Als ik even bedenk waar ik allemaal kom in Ut. Dan is het mijn wijk (noem ik niet), Uithof (werk ik), Binnenstad (dat is waar alles gebeurd), Hoograven en Oudenoord (toneel danwel zangles) en de Vogelenwijk en Lombok omdat ik er altijd wel eens doorheen kom op weg naar iets of omdat ik daar vrienden heb wonen. (en Jaarbeurs voor testen of vaccineren)quote:
Mooi om te horen dat het gewoon goed gaatquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve een wat pijnlijke arm heb ik nergens last van gehad. Ik vind het een prettig gevoel dat ik er alles aan gedaan heb om dat kutvirus buiten de deur te houden.
En is er wat te beleven? Misschien neem ik dan nog eens een kijkjequote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet ver van de Daalsesingel inderdaad.
Rai ?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef tonja het volgende:
De afspraak online maken was wel een dingetje. Ik kreeg na het invoeren van mijn postcode adressen in Bussum, Alphen aan de Rijn en Badhoevedorp. Toen ik het de volgende dag nog een keer probeerde kwam er een adres in Amsterdam uit.
Er is van alles te beleven. Maar het Houtplein ga je niet meer aantreffenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En is er wat te beleven? Misschien neem ik dan nog eens een kijkje
Helemaal niet. Ik had een afspraak afgelopen maandag om 20:10u het was heel rustig. Ik kon eigenlijk gewoon doorlopen. Ik was er om 5 over 8 en om 10 voor half 9 stond ik weer buiten. (Ik heb niet dat hele kwartier uitgezetenquote:
Maar waarom ben jij eerder dan ik ? Ik ben ouder en heb gelijk een afspraak gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2021 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik had een afspraak afgelopen maandag om 20:10u het was heel rustig. Ik kon eigenlijk gewoon doorlopen. Ik was er om 5 over 8 en om 10 voor half 9 stond ik weer buiten. (Ik heb niet dat hele kwartier uitgezeten)
Dat is een hele goeie vraag. Toen ik de eerste keer een afspraak wilde maken waren alle momenten in januari. Toen ik het de volgende dag, dat was afgelopen vrijdag, nog een keer probeerde was er een plek op de maandagavond.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij eerder dan ik ? Ik ben ouder en heb gelijk een afspraak gemaakt
Dan kunnen ze dat nummer ook wel updatenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is van alles te beleven. Maar het Houtplein ga je niet meer aantreffen
Ik had gewoon langer moeten wachten om eerder te mogenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie vraag. Toen ik de eerste keer een afspraak wilde maken waren alle momenten in januari. Toen ik het de volgende dag, dat was afgelopen vrijdag, nog een keer probeerde was er een plek op de maandagavond.
Daar lijkt het op ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gewoon langer moeten wachten om eerder te mogen
Toen ik mijn shot ging halen heb ik geen jonge mensen gezien.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De oudjes moeten langst wachten en de jonkies mogen voor
Ja en/of mensen die hun afspraak af hebben gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef -Shii- het volgende:
Is herkenbaar, zal te maken hebben met uitbreiden capaciteit dat er ineens data bijkomen.
Denk het ookquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef -Shii- het volgende:
Is herkenbaar, zal te maken hebben met uitbreiden capaciteit dat er ineens data bijkomen.
klinkt als de eerstequote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn neefje en nichtje van 15 en 17 hebben de booster vorige week al gehad.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn neefje en nichtje van 15 en 17 hebben de booster vorige week al gehad.
Gelijk al een spoiler dat ik niet jonger ben dan 15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |