Afspraak bevestiging in de mail op mn mobiel... printer werkt niet .....quote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier had mama ook geen brief ontvangen maar wel een SMS. Heb je wel iets van een bewijsbriefje of een email ofzo?
Ave Koenquote:
Mama had dit ook en dat was gewoon voldoendequote:Op woensdag 29 december 2021 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Afspraak bevestiging in de mail op mn mobiel... printer werkt niet .....
Daar ga ik ook vanuit ... maar ik vind het een kuttijd om 18:30quote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mama had dit ook en dat was gewoon voldoende
laatste restje Astra Zenecaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hebben mij niet eens verteld wat ze me ingespoten hebben.
Bier natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Is wel terug te vinden in je app natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Haha nee. Pfizer, zie ik nu op de site. De eerste twee waren Moderna.quote:
Dan had je ook geen verdere keuze verder hahaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha nee. Pfizer, zie ik nu op de site. De eerste twee waren Moderna.
Nee. Maakt me ook niet uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had je ook geen verdere keuze verder haha
Waarover nu dan weer?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, de fvd doet weer huilie-huilie
dat het kabinet Baudet niet heeft geīnformeerd bij de aankoop van dat schilderij. Uit angst dat hij het ging lekker.quote:
Ik zou het ophangen als ik het dan toch gekocht had.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
Wat moet je ook met zo;n schilderij als regering
Mwah, sommige dingen kan ik me voorstellen dat je het koopt en in een museum hangt bvquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
Wat moet je ook met zo;n schilderij als regering
Heb ik wel gedaan met de mijnequote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het ophangen als ik het dan toch gekocht had.
Nee, maar daar is een topic overquote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een Rembrand gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |