:
1000m Women:
1) Nao Kodaira 1.14.82
2) Nana Takagi 1.15.27
3) Ayano Sato 1.15.93
1000m Men:
1) Ryota Kojima 1.08.35
2) Tatsuya Shinhama 1.08.58
3) Wataru Morishige 1.08.59
Miho hoefde zich niet te kwalificeren op de 1.000 ?
Tenzij Krol die ook mee wil pakken, neem aan dat hij 1e keus is met z'n tijd op het OKTquote:Op donderdag 30 december 2021 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Als N'tab uiteindelijk niet gaat is de kans 100% dat Hein op de 500 zal starten.
Dan is de vraag of ze de ploegenachtervolging als een grotere kans zien op goud dan Hein op de 1000.. dat zou in ieder geval een rel opleveren. Als Nuis dan de 1500 wint, kun je dan weer zeggen dat hij ook de 1000 kan rijden omdat hij zo dichtbij Hein zatquote:Op donderdag 30 december 2021 01:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk Krol op 1. Als Nuis en Dijs het podium vol maken dan heeft de nummer 3 waarschijnlijk een probleem omdat er dan 10 namen in de matrix staan en Bosker nog moet worden aangewezen voor de TP.
Als Nuis en Dijs 1 en 2 worden heeft Hein een probleem trouwens
Dat werd op de 1000 ook gezegdquote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nuis morgen op 1 verwacht ik, Krol op 2. Nuis wel weer ideale rit itt Krol.
Rechtszaak tegen je eigen teamgenoot. Erg mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 09:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze de ploegenachtervolging als een grotere kans zien op goud dan Hein op de 1000.. dat zou in ieder geval een rel opleveren. Als Nuis dan de 1500 wint, kun je dan weer zeggen dat hij ook de 1000 kan rijden omdat hij zo dichtbij Hein zat
Je kan het wel zeggen of uittekenen, maar zo zijn de regels niet. Er is geen enkele clausule om mensen voorrang te verlenen vanwege inzet op meerdere afstanden. Er is de matrixvolgorde en aanwijsplekken voor calamiteit/TP/MS. Meer niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze de ploegenachtervolging als een grotere kans zien op goud dan Hein op de 1000.. dat zou in ieder geval een rel opleveren. Als Nuis dan de 1500 wint, kun je dan weer zeggen dat hij ook de 1000 kan rijden omdat hij zo dichtbij Hein zat
Ja, maar dan moeten ze toch de afweging maken of de aanwijsplek (in dit geval voor de ploegenachtervolging) belangrijker is dan de matrixvolgrode met Otterspeer als deelnemer op de 1000? En ik kan me best voorstellen dat ze bij die keuze dan ook meenemen dat ze met Nuis ook een kandidaat op goud in kunnen zetten ipv Otterspeer.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Je kan het wel zeggen of uittekenen, maar zo zijn de regels niet. Er is geen enkele clausule om mensen voorrang te verlenen vanwege inzet op meerdere afstanden. Er is de matrixvolgorde en aanwijsplekken voor calamiteit/TP/MS. Meer niet.
Is het dan niet interessanter/logischer om Ntab thuis te laten, omdat Otterspeer die plek dan in kan nemen als medaillekandidaat op de 500?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze toch de afweging maken of de aanwijsplek (in dit geval voor de ploegenachtervolging) belangrijker is dan de matrixvolgrode met Otterspeer als deelnemer op de 1000? En ik kan me best voorstellen dat ze bij die keuze dan ook meenemen dat ze met Nuis ook een kandidaat op goud in kunnen zetten ipv Otterspeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |