Ik heb weleens dronken geskinnydipt in een meertje bij Centerparcs, toen ik daar met vrienden was. Ook een mooie ervaring.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gedaan tijdens strandfeestje. Niet heel verstandig als je dronken bent.
*nagekekenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het gaat door op elke plek waar je je eigen zwembroek en handdoek mee naartoe neemt.
Bij mij was het in een nacht dat het buiten niet kouder werd dan 23 graden, vorig jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb weleens dronken geskinnydipt in een meertje bij Centerparcs, toen ik daar met vrienden was. Ook een mooie ervaring.
Wel flink verkouden daarna
De officiële niet nee. Ik bedoel alleen dat je altijd een nieuwjaarsduik kan houden ook zonder officieel evenement.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"JAAAA MIJN SPATIEBALK DOET HET WEER"
Geloof dat ik hier in het verleden ook wel eens op heb gestemdquote:
Bij mij was het tegen het vriespuntquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij was het in een nacht dat het buiten niet kouder werd dan 23 graden, vorig jaar
Mijn jaarlijkse traditie is het ieder jaar weer missen en verslapen voor de nieuwjaarsduik.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De officiële niet nee. Ik bedoel alleen dat je altijd een nieuwjaarsduik kan houden ook zonder officieel evenement.
Toen je een van de Boys of Summer was.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wel eens gedaan tijdens strandfeestje.
het gekste wat ik denk ik dronken gedaan heb is op de vluchtstrook van een snelweg fietsen om 4 uur 's nachts want dat was snellerquote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb weleens dronken geskinnydipt in een meertje bij Centerparcs, toen ik daar met vrienden was. Ook een mooie ervaring.
Wel flink verkouden daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |