Maar dan hadden we niet Songbird gehadquote:Op woensdag 29 december 2021 16:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik dacht lange tijd dat deze ook op Rumours stond, maar blijkbaar niet.
Als ze nou de nummers van Christine McVie hadden vervangen door Rhiannon, dan zou Rumours volgens mij echt gewoon het perfecte album zijn
Maar dat geeft in dit geval niet zoveel toch? Dan heb je Rhiannonquote:Op woensdag 29 december 2021 16:46 schreef Kopiko het volgende:
Hier stemden teleurstellend veel Ria's op
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 december 2021 16:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar dan hadden we niet Songbird gehad
Hij staat hier dan ook al weer op Mutequote:Op woensdag 29 december 2021 16:46 schreef Isorden het volgende:
Volgende nummer is dan wel weer ERG jammer
Paul kan niet zingen (en het origneel is mooier)quote:
Daar blijft niets van over hoor tijdens dat nummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
Even wat eten in elkaar gaan knutselen zodat dat wat staat te pruttelen als dadelijk Nelis komt
Paul de Leeuw of Andrea Bocelli, zeg het maar.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wacht maar tot Paul de Leeuw gaat zingen
Zo praat je niet over Simone Kleinsma!quote:Op woensdag 29 december 2021 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
godver, hoeveel mensen stemmen er in godsnaam op deze dikke kwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |