Eens, ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik had trouwens ook erg medelijden met Jan Bos, onze mooiste schaatser ooit die eerst in Nagano uit het niets door Ids Postma op de 1000 meter wordt verslagen met een paar hondersten en 4 jaar later ook uit het niets een ontketende Van Velde tegenkomt. Die had echt een gouden medaille in zijn carriere verdiend.
En Ritsma? Had die ook een gouden medaille verdiend?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik had trouwens ook erg medelijden met Jan Bos, onze mooiste schaatser ooit die eerst in Nagano uit het niets door Ids Postma op de 1000 meter wordt verslagen met een paar hondersten en 4 jaar later ook uit het niets een ontketende Van Velde tegenkomt. Die had echt een gouden medaille in zijn carriere verdiend.
Ritsma was te veel een choker.Wennemars had eerder Olympisch goud verdiend.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Ritsma? Had die ook een gouden medaille verdiend?
Otterspeer had heel graag ook het palmares van Groothuis gewild, denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind Otterspeer meer vergelijkbaar met Bokito Groothuis. Zo enorm veel kracht, zo enorm veel potentie, alleen altijd moeite om die power in bedwang te houden. In potentie kan Otterspeer een wereldrecord schaatsen op 1000m als zn bochten een keer goed lopen en hij gunstige loting heeft.
Dat Wennemars, Bos én Wotherspoon nooit een gouden medaille hebben gewonnen is echt een wonder.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ritsma was te veel een choker.Wennemars had eerder Olympisch goud verdiend.
JOEYquote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Wennemars, Bos én Wotherspoon nooit een gouden medaille hebben gewonnen is echt een wonder.
Shimuzu was ook wel een geduchte tegenstander, vooral in 1998 in eigen huis:quote:
Shimuzu was echt een heldquote:Op woensdag 29 december 2021 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Shimuzu was ook wel een geduchte tegenstander, vooral in 1998 in eigen huis:
In 2002 had hij (Wotherspoon) voor mijn gevoel wel moeten winnen.
Shani Davis natuurlijk op de 1000 in 2006. Ook een held.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Shimuzu was echt een held
Wotherspoon uiteraard ook.
Dat pak van Wotherspoonquote:Op woensdag 29 december 2021 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn 34.32 is denk ik een van mijn favoriete WR's ooit.
Al die Amerikanen daar die als een gek piekten en daarna niks meer hebben gepresteerd lol. En Jens Boden.quote:
Het fenomeen Gretha Smit.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die Amerikanen daar die als een gek piekten en daarna niks meer hebben gepresteerd lol. En Jens Boden.
Naar het schaatsen van Shimizu kan ik blijven kijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn 34.32 is denk ik een van mijn favoriete WR's ooit.
Jochem kwam ik kort erna tegen in de supermarkt, toen ging hij beduidend langzamerquote:Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het fenomeen Gretha Smit.
En schuimbek Jochem had ook een Yvonne van Gennipiaanse piek.
Wennemars (en ook Ritsma) had zomaar nog goud kunnen pakken in Turijn op de ploegenachtervolging tot Kramer erbij ging liggen in de halve finalequote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Wennemars, Bos én Wotherspoon nooit een gouden medaille hebben gewonnen is echt een wonder.
Dat maakte het mooi dat hij later toch goud won.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:17 schreef Remco het volgende:
Bob de Jong die zijn aller aller slechtste 2 races ooit reed in SLC
Ja Wennemars was ook weer zon schaatsers die alleen domineerde in tussenolumpische jaren. Vreemd fenomeen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, op de 1000 ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft als het goed is al een plek vanwege haar WB resultaten
De blowers hebben daar ook wel serieus aangestaan, aan de tijden van Sato en de andere Takagi (en Oshigiri en juniore Horikawa) te zien.quote:
In welk universum kan Hein in welke van de drie doorkomsten dan ook tijd winnen op het wereldrecord van Pavel?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind Otterspeer meer vergelijkbaar met Bokito Groothuis. Zo enorm veel kracht, zo enorm veel potentie, alleen altijd moeite om die power in bedwang te houden. In potentie kan Otterspeer een wereldrecord schaatsen op 1000m als zn bochten een keer goed lopen en hij gunstige loting heeft.
Alle kleine beetjes helpen voor de circulatie.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef superniger het volgende:
Anette verplaatst alleen maar lucht als ze praat.
Als je die tijden op het NK ook bekijkt, drie keer 1.53. Ongelofelijk schroeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |