Is weer eens wat anders dan trouwringen of slotjes aan een brugquote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een vleug Moderna![]()
Silverfox moest eigenlijk de 31ste om 4 uur, maar kon vanmiddag ook zijn chip krijgen. Liefde is samen je booster laten zetten
Enthousiassen met Janssen?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef Koen66 het volgende:
ze schijnen nu ook opeens weer enthousiast te worden van Janssen
Dat is zeker aan te raden. Zowel mama als papa zaten echt meer dan een uur in de rijquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef chufi het volgende:
Ik ga gewoon eerder omdat ik een lange wachtrij speurde afgelopen week
Kijk dan ga ik nog als het licht is ... voor de zekerheid .quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker aan te raden. Zowel mama als papa zaten echt meer dan een uur in de rij
Ja echt ... niet normaalquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging bij mij heel vlot. Rond 13:30 de afspraak gemaakt, om 15:45 geprikt.
Bofkontquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging bij mij heel vlot. Rond 13:30 de afspraak gemaakt, om 15:45 geprikt.
Het bruist aan alle kant in het hartsie van het landquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
BofkontIn wat voor gat woon jij
Oh wacht...
Jaaaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een vleug Moderna![]()
Silverfox moest eigenlijk de 31ste om 4 uur, maar kon vanmiddag ook zijn chip krijgen. Liefde is samen je booster laten zetten
De sterrenwijk, het houtplein, en de Lange Rozendaalquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bruist aan alle kant in het hartsie van het land
Quizvraag: weet je waar het Houtplein is? Het staat niet meer op de kaartquote:Op woensdag 29 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De sterrenwijk, het houtplein, en de Lange Rozendaal
Ik bedacht me net bij het typen ervan dat ik al die plekken niet eens kenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Quizvraag: weet je waar het Houtplein is? Het staat niet meer op de kaart [ afbeelding ]
Was het ergens in de buurt van die arme drooggelegde Daalsesingel of de prachtige gebouwen die voor Hoog Catharijne plaats hebben moeten maken?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Quizvraag: weet je waar het Houtplein is? Het staat niet meer op de kaart [ afbeelding ]
Fijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef tonja het volgende:
Haai!!![]()
Ik heb mijn derde chip ook al binnen.
Hey Tonjaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef tonja het volgende:
Haai!!![]()
Foei!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedacht me net bij het typen ervan dat ik al die plekken niet eens ken
Behalve een wat pijnlijke arm heb ik nergens last van gehad. Ik vind het een prettig gevoel dat ik er alles aan gedaan heb om dat kutvirus buiten de deur te houden.quote:
Ik ook 3x Pfizer.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey Tonja![]()
Welke cocktails heb jij al op je lijstje nu?
Ikke saai 3x Pfizer
Niet ver van de Daalsesingel inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het ergens in de buurt van die arme drooggelegde Daalsesingel of de prachtige gebouwen die voor Hoog Catharijne plaats hebben moeten maken?
Hoi!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef tonja het volgende:
Haai!!![]()
Zo is dat, wat mot dat motquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve een wat pijnlijke arm heb ik nergens last van gehad. Ik vind het een prettig gevoel dat ik er alles aan gedaan heb om dat kutvirus buiten de deur te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |