de Soulshowquote:Op woensdag 29 december 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan Smit wat een ervaring Ferry Maat is wel leuk
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet...
Ze gaat tegenwoordig door het leven als: Volle Maan.
Omdat iemand van het personeel zei dat Ferry Maat eraan kwamquote:Op woensdag 29 december 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jan Smit snap ik nog wel....
Maar hoe da fok herken je een Ferry Maat ???
Ik zou niet eens weten hoe hij er uit ziet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat iemand van het personeel zei dat Ferry Maat eraan kwam![]()
Maar omdat ik het wist herkende ik hem wel
Inderdaad, het zijn volgens mij alleen verschillende merken, ik moet die troep ook niet meerquote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Pernod en Ricard zijn het zelfde zooi. Als ik het al ruik ga ik over mijn nek
Jij kan zo naar SHOquote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet...
Ze gaat tegenwoordig door het leven als: Volle Maan.
We hebben een kennerquote:Op woensdag 29 december 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De ene is chemisch en de andere op kruidenbasis.
Ik kan het weten.. liters getest
Grijs, baard, brilquote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe hij er uit ziet.
Boeie het is smerigquote:
Heerlijk, op een warme zomerdag.quote:
Wa ga je maken?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn recept had schors van de kaneelboom en de wortel van de zoethout boom.
Ik zoeken en zoeken....
Blijkt dat gewoon hetzelfde te zijn.
Kaneelstokjes is de schors
En zoethoutstokjes zijn gemaakt van de wortels.
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, op een warme zomerdag.
Mits je een garįon hebt die weet hoe het uit te serveren.
Glas met puur, los daarbij emmertje ijs en een karaf water.
Vananf 11.00 uur kan dat wel
Nee klopt, dat schrijf ik ietwat onduidelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die komen toch niet van dezelfde plant/boom?
Jammer, het had wel handig geweestquote:Op woensdag 29 december 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee klopt, dat schrijf ik ietwat onduidelijk.
Je brengt me op ideeën... misschien is dat wel te enten!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, het had wel handig geweest
Je kan tomatenplanten op aardappelplanten entenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën... misschien is dat wel te enten!
Probeer!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën... misschien is dat wel te enten!
Zeker, dat is familiequote:Op woensdag 29 december 2021 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan tomatenplanten op aardappelplanten enten
Tuurlijk.quote:(Cinnamomum zeylanicum)
KANEELBOOM WORDT MEER GEVRAAGD DAN AANGEBODEN. REKEN OP EEN LANGE WACHTTIJD.
Over een paar jaartjes heb jij lekker kaneelquote:Op woensdag 29 december 2021 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmmm dit vergt wel wat geduld...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes heb jij lekker kaneel
Voor mijn toverdrankquote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
Heb even gemist waarom je die planten wil kweken
Ah een mooi begin. Als je nu een verjongingsdrank maakt dan geeft het niet als het wat langer duurt om te brouwenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor mijn toverdrank
Geniet!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef pullup het volgende:
ik heb ( matige) rode wijn en (lekkere) blauwe kaas
Lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet!
Ik een Tilburgse Trappers Weizen.. met een heerlijke zelf smeltende stinkkaas waarvan we het etiket al hebben weggegooid
Eeeuh...quote:Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker
Tilburgse Trappers? Komt dat van de Latrappe Abdij?
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh...
< Doet licht aan en gaat leesbril zoeken
Stadsbrouwerij 013quote:
En zo word het toch nog een goede avondquote:Op woensdag 29 december 2021 20:16 schreef pullup het volgende:
Ok na wat happen van de kaas valt die wijn ook wel mee
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij 013
En nu ik het etiket goed zie en ook ff na denk... dat is de plaatselijke ijshockeyclub
Daar ben ik in oktober nog geweest. Bierproeverij gehad daar. Wel grappig zo'n klein brouwerijtje.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij 013
En nu ik het etiket goed zie en ook ff na denk... dat is de plaatselijke ijshockeyclub
Ben ff naar mijn glasbak gelopen... ik blijk al drie dagen biertjes van die brouwerij te proeven... had een pakket gekregen.. allemaal verschillende, maar wel van 013quote:Op woensdag 29 december 2021 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik in oktober nog geweest. Bierproeverij gehad daar. Wel grappig zo'n klein brouwerijtje.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ff naar mijn glasbak gelopen... ik blijk al drie dagen biertjes van die brouwerij te proeven... had een pakket gekregen.. allemaal verschillende, maar wel van 013
Er zaten twee IPA biertjes tussen en dat is totaal niet mijn smaak, de rest is prima te drinkenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Bevallen ze? (ja ja niet van mini biertjes)
Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Ging allemaal zo traag dat ik dat vooral irritant vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |