Ik heb vorige week al serious request geluisterd....kan geen radio reclame meer horen ondertussen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp af en toe eens langs .. maar geloof het wel
Ja sommigen komen je de strot uit ... maar dat heb ik ook met tv-reclamesquote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al serious request geluisterd....kan geen radio reclame meer horen ondertussen.
Ja dan gaat de tv op mute. Nu ook bij het darten....ook iedere blok exact dezelfde reclames.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommigen komen je de strot uit ... maar dat heb ik ook met tv-reclames
Of ik zapp weg ... maar dan heb je vaak op een andere zender ook reclame met dezelfde reclames...quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan gaat de tv op mute. Nu ook bij het darten....ook iedere blok exact dezelfde reclames.
quote:
Fijn!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders ook allebei al. Maar gaat wel snel nu...verwacht volgende week ook wel een afspraak te kunnen maken
Laat het mijn pa niet echt zien, die gaat hier zo hard de buurt mee door skelteren johquote:
Ik mag morgen maar heb verder niets ontvangen.. geen brief en die SMS 48 uur voor de afspraak ook niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn!![]()
En ja ik ben ondertussen ook alweer bijna aan de beurt. Net als bij de "gewone" prikken, gaat het nu weer vrij snel
Die had ik welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag morgen maar heb verder niets ontvangen.. geen brief en die SMS 48 uur voor de afspraak ook niet gezien
Op de fietsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had ik wel
Zo ongeveer: Yo, je moet morgen komen gast!!
Ja, stupide idee was dat.quote:
Hier had mama ook geen brief ontvangen maar wel een SMS. Heb je wel iets van een bewijsbriefje of een email ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag morgen maar heb verder niets ontvangen.. geen brief en die SMS 48 uur voor de afspraak ook niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |