2007?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Met een hele leuke onverwachtse toen PSV op de laatste dag alsnog de titel pakte (zaten toen bij kennissen die naast het stadion woonden). Volgens mij was ik pas de volgende morgen 10u thuis, net zo katterig als hans teeuwen in zijn boooom takke, huis verhaal, maar zonder hash te hebben gerookt
Was dat niet toen Ajax gelijkspeelde tegen de Graafschap? God dat was hilarischquote:Op woensdag 29 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Met een hele leuke onverwachtse toen PSV op de laatste dag alsnog de titel pakte (zaten toen bij kennissen die naast het stadion woonden). Volgens mij was ik pas de volgende morgen 10u thuis, net zo katterig als hans teeuwen in zijn boooom takke, huis verhaal, maar zonder hash te hebben gerookt
Grote kans dat dat zo op Limewire stond.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als iemand had gezegd: dit is Roxette, dan had dat ook gekund
Nee, Ajax speelde die dag tegen Willem IIquote:Op woensdag 29 december 2021 16:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was dat niet toen Ajax gelijkspeelde tegen de Graafschap? God dat was hilarisch
Ik was toen met mijn familie kijken naar de Vuelta in Arnhem. Toen het nieuws kwam, zei mijn oom, die Ajaxfan is, dat hij 'wielrennen toch leuker vond dan voetbal'.
Nee dat was toen AZ verloor en ajax met 2-0 won van Willem IIquote:Op woensdag 29 december 2021 16:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was dat niet toen Ajax gelijkspeelde tegen de Graafschap? God dat was hilarisch
Ik was toen met mijn familie kijken naar de Vuelta in Arnhem. Toen het nieuws kwam, zei mijn oom, die Ajaxfan is, dat hij 'wielrennen toch leuker vond dan voetbal'.
Excelsior godverdomme.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was toen AZ verloor en ajax met 2-0 won van Willem II
Maximum choke van AZ bij excelsior toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was toen AZ verloor en ajax met 2-0 won van Willem II
Je schrijft FEEST verkeerdquote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Excelsior godverdomme.Drama, draaaaaaaaaaaama.
Was jij die gast met die AZ kampioens tattoo?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maximum choke van AZ bij excelsior toch?
Ja dusquote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maximum choke van AZ bij excelsior toch?
Beste Oasisquote:
Het was 2007 inderdaad, op doelsaldo toch gepakt. Ik geef eerlijk toe ik ben een opportunistische fan, mijn kennissen zijn die hard PSV'ers, maar dat bomde op die dag ook niet meer. 2014 heb ik ook smakelijk om gelachen. Sjaak Swart zou nog maanden lang schreeuwend wakker worden uit de nachtmerrie "BRYAN SMEEEETS!!!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |