"JAAAA MIJN SPATIEBALK DOET HET WEER"quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een keertje mijn blik bijna over mijn toetsenbord maar niets gemorst en een keer wel.
Ik hoor hier verschillende versies van jouw en @ArnieAlbertsquote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een keertje mijn blik bijna over mijn toetsenbord maar niets gemorst en een keer wel.
Even nakijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het gaat door op elke plek waar je je eigen zwembroek en handdoek mee naartoe neemt.
Wel eens gedaan tijdens strandfeestje. Niet heel verstandig als je dronken bent.quote:
er is dan sowieso niet veel verstandigquote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gedaan tijdens strandfeestje. Niet heel verstandig als je dronken bent.
QFTquote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gedaan tijdens strandfeestje. Niet heel verstandig als je dronken bent.
Ik was erbij.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hoor hier verschillende versies van jouw en @:Arniealberts
Gisteravond was het echt van "oh nee weer bier gemorst, en en weer@"quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef alopio het volgende:
[..]
het is sowieso niet verstandig.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Reddingsbrigade je aan je leuter uit het water getrokken?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem een leuk liedje van Katy
Het was een verwarrende nacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Mijn bril ook nooit meer teruggezien na dat naaktzwemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |