Ja topquote:
Dé toverdrank uit mijn jeugdquote:
Heerlijkquote:
Van Merlijn de Tovenaarquote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dé toverdrank uit mijn jeugd![]()
Oh, en die van Madame Mikmak.
Nou dat blijft toch Drakin hoor met haar vage shit,quote:
ff kijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:33 schreef pullup het volgende:
Helemaal geknipt voor @:Boondocksaint
Opperheks.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat blijft toch Drakin hoor met haar vage shit,
Dat is tegenwoordig gewoon te koop. Al vraag ik me af of het de zelfde zooi is die Vincent dronkquote:Op woensdag 29 december 2021 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je ook Absinth maken dan kom ik wel langs
Ik ga even googelenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je ook Absinth maken dan kom ik wel langs
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel erg in de buurt komtquote:Op woensdag 29 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig gewoon te koop. Al vraag ik me af of het de zelfde zooi is die Vincent dronk
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig gewoon te koop. Al vraag ik me af of het de zelfde zooi is die Vincent dronk
Anijsquote:
Alcohol?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag ook ingrediënten besteld voor een toverdrank:
[ afbeelding ]
Oh ok ik begin er maar niet aan. Straks ga ik nog schilderenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel erg in de buurt komt
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:33 schreef pullup het volgende:
Snij geen oor afquote:Op woensdag 29 december 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik begin er maar niet aan. Straks ga ik nog schilderen
Oh gadverdamme ik ben ooit zo bezopen geweest van Ricard. Ik had 2 dagen nodig om er boven op te komenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gadverdamme ik ben ooit zo bezopen geweest van Ricard. Ik had 2 dagen nodig om er boven op te komen
Leven ze nog?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja ik kwam nog Ferry Maat en Jan Smit tegen op Bonaire. Einde mededelling.
Pernod is ook zo'n drankje, als je dan op gaat knappen en je drinkt een glas water begint de ellende opnieuw.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gadverdamme ik ben ooit zo bezopen geweest van Ricard. Ik had 2 dagen nodig om er boven op te komen
Jan Smit wat een ervaring Ferry Maat is wel leukquote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Jan Smit snap ik nog wel....quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik ze voor het laatst zag wel, maar van Jan Smit durf ik het nu niet meer te beweren, ik hoorde dat hij het nogal gezellig heeft gehad met Maanquote:
Pernod en Ricard zijn het zelfde zooi. Als ik het al ruik ga ik over mijn nekquote:Op woensdag 29 december 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pernod is ook zo'n drankje, als je dan op gaat knappen en je drinkt een glas water begint de ellende opnieuw.
Wie niet...quote:Op woensdag 29 december 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het laatst zag wel, maar van Jan Smit durf ik het nu niet meer te beweren, ik hoorde dat hij het nogal gezellig heeft gehad met Maan
De ene is chemisch en de andere op kruidenbasis.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pernod is ook zo'n drankje, als je dan op gaat knappen en je drinkt een glas water begint de ellende opnieuw.
Die neemt het er wel van jaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet...
Ze gaat tegenwoordig door het leven als: Volle Maan.
Dit moet in SHOquote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet...
Ze gaat tegenwoordig door het leven als: Volle Maan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:33 schreef pullup het volgende:
Maar die komen toch niet van dezelfde plant/boom?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn recept had schors van de kaneelboom en de wortel van de zoethout boom.
Ik zoeken en zoeken....
Blijkt dat gewoon hetzelfde te zijn.
Kaneelstokjes is de schors
En zoethoutstokjes zijn gemaakt van de wortels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |