Of zoals al besproken, van BZNquote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ook van Benny Neyman kunnen zijn
Weet die wel hoe??quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat mijn intelligentie iets te boven.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is nu op de radio.
Vanochtend trouwens ook (Fernando).
BZN-bashquote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
Het is veelzeggend hoe mierzoete, BZN'erige muziek nog een soort van klasse krijgt als het door betere artiesten gemaakt wordt.
Het heeft wel dezelfde beat als 'Waarom fluister ik...' nu je het zegt.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typisch zo'n geval waar het van iedere andere artiest allang uit de Top 2000 had gelegenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
Het is veelzeggend hoe mierzoete, BZN'erige muziek nog een soort van klasse krijgt als het door betere artiesten gemaakt wordt.
Of er nooit had ingestaan. En terecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typisch zo'n geval waar het van iedere andere artiest allang uit de Top 2000 had gelegen
ook bier over je toetsenbord gegooid @Dagoduckquote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik knal precies binnen bij de ABBA die perfect aansluit op FernandoVannacht nog even de radio aangehad maar herinner me er weinig van
is het ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind deze eigenlijk helemaal niet zo bijzonder
Doet me denken aan die ene man toen de kroegen voor het eerst dichtgingen die ze bij de NOS gingen interviewenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks even wat 69% rum naar binnen gieten... helpt prima tegen corona
Komend uur Suzan & Freek en Guus Meeuwis na elkaar, zou maar even doordrinkenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks even wat 69% rum naar binnen gieten... helpt prima tegen corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |