Oh is het daarom. Gaat half Nederland eindelijk eens douchen. Fris het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 29 december 2021 16:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook bijna van douchen
Ze is vieeeees Patrick.....quote:
--> Viesmanquote:Op woensdag 29 december 2021 16:35 schreef cafca het volgende:
favoriete nummer van @:peaceman , dit?
jaaa lekker fout jeugdsentiment, heb ik ook nog vaak genoeg in de clubs hier gehoord (pre-covid uiteraard)quote:Op woensdag 29 december 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Stupid van Tess, die mag er ook wel in
Dat vind ik dan ook eerlijk gezegd wel een gedrocht, heb het album een tijdje terug geluisterd en had echt moeite om 'm niet af te kappenquote:Op woensdag 29 december 2021 16:34 schreef Cee het volgende:
Wel terecht dat dit hoger stond dan, ik noem maar even, een Tubular Bells.
Ik wilde zeggen dat die nummers die je opnoemt me allemaal niets zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is ook gewoon een grote studentenhit geweest de afgelopen jarenquote:Op woensdag 29 december 2021 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jaaa lekker fout jeugdsentiment, heb ik ook nog vaak genoeg in de clubs hier gehoord (pre-covid uiteraard)
Nooit het Junior ESF gezien dus?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat die nummers die je opnoemt me allemaal niets zeggen.
Maar toen bedacht ik me dat het in dit topic niet heel erg opzienbarend is als ik dat zeg
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat die nummers die je opnoemt me allemaal niets zeggen.
Maar toen bedacht ik me dat het in dit topic niet heel erg opzienbarend is als ik dat zeg
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit het Junior ESF gezien dus?
Die is ook nice 😏quote:
Laat ik zo zeggen dat je een bepaalde generatie daar toch behoorlijk gelukkig mee krijgt.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit van gehoord. Zal wel weer een steen op mijn kop hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |