Bestaat niet meer.quote:
Euhh, absoluut ja. Kapsel is vreselijk, plakplaatjes en nepvoorgevel maken het tokkiefestival compleet. Als het jouw ding is prima, maar voor mij niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, als het erop aan komt stuur je haar weg? Dacht het niet
Dusdanig fanatiek staan schilderen tijdens gangsta's paradise dat er zelfs verf op m'n lippen zat. Zie ik net in de spiegel.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
@:IJs_Beer Je loopt nu te sauzen, dus White Room past bij wat jij nu doet
Nee toch? Gewoon gamende YouTubers die niet kunnen zingenquote:
hey ho, ook niet mijn ding, maar wegsturen? neen. Maar dat zegt vast meer over mij dan over haarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euhh, absoluut ja. Kapsel is vreselijk, plakplaatjes en nepvoorgevel maken het tokkiefestival compleet. Als het jouw ding is prima, maar voor mij niet.
Wat voor kapsel?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont houdt wel van poesjes
er komt er nog eentje hierna hoorquote:
Nee hoor dat is Yusuf Islamquote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
er komt er nog eentje hierna hoor
Ze zitten nu allemaal in het Catshuis?quote:
Heeft ie weer te veel gezopen ja?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie weer te veel gezopen ja?
Ooit op 76quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
En dit nummer hoort eigenlijk nog wel een stukje hoger
hier lijkt de morgen allang aangebroken.quote:
Dat was natuurlijk in de tijd dat je dit dagelijks bij de Ster langs hoorde komen. Zelf heb ik liever Father and Sonquote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 100plaat ooit. Daar misstond ie ook wel n beetje imo
Ja kwam opeens als een soort pavlov-reactie omhoogquote:
Paar shotjes Banapple Gas was voldoende.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie weer te veel gezopen ja?
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Okay ik ben in Elst voor kerstdiner met pubquiz. Ik wens u allen een behouden dag tot later vanavond
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Okay ik ben in Elst voor kerstdiner met pubquiz. Ik wens u allen een behouden dag tot later vanavond
quote:
Dat doe je volgende week maar weerquote:
Ik vond 30 december eigenlijk wel een mooie dag voor dezequote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Pino112 het volgende:
Dit heeft jaren stabiel in de top 200 gestaan.
Ik las top 2000.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Pino112 het volgende:
Dit heeft jaren stabiel in de top 200 gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |