Dat niet, maar wel een van de betere.quote:
Wat een kutdag. Het was 29 april, ik weet het nog heel goed. Konijnenhok prijzenkast was leeg alles dit dat.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Was jij die gast met die AZ kampioens tattoo?
Ik zou er vast voor gaan zitten op de bankquote:Op woensdag 29 december 2021 16:19 schreef Cassa95 het volgende:
Wat een goed uur tot nu toe, hopelijk blijft dat zo
De prijzenkast bleef leeg?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een kutdag. Het was 29 april, ik weet het nog heel goed. Konijnenhok leeg alles.
Oh, al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als iemand had gezegd: dit is Roxette, dan had dat ook gekund
Bedankt, dat is een betere.quote:
Gaat je kortetermijngeheugen maar 15 minuten terug? want dan ben ik het er mee eensquote:Op woensdag 29 december 2021 16:19 schreef Cassa95 het volgende:
Wat een goed uur tot nu toe, hopelijk blijft dat zo
In de coffeeshopquote:
Goeie oren wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof trouwens dat dit oasis
Bekkenbodemspieren?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
wat was dat een vermoeiende kuttraining zeg
Stenders Afkap Godquote:Op woensdag 29 december 2021 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zou Ruud de bankzitters afkappen na een minuut?
Wie deed dat ook alweer toen?
StendersGod.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zou Ruud de bankzitters afkappen na een minuut?
Wie deed dat ook alweer toen?
Eens.quote:
Dit is een beetje zoals War on Drugs. Het begint met kabbelkabbel maar op het eind denk je sowwww koekoek wat heb ik nu gehoordquote:
Absoluut. Hopelijk is ie snel terug. Ons enfant terriblequote:Op woensdag 29 december 2021 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Stenders is wel de beste Nederlandse dj.
Nederland is.....quote:Op woensdag 29 december 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit onder Wonderwall?
Tiesto?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kende de albumversie niet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals War on Drugs. Het begint met kabbelkabbel maar op het eind denk je sowwww koekoek wat heb ik nu gehoord
Ik heb laatst zijn boek 'Stenders Leesvermaak' gelezen. Fenomenaal. Inspireert me oprecht tot het vak van radiomaken.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ben allang blij dat Wonderwall dit jaar eens NIET de hoogste Oasisquote:Op woensdag 29 december 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit onder Wonderwall?
Voorheen wilde ik altijd louter tv maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb laatst zijn boek 'Stenders Leesvermaak' gelezen. Fenomenaal. Inspireert me oprecht tot het vak van radiomaken.
Oh is het heusquote:Op woensdag 29 december 2021 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Wonderwall dit jaar eens NIET de hoogste Oasis
Goed boek jaquote:Op woensdag 29 december 2021 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb laatst zijn boek 'Stenders Leesvermaak' gelezen. Fenomenaal. Inspireert me oprecht tot het vak van radiomaken.
Dan moeten ze weer boodschappen gaan doen voor vrijdag denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:25 schreef Zorro het volgende:
Zuip die champagne dan ook op, stelletje nepzoomers
Staat nog op mijn lijst! Je bedoelr 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen', toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed boek ja
Ekdom's boekje is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |